KAPALI 196 bin km'de Fiat Bravo alınır mı?

Bakımları zamanında yapıldıysa motordan yana sıkıntısı çıkmaz da araç yorgun duruyor. Tanıdığım iki kişide birisi 190 birisi 255 binde olmak üzere iki Bravo var araçları göstersem 50 binde mi bu dersiniz. Bir de bu araçta ESP yok ESP'li modellerine bakın.
 
  • Beğeni
Tepkiler: EmreBHZ ve tequila
Bu yüksek km arabalara karşı değilim ancak kenarda sarf malzemeleri olan:
Zincir,fren diski,baskı balata belki volan,Enjektör,ateşleme bujisi dahil bir çok her km de üzerine iş düşen parçaların ömrünü yitirme potansiyeli artıyor demektir.Kenarda bir miktar para bırakmadan alınacaksa düşük km alınması gerekirse segment ve ya model küçültmek daha mantıklı olacaktır.Ha kenarda para varsa zaten sarf malzeme değişimi vs için yüksek kmli bir araba almak da bir mahsuru yok.Özellikle ülkede çok tutulan bir motor ve markanın arabasıysa
 
Bakımları zamanında yapıldıysa motordan yana sıkıntısı çıkmaz da araç yorgun duruyor. Tanıdığım iki kişide birisi 190 birisi 255 binde olmak üzere iki Bravo var araçları göstersem 50 binde mi bu dersiniz. Bir de bu araçta ESP yok ESP'li modellerine bakın.
Bu araba 2-3 aydır ilanda belki daha fazladır. Satılmaması belkide dediğiniz gibi yorgun olmasındandır.
 
46.000tl verebilenlere hep 5.000 daha koyup bu tarz bir otomobil almasını tavsiye ediyorum size de edeyim hem çok daha yüksek model yılı hem gayet az yakan güzel bir motor hem de daha düşük km ileride satması da daha kolay olacaktır ilan örnektir daha uyguna daha iyi ilanlar bulmak da mümkün
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...1-active-plus-16-jant-boyasiz-657340602/detay
bunu alıcağıma 35 e symbol alırım,aynı işlev:D:D @dthhasan
He bide yolcu airbag ına yumruk atmışlar galiba
 
Son düzenleme:
Her yer sigara yanığı sanırım. Günde 1 paket sigara içen adamım babam bile araba da içemez. Koltuklar bu hale geldiyse ben bu arabayı almam.

EVA-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
bunu alıcağıma 35 e symbol alırım,aynı işlev:D:D @dthhasan
He bide yolcu airbag ına yumruk atmışlar galiba
İlan örnek. Daha düşük model yılında fiyat da illaki düşecektir lakin makyajlanmış 301 ile de eski symbol arasında da fark var o kadar abartmayalım fiyatına göre gayet mantıklı otomobiller 45 e 2010 200.000e gelmiş bravo almaktan bence daha iyidir ki @dthhasan da memnun diye biliyorum bana sevdiren de biraz o oldu
 
Son düzenleme:
İlan örnek. Daha düşük model yılında fiyat da illaki düşecektir lakin makyajlanmış 301 ile de eski symbol arasında da fark var o kadar abartmayalım fiyatına göre gayet mantıklı otomobiller 45 e 2010 200.000e gelmiş bravo almaktan bence daha iyidir ki @dthhasan da memnun diye biliyorum bana sevdiren de biraz o oldu
yok ironi bu,galerici atasözü
 
  • Beğeni
Tepkiler: MehmetP55
Yanlışım yoksa koltuklarda ki o siyah noktalar sigara yanığı değil, yağmur damlası.

Yorgun durmasının sebebi boyasının bakımsızlığı ve farlarının sararmış olması olabilir mi ? Ön ve arka tampon dışında boya yok gibi. Bir pasta cila birde far temizliğiyle fikir değiştirtebilir bence. Gerçi 200k ya kadar nasıl kaza yapmamış olabilir Türkiye trafiğinde o da meçhul.
 
Son düzenleme:
İlan özelinde alınmaz gibi duruyor. Temiz kullanılmamış çok belli.

Genel olarak alınır mı derseniz, 10k civarı masraf yapmayı göze alarak alabilirsiniz. Ülke koşullarındaki değişken yakıt kalitesi nedeniyle 2. el piyasasındaki her dizel belli ölçüde sıkıntı yaşamıştır. Km yüksekse daha fazla yaşamıştır. Direk motordan sorun çıkaracağını sanmam ama yakıt sistemi üzerinden zaman içerisinde muhtelif masraflar çıkacaktır. Bunun dışında önceki kullanımlarına bağlı olarak her an turbo arızası çıkarma ihtimali de olacaktır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: boris-M5
Evet bugün arabayı gidip gördüm arabanın fotoğraftan yorgun olduğu teşhisini koyan arkadaşları tebrik ediyorum :) araba bitik.
Arabayı adam etmek için 5-6 bin lira masraf lazım hatta daha bile artabilir araba geç marş alıyor. Enjektörde sorun çıkabilir. Araba için yorgun diyenler arabadan anlıyor :)
 
Multijet motordan korkmayın yüksek km alınır ki benim mutlijet 250.000 km oldu :) elbette her araçta olduğu gibi sorun çıkarak parçalar var ama bunlar birazda şans işi oluyor , kayıtları varsa öğrenin nedir ne değildir yardımcı olalım :) Bu arada bravo takdir edilecek bir araçtır bir arkadaşımız espsiz model demiş fakat esp olmasa da bravo sizi yolda bırakacak bir araç değil :)

Yanlışım yoksa koltuklarda ki o siyah noktalar sigara yanığı değil, yağmur damlası.

Yorgun durmasının sebebi boyasının bakımsızlığı ve farlarının sararmış olması olabilir mi ? Ön ve arka tampon dışında boya yok gibi. Bir pasta cila birde far temizliğiyle fikir değiştirtebilir bence. Gerçi 200k ya kadar nasıl kaza yapmamış olabilir Türkiye trafiğinde o da meçhul.

240.000 km ye kadar önüme çıkan bir dangalak olmasaydı bende hiç kaza yapmadım , neden km yüksek olunca kaza riski mi oluşturuyor araç ? :D

Evet bugün arabayı gidip gördüm arabanın fotoğraftan yorgun olduğu teşhisini koyan arkadaşları tebrik ediyorum :) araba bitik.
Arabayı adam etmek için 5-6 bin lira masraf lazım hatta daha bile artabilir araba geç marş alıyor. Enjektörde sorun çıkabilir. Araba için yorgun diyenler arabadan anlıyor :)

Başka bravolara bakabilirsiniz kesinlikle :) sonuçta para cebinizde ve siz alıcısınız :)
 
neden km yüksek olunca kaza riski mi oluşturuyor araç ?
Bahsettiğim o değil. Dünya'nın en iyi sürücüsü de gelse karşısındakinin bir hatasına bakıyor bu işler. Bizde zaten on sürücüden dokuzu kasap olduğuna göre, evet kilometre arttıkça bence kaza olasılığı da artar. Kapının önünde yatırdığımız arabanın bile tamponuna iki kere taktılar, daha ne diyebilirim ki ?
 
  • Beğeni
Tepkiler: S.Asil