merhabalar herkese bu gün sizlerle bir konu tartışmak istiyorum bildiğiniz üzere wag grupta uzun süredir kullanılan bir motor var ea111 serisindeki 1.4 motorlar kendi babamın aracındada var ve r8 bobin takmak istiyorum neyse bu motkrlardan devam edeyim bu motorlar tahminimce polo 6n le ülkemize giriş yaptı 1.4 16v olarak demir döküm bir blokla beraber çıktı ilk olarak bu az sonra anlatacağım motorların atası forget bir krank evet fabrika cikisi olarak 76.5 mm pistonlar ve 75.6 strok 1390 cc olan bu motor 1.4 serisinin başlangıcıydı daha sonra aluminyum blok olan aua bby bbz bky falan derken bissürü motor koduyla bu motorlar fabia polo ibiza a2 gibi bir çok modelde kullanıldı bu motorların temel özellikleri hep aynı kaldı hatta bu seri 1.4 lede bitmiyot 1.6 boralarda çıkan 16v bloklar da bu serinin içinde ben bu motorların potansiyeli olduğunu düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz ? ayrıca bby kodlu babamın 1.4 fabia sınada r8 bobin takmak istiyorum evet 75 beygir atmosferik bi motorda nerdeyse hiç farketmez değmez diyebilirsinz mantiksiz bulabilirsiniz saygı duyarım ancak elektirik işleri için fikri olan varmı 1.4 tsi da izlenen yolumu izlemeliyim sizce ?
filitrenin taslağı bu ısıdan koruyacak ayrıca fren vakumu ve pvc valfi içinde yerler kaynatacağım
birde açık hava filitresi egzoz da çap ve son susturucuyu değiştirmek gibi hayallerimde var tabi yazılımla desteklemeden de olmaz ne düşünüyorsunuz otomatik şanzumanlı 75 beygir 0 100 17 sn olan bi araca böyle işlemler yapmak mantıklımı ?merhabalar herkese bu gün sizlerle bir konu tartışmak istiyorum bildiğiniz üzere wag grupta uzun süredir kullanılan bir motor var ea111 serisindeki 1.4 motorlar kendi babamın aracındada var ve r8 bobin takmak istiyorum neyse bu motkrlardan devam edeyim bu motorlar tahminimce polo 6n le ülkemize giriş yaptı 1.4 16v olarak demir döküm bir blokla beraber çıktı ilk olarak bu az sonra anlatacağım motorların atası forget bir krank evet fabrika cikisi olarak 76.5 mm pistonlar ve 75.6 strok 1390 cc olan bu motor 1.4 serisinin başlangıcıydı daha sonra aluminyum blok olan aua bby bbz bky falan derken bissürü motor koduyla bu motorlar fabia polo ibiza a2 gibi bir çok modelde kullanıldı bu motorların temel özellikleri hep aynı kaldı hatta bu seri 1.4 lede bitmiyot 1.6 boralarda çıkan 16v bloklar da bu serinin içinde ben bu motorların potansiyeli olduğunu düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz ? ayrıca bby kodlu babamın 1.4 fabia sınada r8 bobin takmak istiyorum evet 75 beygir atmosferik bi motorda nerdeyse hiç farketmez değmez diyebilirsinz mantiksiz bulabilirsiniz saygı duyarım ancak elektirik işleri için fikri olan varmı 1.4 tsi da izlenen yolumu izlemeliyim sizce ?
filitrenin taslağı bu ısıdan koruyacak ayrıca fren vakumu ve pvc valfi içinde yerler kaynatacağım