Bahsettiğim arabanın boyanmayan yeri yoktu (farklı zamanlarda), çoğu kapısı, kaputu değişik ve bagaj kapağı da işlemliydi. 13 bin liraya almıştım, hava filtresi sökülüp takılan süpürge torbası gibi dolmuş, benzin filtresini değiştirirken içinden çamur akmış, buji yuvalarının içi yağ göletine dönmüş haldeydi. Lpg sistemi daha önceden yenilenmiş ve ben aldığım zaman da yenilenmesi gerekiyordu yani en az 15-16 yıldır lpgli kullanılmış, 276 bin kmdeydi. Motorunda en ufak bir yağ yakma, kompresyon kaçarı veya egzoz dumanı yoktu. Yaklaşık 1500 liraya külbütör contasından, sıralı sistem lpgsine, filtrelerinden trigerine her şeyini komple sıfırlamıştım. Rot başları ses yaptığı için yaklaşık 350 liraya komple, bir adet aks kafası dahil sıfırlamıştım. Gazlarken patinaja düşmüş o esnada kesiciye girmiş ve aks kafasının rulmanı kilitlenmişti. 3-4 gün o şekilde kullanmıştım
O kadar kaporta işlemine sahip bir arabanın, top speed denemesinde 1 kere titrediğini veya bir tarafa çektiğini görmemiştim. Bu bi kıyas olsun sizin için. Alacak olursanız arabayı deneyin, kaportasına takılmayın.
Yakıt tüketimi konusunda, araba hafif ve 1.6 litre 4 a-fe motor alt devirlerde inanılmaz canlı. Şehir içinde gaz pedalının onda birini anca kullanıyordum, tabiri caizse dokunduğun anda gidiyor. Lpg sistemi atikerin en ucuz sistemiydi ona rağmen şehir içi yaklaşık 9-10 litre civarı lpg tüketiyordu.