Ekspertiz raporları belli başlı boya/değişen işlemlerini belli eder. Şişirme hasar kaydı ne kadar şişerse şişsin perte çıkaracak kadar olmaz. Şişirme kayıt var diyenler hasarı ve onarımları fotoğraflarıyla faturalarıyla kanıtlamalıdır. Yoksa araç başında alıcıya yalan şişiriyor demektir.Şişirme hasar kayıdı vardır denen araçlar oluyor bazen gerçekten uyguna, o araçlar hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Birde bu Ekspertizler var ben araç almayı düşünsem götürürdüm, araçtaki her türlü boya işlem çıkıyor diye biliyorum.
Örneğin geçen gün güzeller güzeli bir Golf 6 bulmuştum. Araç 45 bin TL ama 50 bin TL şişirilmiş hasar kaydı vardır. Nasıl oluyor insan hayret ediyor Bazılarıda sigortadan para almak için şişirdik vs. yazıyor.Ekspertiz raporları belli başlı boya/değişen işlemlerini belli eder. Şişirme hasar kaydı ne kadar şişerse şişsin perte çıkaracak kadar olmaz. Şişirme kayıt var diyenler hasarı ve onarımları fotoğraflarıyla faturalarıyla kanıtlamalıdır. Yoksa araç başında alıcıya yalan şişiriyor demektir.
Şimdi arabanın temizliği paspallığından önce en başta pratikte şöyle bir şey var: Aracın plakasıyla bir sigorta şirketine gidip kasko yapılabiliyor mu yapılamıyor mu sorarsınız. Çünkü 45bin verip alınacak araca kaskosuz binilmemesi gerekir diye düşünüyorum. Muhtemelen 50bin hasar kaydı oluştuysa o araç perte çıkarılmıştır ve pert araçlara hiç bir şekilde kasko yapılmaz. Bunun dışında, o araç perte çıkarılabilecek kadar hasar aldıysa kimse çıtır hasarlı diyemez.Örneğin geçen gün güzeller güzeli bir Golf 6 bulmuştum. Araç 45 bin TL ama 50 bin TL şişirilmiş hasar kaydı vardır. Nasıl oluyor insan hayret ediyor Bazılarıda sigortadan para almak için şişirdik vs. yazıyor.
36000 km'de değişti motor. 20000 civarında turbo değişmişti. Şu an araç 47000 km'de ve hiç sıkıntı yok. Yenisi nasılsa şu an araç o şekilde kütüphane sessizliğinde yol alıyor (VW Golf 7 140hp ACT DSG) Satılığa çıkaracağım zaman muhtemelen km'si 60000 falan olacak. Yeterince ispatlamış olur mu motor sorunsuzluğunu?düşürmemesi gerekir. Garantiden yenisi ile değiştirilen parçalar, sağlamlıklarını kanıtlayacak kadar kullanıldıysa kesinlikle bir şey olmaz. Değerini düşürmeye çalışanlara itibar edilmemelidir.
ikisi de üretim hatasından değiştiyse ve bu da faturalarıyla filan sabitse sorun çıkmaması gerekir. Yeterince ispatlamıştır tabii ki.36000 km'de değişti motor. 20000 civarında turbo değişmişti. Şu an araç 47000 km'de ve hiç sıkıntı yok. Yenisi nasılsa şu an araç o şekilde kütüphane sessizliğinde yol alıyor (VW Golf 7 140hp ACT DSG) Satılığa çıkaracağım zaman muhtemelen km'si 60000 falan olacak. Yeterince ispatlamış olur mu motor sorunsuzluğunu?
Dediğiniz gibi hepsi fabrikasyon hatası ve faturalı. Peki teşekkür ederim fikriniz için.ikisi de üretim hatasından değiştiyse ve bu da faturalarıyla filan sabitse sorun çıkmaması gerekir. Yeterince ispatlamıştır tabii ki.