1992 model landrover defender 110

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan defender
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Mt lastik mi var hocam üstünde ?

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aynen kardeşim mt lanvigator catchfors
bb71c64431d7bc551875449bbca0e062.jpg


GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Kesinlikle sürekli 4 çeker olması pikaplar icin çok guzel bir avantaj yağmurlu havalarda hic korkmuyorum birde karinca videsi inanilmaz ağır ona alinca aynı traktör oluyo saatte 5 km ustune cikmiyor

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

suzuki vitaralar bizim buralara daha uygun gibi duruyor lada kadar yumuşak değil defender kadarda sert ve dayanıklı değil ama trafikte vs de kullanılabilecek olmaları avantaj gibi
 
oha senin 3.0 mıydı 2.5 mi ? arazi performansından ötürü mü geride kalıyor ?
Benimki 2.5 grandcheerokeler 5.2 cok guclu ama agir videsi ve seri sanzimani cok bir fark yok fazla gucte cok ani patinaja dusuruyor şasede cok uzun olduğu icin arazi performansi iyi değil ve sanzimani diffleri akisleri sık sık arıza verir parcasıda çok pahalı :)

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Benimki 2.5 grandcheerokeler 5.2 cok guclu ama agir videsi ve seri sanzimani cok bir fark yok fazla gucte cok ani patinaja dusuruyor şasede cok uzun olduğu icin arazi performansi iyi değil ve sanzimani diffleri akisleri sık sık arıza verir parcasıda çok pahalı :)

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

hea tahmin ettiğim gibi arazide fark :))) valla 5.2'nin motor sesi de çok güzel geliyo be :)))