KAPALI 160-170bin max.ARABA ÖNERİSİ

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tarikkomurcuu

Profesör
146
2015 volkswagen cc 2.0tdi aracımı satıyorum.Yerine alabileceğim premium,şımarık olmayan(lütfen estroil blue içine edilmiş f30lar önermeyin.)araçlar önerebilir misniz.?
kriterlerim
170 bin maksimum.
dizel
manuel/otomotik
sedan/4kapi coupe
minimum 2015 model.
 
yıl inadın yoksa 2012 model mercedes e serileri var o fiyatlara.
w212leri diyorsunuz.Malesef yıl takıntım var kasa değiştirmiş eski model araçlara binmek yerine aynı paraya güncel bir araca binmek isterim.C180lere bakiyordum hoşuma giden birkaç ilan oldu.Daha sonra 2015 520i premiumlara baktım piyasası kötü sanırım fiyatları çok uygun sanırım tercihimi 5ten yana kullanacağım.Yorumunuz için teşekkürler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
w212leri diyorsunuz.Malesef yıl takıntım var kasa değiştirmiş eski model araçlara binmek yerine aynı paraya güncel bir araca binmek isterim.C180lere bakiyordum hoşuma giden birkaç ilan oldu.Daha sonra 2015 520i premiumlara baktım piyasası kötü sanırım fiyatları çok uygun sanırım tercihimi 5ten yana kullanacağım.Yorumunuz için teşekkürler.

Rica ederim ne kadar eskise de baya beğendiğim bir araba ama sonra dan baktım 2.0 dizelini göremedim 2.2 dizeli de 170bg üretiyor pek iyi değilmiş.
C serisi ile ufak bir sürüş yapmıştım orta konsoluna hakim olmak baya zor eğer teknoloji ile aranız yoksa ve vw gibi geleneksel bir kokpiti olan bir arabadan sonra baya zor olucaktır eminim.
5 serisi hakkında hiç bir bilgim yok maalesef dizel diye belirtince hiç bakmadım bile.
 
5.20i'lerin piyasası uygun fakat dizel araçtan sonra alışmanız zor olabilir. Şehir içi minimum 10 litre yakar. Üstünü görmek de çok kolay. Yakıtı sorun etmem diyebilirsiniz belki ama psikolojik olarak dizelden sonra moralinizi bozacağı garanti gibi.
 
5.20i yerine 3.20i ed 40.yıl paketli araçlara bakabilirsiniz. Ağzına kadar dolu ve şık araçlardır. Üstelik 1.6 litrelik motoru 5.20i'den daha ekonomik ve daha performanslı. 10-15 bin km'de henüz yepyeni 2015-2016 model 3.20i'ler bulunuyor 170 bin liraya.
 
5.20i yerine 3.20i ed 40.yıl paketli araçlara bakabilirsiniz. Ağzına kadar dolu ve şık araçlardır. Üstelik 1.6 litrelik motoru 5.20i'den daha ekonomik ve daha performanslı. 10-15 bin km'de henüz yepyeni 2015-2016 model 3.20i'ler bulunuyor 170 bin liraya.
yorumunuzu görür görmez araştırmaya koyuldum.Fakat nedense 3 serisine birtürlü ısınamıyorum.Malum tayfanın yüzünden sanırım.Nedense bana şımarık bir araçmış gibi geliyor..Ciddiyetsiz gibi..5 serisi öyle değil gözümde bu yüzden 5 serisi bakiyorum.Dizel dizel diye kendimi hırpalıyordum fakat,5 serisi 2013 premium pakete ortalama 100.000kmde 160bin isteniyor.10 binde 2015 beyaz comfort 520i ise ortalama 150-175 civarı aralıgında kmsine göre.Hal böyle olunca mecbur benzinliye yöneliyorum.
ilginize teşekkürler
 
yorumunuzu görür görmez araştırmaya koyuldum.Fakat nedense 3 serisine birtürlü ısınamıyorum.Malum tayfanın yüzünden sanırım.Nedense bana şımarık bir araçmış gibi geliyor..Ciddiyetsiz gibi..5 serisi öyle değil gözümde bu yüzden 5 serisi bakiyorum.Dizel dizel diye kendimi hırpalıyordum fakat,5 serisi 2013 premium pakete ortalama 100.000kmde 160bin isteniyor.10 binde 2015 beyaz comfort 520i ise ortalama 150-175 civarı aralıgında kmsine göre.Hal böyle olunca mecbur benzinliye yöneliyorum.
ilginize teşekkürler
Rica ederim. 5.20i ailede olduğu için sık sık kullanıp deneyimleme fırsatım oluyor. O sebeple 3.20i'nin 40.yıl paketini önermiştim. Eğer ciddi ciddi 5.20i düşünüyorsanız gözlemlediğim 3 tane eksiği var aracın. Tabii bu eksikler bulunduğu segmente göre kıyasladığımda gözüme batanlar. Kendisinden daha aşağı modellerle kıyaslamıyorum. Bu araç e segmenti bir araç olduğu için bazı noktalarında işçilik biraz can sıkıcı. Kapı içi plastik kaplamaların bazı yerleri bastırınca esniyor, bunlar bozuk yollarda ufak ufak ses yapabiliyor. B sütunu emniyet kemeri bölgesinden keza yine cızırtı şeklinde ses geliyor. Aracın geneli çok sessiz olduğu için bu ufak sesler kulağa batıyor.
Aracın süspansiyonları çok kaliteli, amerikan arabaları gibi yaylanarak yol üzerinde gitme efekti çok güzel ama aynı zamanda çok kontrollü fakat amortisörler runflat lastikler yüzünden daha az kaliteli hissettiriyor. Yol birleşimlerindeki keskin çıkıntıların üzerinden geçerken ön amortisörler çalışma aralığını bitirip tak diye vurabiliyor. Darbenin şiddetini ön konsolda hissedebiliyorsunuz. Genel olarak konforlu fakat runflat lastikler konforunu bayağı düşürüyor, keza bozuk yollarda da o lastikten kaynaklı sertliği hissediyorsunuz. Aracı alırsanız kesinlikle runflat lastikleri çıkarın derim.
Diğer bir mevzu da direksiyon. Sertliği kıvamında ama gerçekten yapay hissettiriyor. Malum elektrikli direksiyonlarda artık his diye bir şey kalmadı fakat bu biraz daha fazla yapay hissettiriyor. Tabii bu son söylediğim öznel ve herkesin dikkat etmeyeceği bir unsur olabilir. Bunlar haricinde çok güzel bir araçtır. Aklınızda bulunsun bunlar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: msami7 ve Sailor
yorumunuzu görür görmez araştırmaya koyuldum.Fakat nedense 3 serisine birtürlü ısınamıyorum.Malum tayfanın yüzünden sanırım.Nedense bana şımarık bir araçmış gibi geliyor..Ciddiyetsiz gibi..5 serisi öyle değil gözümde bu yüzden 5 serisi bakiyorum.Dizel dizel diye kendimi hırpalıyordum fakat,5 serisi 2013 premium pakete ortalama 100.000kmde 160bin isteniyor.10 binde 2015 beyaz comfort 520i ise ortalama 150-175 civarı aralıgında kmsine göre.Hal böyle olunca mecbur benzinliye yöneliyorum.
ilginize teşekkürler
Bence 5 20i o paraları vermeyin aşırı bi tüketimi var istanbulda uzun dönem 3 aracın ortalaması 11-12 arası ve pekte konforlu araç değiller onun yerine E180 bakabilirsiniz 10litre civarında geziyor efsane bi konforu var o sınıfın tartışmasız lideri bence
 
Rica ederim. 5.20i ailede olduğu için sık sık kullanıp deneyimleme fırsatım oluyor. O sebeple 3.20i'nin 40.yıl paketini önermiştim. Eğer ciddi ciddi 5.20i düşünüyorsanız gözlemlediğim 3 tane eksiği var aracın. Tabii bu eksikler bulunduğu segmente göre kıyasladığımda gözüme batanlar. Kendisinden daha aşağı modellerle kıyaslamıyorum. Bu araç e segmenti bir araç olduğu için bazı noktalarında işçilik biraz can sıkıcı. Kapı içi plastik kaplamaların bazı yerleri bastırınca esniyor, bunlar bozuk yollarda ufak ufak ses yapabiliyor. B sütunu emniyet kemeri bölgesinden keza yine cızırtı şeklinde ses geliyor. Aracın geneli çok sessiz olduğu için bu ufak sesler kulağa batıyor.
Aracın süspansiyonları çok kaliteli, amerikan arabaları gibi yaylanarak yol üzerinde gitme efekti çok güzel ama aynı zamanda çok kontrollü fakat amortisörler runflat lastikler yüzünden daha az kaliteli hissettiriyor. Yol birleşimlerindeki keskin çıkıntıların üzerinden geçerken ön amortisörler çalışma aralığını bitirip tak diye vurabiliyor. Darbenin şiddetini ön konsolda hissedebiliyorsunuz. Genel olarak konforlu fakat runflat lastikler konforunu bayağı düşürüyor, keza bozuk yollarda da o lastikten kaynaklı sertliği hissediyorsunuz. Aracı alırsanız kesinlikle runflat lastikleri çıkarın derim.
Diğer bir mevzu da direksiyon. Sertliği kıvamında ama gerçekten yapay hissettiriyor. Malum elektrikli direksiyonlarda artık his diye bir şey kalmadı fakat bu biraz daha fazla yapay hissettiriyor. Tabii bu son söylediğim öznel ve herkesin dikkat etmeyeceği bir unsur olabilir. Bunlar haricinde çok güzel bir araçtır. Aklınızda bulunsun bunlar.
Tamamiyle dediklerinize katılıyorum ama bence konfor konusunda biraz merhametli davranmışsınız çukura girince araba sapıtıyor pat küt diye sesler geliyor E180'de rft ama hiç böyle şeyler yok. Direksiyon konusunda sonunda benimle aynı fikirden olan birini buldum :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Tamamiyle dediklerinize katılıyorum ama bence konfor konusunda biraz merhametli davranmışsınız çukura girince araba sapıtıyor pat küt diye sesler geliyor E180'de rft ama hiç böyle şeyler yok. Direksiyon konusunda sonunda benimle aynı fikirden olan birini buldum :)
Ben çukurlarda hiç aşırı zorlamadım aracı. Ama bazı yerlerde sıkça başıma geldi ve daha zor koşullarda dediğin konfor dezavantajının oluşacağını zaten hissettirdi bana. Otopark'ın testinde de bozuk yollardaki düşük sürüş konforu can sıkıyor diye belirtiyorlar. En büyük sebebini runflat lastikler olarak görüyorum. Amortisörlerin darbe emişine hiç bir şekilde yardımcı olmadığı gibi fazlaca zorluyor. O aracı aldığımda yapacağım ilk şey runflat'i çıkarmak olurdu. Ve mercedes'in daha konforlu olduğunu, amortisör kalitesinin daha konfor odaklı olduğunu ben de düşünüyorum. Direksiyon ise pek sevmiyorum, yani tamam e segment bir araç, keskin ve hisli bir direksiyon beklemek zordur elektrikli direksiyondan ama fazla yapay hissettiriyor. Ağırlığı iyi ama yapay.
 
Ben çukurlarda hiç aşırı zorlamadım aracı. Ama bazı yerlerde sıkça başıma geldi ve daha zor koşullarda dediğin konfor dezavantajının oluşacağını zaten hissettirdi bana. Otopark'ın testinde de bozuk yollardaki düşük sürüş konforu can sıkıyor diye belirtiyorlar. En büyük sebebini runflat lastikler olarak görüyorum. Amortisörlerin darbe emişine hiç bir şekilde yardımcı olmadığı gibi fazlaca zorluyor. O aracı aldığımda yapacağım ilk şey runflat'i çıkarmak olurdu. Ve mercedes'in daha konforlu olduğunu, amortisör kalitesinin daha konfor odaklı olduğunu ben de düşünüyorum. Direksiyon ise pek sevmiyorum, yani tamam e segment bir araç, keskin ve hisli bir direksiyon beklemek zordur elektrikli direksiyondan ama fazla yapay hissettiriyor. Ağırlığı iyi ama yapay.
Daha öncesinde E60 5 20i vardı ya hiç pat küt etmezdi ve daha sert bir arabaydı aslında ve efsanevi bir direksiyon hissi vardı. Şimdi al şuraya götür filan diyolar valla süresim gelmiyor direksiyon normal kullanırkende kötü biraz geç tepki veriyor ve çevirdiğinizden her zaman fazla dönüyor düşük hızlarda değişken oranından kaynaklanıyor herhalde baya zevksiz bir araç benim için tabi eskiye oranla.
 
Daha öncesinde E60 5 20i vardı ya hiç pat küt etmezdi ve daha sert bir arabaydı aslında ve efsanevi bir direksiyon hissi vardı. Şimdi al şuraya götür filan diyolar valla süresim gelmiyor direksiyon normal kullanırkende kötü biraz geç tepki veriyor ve çevirdiğinizden her zaman fazla dönüyor düşük hızlarda değişken oranından kaynaklanıyor herhalde baya zevksiz bir araç benim için tabi eskiye oranla.
Eski kasa bmw'leri tecrübe etme fırsatım hiç olmadı maalesef. Fakat dediğin gibi hocam direksiyon hissi pek iç açıcı değil. Yani belki başkasına yeterli gelebilir, beğenebilir de hatta ama pek bana göre değil tepkileri keza sana göre de değil belli hocam. Kesinlikle daha iyi elektrikli direksiyonlar kullandım. Amortisör çalışması olarak da runflatsiz kış lastiği kullanıyoruz, amortisörün tahammülü biraz daha artıyor. Ama yazlık lastikler runflat ve onları takınca bariz değişikliği hissediyorsun. Tabii şimdi bize ' kardeşim bahsettiğiniz araba 5 serisi, yaptınız c segment konforsuz araba ' diyenler olabilir ama benim kıyaslamalarım kendi segmenti dahilinde. Daha alt segment araçlarla kıyaslamıyorum. Ha kıyaslayacak olsam, bazı yorumlarım var ki linç edilme ihtimalim çok yüksek olduğu için onları kendime sakladım :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: ozan saatci
Eski kasa bmw'leri tecrübe etme fırsatım hiç olmadı maalesef. Fakat dediğin gibi hocam direksiyon hissi pek iç açıcı değil. Yani belki başkasına yeterli gelebilir, beğenebilir de hatta ama pek bana göre değil tepkileri keza sana göre de değil belli hocam. Kesinlikle daha iyi elektrikli direksiyonlar kullandım. Amortisör çalışması olarak da runflatsiz kış lastiği kullanıyoruz, amortisörün tahammülü biraz daha artıyor. Ama yazlık lastikler runflat ve onları takınca bariz değişikliği hissediyorsun. Tabii şimdi bize ' kardeşim bahsettiğiniz araba 5 serisi, yaptınız c segment konforsuz araba ' diyenler olabilir ama benim kıyaslamalarım kendi segmenti dahilinde. Daha alt segment araçlarla kıyaslamıyorum. Ha kıyaslayacak olsam, bazı yorumlarım var ki linç edilme ihtimalim çok yüksek olduğu için onları kendime sakladım :)
Aynen öyle millet anlayamıyor arabanın hangi segmentte olduğunu ve rakiplerinin bu konuda ne kadar başarılı olduğunu ben eski yeni 5i de eski yeni Eyi de kullandım şuanki 5 serisi çukurlarda sapıtıyor ama gel de millete anlat bunu. Şunu da söylemeden geçemiycem araba içeri ses almıyor ve 5kişi 240a kadar çıkıyor 240la giderken sanki 120-130 gibi geliyor içeride yalıtımı çok iyi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Aynen öyle millet anlayamıyor arabanın hangi segmentte olduğunu ve rakiplerinin bu konuda ne kadar başarılı olduğunu ben eski yeni 5i de eski yeni Eyi de kullandım şuanki 5 serisi çukurlarda sapıtıyor ama gel de millete anlat bunu. Şunu da söylemeden geçemiycem araba içeri ses almıyor ve 5kişi 240a kadar çıkıyor 240la giderken sanki 120-130 gibi geliyor içeride yalıtımı çok iyi
Yalıtım konusunda kesinlikle hakkı yenmez. Araç gerçekten kütüphane gibi, yüksek hızlarda bu hissiyat anlamında çok işe yarıyor. Ayrıyeten direksiyonu pek beğenmesem de araç virajları gerçekten kontrollü alıyor. Bir viraja yüksek hızla girdiğinde tabiri caizse yolu eze eze, sindire sindire virajı alıyor. Tabii bu stabillik yüksek hızlara çıkıldığında da kendini gösteriyor. Onun haricinde insanların, aracın eksiklerinin dile getirilmesi hususunda ' abartıyorsunuz ' gibi bir tepkisi olabilir, kimseye de bir şey diyemem tabii ama kendi tecrübe ettiğimin ötesinde de bir yorum yapamam. O konuda haklısın o yüzden hocam.
 
  • Beğeni
Tepkiler: ibougur
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...