KAPALI 100-110 Bin TL Araba Önerisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

FocusMonster

Profesör
700
Merhaba dostlar. Kendimiz için araba bakıyoruz. Size danışmak istedim. 90-110 bin TL arasında araba arıyoruz.

Mümkünse düşük km, yüksek model olmalı. Babamın benden isteği bu yönde. :)
Dizel motor olsun. Kaza ve boya olmasa güzel olur. 4-5 kişi bineceğimiz için en az C segment olmasını istiyoruz.

Aklıma gelenleri etiketliyorum, etiketlemeyi unuttuklarımın affına sığınırım.
@Cenk @dthhasan @Mt.Akina @DouglasAdams @Toprak38
 
Passat ve Golf bir köşede duruyor. Araştırdım ve araştırmaya devam edeceğim.

Şu an 2018+ Fiat Egea 1.6 mj Loung Plus bakıyoruz. 110-120 bin TL’ye yüksek model düşük km otomatik dizel.

Egea hakkında bilgisi olanlar beni bilgilendirebilirse güzel olur. 1.6 mj Egea Loung Plus nasıldır? Otomatik vitesi nasıldır?
@Toprak38 @B.S.Asil
 
Son düzenleme:
Passat ve Golf bir köşede duruyor. Araştırdım ve araştırmaya devam edeceğim.

Şu an 2018+ Fiat Egea 1.6 mj Loung Plus bakıyoruz. 110-120 bin TL’ye yüksek model düşük km otomatik dizel.

Egea hakkında bilgisi olanlar beni bilgilendirebilirse güzel olur. 1.6 mj Egea Loung Plus nasıldır? Otomatik vitesi nasıldır?
@Toprak38 @B.S.Asil
100üstüne çıkmanıza gerek yok öncelikle onu söyleyim 90-100 aralığında 20-30bin km lerde vardı yanlış hatırlamıyorsam birçok ilan. Sıfırı 120-130zaten. Donanım listesine aç sen bak ama carplay falan var. Motor olarak gayet iyi ağırlığı nedeniyle 1.6tdi passatları veya 1.6cdti opelleri geçebilirsin uzunda :D şanzımanı da çift kavrama egea grubunda 70-80binde abilerimiz var bi sıkıntı yaşamamışlar şuana kadar
 
Passat ve Golf bir köşede duruyor. Araştırdım ve araştırmaya devam edeceğim.

Şu an 2018+ Fiat Egea 1.6 mj Loung Plus bakıyoruz. 110-120 bin TL’ye yüksek model düşük km otomatik dizel.

Egea hakkında bilgisi olanlar beni bilgilendirebilirse güzel olur. 1.6 mj Egea Loung Plus nasıldır? Otomatik vitesi nasıldır?
@Toprak38 @B.S.Asil
Egea'nın en büyük eksiği bence marka algısı.İkinci olarak zevkler tabi değişir ama iç mekanı bana hiç C sınıfı gibi gelmiyor.Bir de 1.6 multijetlerde motor sesinin çok olduğuyla ilgili şikayet edenler var.
 
Passat ve Golf bir köşede duruyor. Araştırdım ve araştırmaya devam edeceğim.

Şu an 2018+ Fiat Egea 1.6 mj Loung Plus bakıyoruz. 110-120 bin TL’ye yüksek model düşük km otomatik dizel.

Egea hakkında bilgisi olanlar beni bilgilendirebilirse güzel olur. 1.6 mj Egea Loung Plus nasıldır? Otomatik vitesi nasıldır?
@Toprak38 @B.S.Asil

Ben test etme fırsatı buldum 1.6 Mjet2 L+ DCT SW , test sırasında motor soğuktu ve müzik vs açmadım klima köklenmiş halde sürdüm ve motor beni ilk 1-2 viteste ses konusunda rahatsız etti sanki yanımda çalışıyordu 1.6 mjet2 ama benim kulaklar sayın (sevgili) A.M.Çetin abime benzer :) Ama test aracına özel bir durumda olabilir çünkü binen herkes bir şey deniyor üzerinde :D

Ses sistemini en boş donanımda denediğimde beğendim tatmin ediyor hani çok çok kötüde diyemem çok çok iyide diyemem.

Vitesler çok seri değişiyor , ve en hoşuma gidende çekince büyümesi oldu itince vites düşürüyor mantıklı olan budur yapmayan firmalar kahrolsun. DCT sorunsuz ve güvenilir bir vites seçeneği , en azından DSG türevlerine göre :D

Bu arada SW olmasına rağmen bayağı güvenli ve yolu tutan bir araç olduğunu ilk seyirde anlatıyor , korkutmuyor , direksiyon şehir içi kullanılacaksa kesinlikle city de kullanmak lazım :D diğerinde zaten otomatik kapatıyor ve bayağı spor araba sürüyor gibi oluyor hisler biraz yapay ama büyük çoğunlukla lastiklerin ilettiği veriyi direksiyonda anlıyorsunuz city modu hariç :D

Kliması başarılı - Ekran başarılı ama demode bence - Motor+Vites işbirliği çok iyi ki araç fırlıyor zaten bastınız mı :D

Yurt dışında DCT vitesle araç yükleyen manyaklar var örnek olabilir vites sağlamlığı konusunda :D

Başka merak ettikleriniz varsa ailenizin FCA fanatiği burada :D buyurun sorun :D
 
Ha birde ACC çok güzel çalışıyordu daha önce tucsonda deneyimlemiştim , egeada kafamda yer etti , kesinlikle benim gibi çokça uzun yol giden adam için velinimet bir sistemmiş tekrar anlamış oldum :)
 
Passat ve Golf bir köşede duruyor. Araştırdım ve araştırmaya devam edeceğim.

Şu an 2018+ Fiat Egea 1.6 mj Loung Plus bakıyoruz. 110-120 bin TL’ye yüksek model düşük km otomatik dizel.

Egea hakkında bilgisi olanlar beni bilgilendirebilirse güzel olur. 1.6 mj Egea Loung Plus nasıldır? Otomatik vitesi nasıldır?
@Toprak38 @B.S.Asil
Bana, 110-120 bin TL'ye Egea almak mantıklı gelmiyor. Tercih eden olur saygı duyarım ama bu bütçelerle 2015 üstü D segmenti modelleri tercih etmek daha mantıklı geliyor.
 
@Toprak38 @B.S.Asil Egea hakkında verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.
Bana, 110-120 bin TL'ye Egea almak mantıklı gelmiyor. Tercih eden olur saygı duyarım ama bu bütçelerle 2015 üstü D segmenti modelleri tercih etmek daha mantıklı geliyor.
Evet hocam. Bayiyi arayıp sıfır km 1.6 mj Egea Loung Plus sorduk. 116 bin TL dedi. Ama biraz düşündükten sonra Egea’dan vazgeçtik.

Bir tane mk3.5 Focus Titanium dizel otomatik bulduk. Şu an aklımıza yatan araç bu oldu. Araştırıyoruz hala. Acelemiz yok.
 
@Cenk Seat Leon nasıldır sizce? Yalıtım, yol tutuşu gibi konularda Focus'tan çok mu geri kalır?

Araç testleri bölümün de kendi aracım olan 2017 Seat Leon tdi dsg nin incelemesini okuyabilirsiniz. Şansınıza evimizin diğer arabası olan Focus Mk3.5 1.5 tdci PS ile kıyaslamaları da var. Bu yazıyı bir okuyun... eğer atladığım bir yer varsa direk cevaplayabilirim.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: FocusMonster
Arkadaşlar konuda önerildi mi bilmiyorum ama şu an Honda Civic bakıyoruz. Tam olarak şu:
Honda Civic 1.6 İ-DTEC Elegance Sunroof 120 HP
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...sunroof-gunduz-led-120hp-2018-698845300/detay

@Cenk abi Honda Civic’in bilinen problemleri var mı? Mesela c sütünu dalgalanması falan dolaşıyor internette. Bu doğru mudur? Arabanın konforu, sürüş dinamikleri nasıldır?
Kaputta yüksek hızda dalgalanma, hatta bikaç kişide seyir halinde kaput açması yaşandı. Ekstra olarak dizellerde kaput airbagi diye bi muhabbet var ki olur da açarsa onarımı 20bin tl üzeri. Göçük zaten yüzlerce binlerce arabada var doğruluğu tartışılmaz
 
  • Beğeni
Tepkiler: FocusMonster
Peki tüm bunlara rağmen alınası bir araç mı sizce?
Tüm bunlara rağmen alınası bir araç. Fc5 hakkında en genel yorumum şu: almandan farksız. Bu hem sorun bakımından hem iç taraftaki, yürüyendeki kalite bakımından. Fc5 çıktı çıkalı sorunları bitmedi ama bu gelmiş geçmiş almanlarla rekabet edebilecek kifayette olan tek civic olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Daha önceki civiclerle deneyiminiz oldu mu bilmiyorum ama mümkünse sırasıyla fd6-fb7-fc5 deneyimleyin aradaki devasa dönüşümü göreceksiniz. Bunun yanında civic hala bir japon ve bunun getirilerini de sürdürüyor tabii ki. Kaputta dalgalanmayı izlemek benim için zevk olsa da bu bir sorun. Kezza göçükte öyle. Ama her şeye rağmen bugün fc5 civic alınası bir araçtır bana göre.
 
  • Beğeni
Tepkiler: FocusMonster
Kaputtaki dalgalanma meselesini bende duymuştum ama bir şekilde düzeltmişlerdir diye düşünüyordum ...
Merak ettiğim acaba Hb olanında da var mı bu sorun ...

Şahsen yüksek hızda kaputu sallanan bir araca (hele hele bir kaç kez açılmışlığı da varsa) güvenemezdim ...

Bu arada ZF9 içinde bazı sorunları olduğunu duymuştum .. sanırım yolda ilerlerken durduk yerde vitesi boşa alma falan olabiliyormuş... tabiki çok az veya nadir de gerçekleşiyor olabilir... sanki 8 iler ZF ler daha iyi deniyordu ... emin değilim, çok bağlayıcı olmasın ...

Son olarak bir kaç kez DPF arızası okudum .. bunu da Honda garantiye sokmuyormuş ve büyük masraf çıkartıyormuş araç.. tabi kaç araçta yaşandı, ne kadar sık emin değilim ... biraz hassas deniyor işte..
 
Son düzenleme:
Merak ettiğim bir şey var. Honda Civic’in ikinci eli nasıldır? Kolay satabileceğimiz bir araba mıdır? Çünkü sırf bu sebepten Koreli markaları listeye eklemedik.
 
4 numara 94309D93-1C2C-46C1-8559-B7368FC3B455.png
 
  • Beğeni
Tepkiler: Toprak
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...