AÇIK 2 milyona kadar araç önerisi

Ahmetonal11

Ahmet Eray ÖNAL
Senkromeççi
6
18
Marka
Mercedes
Herkese merhaba. 18 yaşındayım; ilk aracımı e250 benzinli coupe AMG 2015 almayı düşünüyorum. Ancak 16 yaşından beri abimin yazılımlı 230 hp 520d f10unu kullandığım için e250nin şanzımanı performanslı kullanımda tatmin eder mi kararsızım. Bu nedenle yazılım atmak şartı ile g30 520i baktım. Ancak temizini bulmak zor. Genelde yıkık, dökük araçlar.
Araç ararken Göz önünde bulundurduğum Kriterler:
•kesinlikle önden çeker olmaması.
• E segment veya daha üstü tercihim
• fabrika çıkışı Performanslı olması veya b48 gibi ufak dokunuşlarla güzel performans alınması
• yol tutuş, ivmelenme ve drift konusunda üzmemesi.

Sizin düşünceleriniz, önerileriniz nelerdir?
 
16 yaşında bir çocuğa 230 hp arkadan iter araba vermek....
14 yaşında a6 Quattro ile 170 yapanı gördü bu gözler, velisiyle beraber hem de.


konuya gelelim,

drifti 'trafiğe kapalı alan'da yaptığımızı varsayacaksak mercedes bu işin arabası değil gibi. Daha çok rafine sürüş ve yol tutuş odaklı makineler. E segmenti dendiğine göre F10 dışında pek alternatif yok gibi. Yoksa F30 derdim.

18 yaşındaki biri için bu araçlar gereksiz bence. Arkadan itişli 1 serisi veya hot-hatch tarzı araçlara bakardım. Doğru kullanımla focus'la da yan vererek dönebiliyorsunuz. Maksat eğlence yani
 
Merhaba. Bahsettiğiniz bütçelere g30 bakmaktansa n20 motor f10 520i bakabilirsiniz. Çok temiz örneklerini alabilirsiniz.
F10 520i yi bir kaç kere tecrübe ettim. Yazılımsız halde devirler gerçekten ölü. Yazılım atıldıktan sonra 250 beygirlere ulaştığını ve çok canlandığını duymuştum. Keyifli olabilir, öneriniz için teşekkürler. G30 konusunda ise 2 milyon bandında bir çok araç mevcut, ancak çoğu yerle bir dip basık, dökük veya kilometresi çok yüksek. Aralarında Kilometresi düşük temiz olanlar da var ancak aynı paralara bir çok dökük araç olduğu için temiz görünenlerin de kilometresi güven vermiyor. Aslında bütçede 2.5 - 2.8 civarına çıkılırsa temiz araçlar mevcut. Ancak g30 için o rakamlara çıkmaya değer mi; muamma.
 
14 yaşında a6 Quattro ile 170 yapanı gördü bu gözler, velisiyle beraber hem de.


konuya gelelim,

drifti 'trafiğe kapalı alan'da yaptığımızı varsayacaksak mercedes bu işin arabası değil gibi. Daha çok rafine sürüş ve yol tutuş odaklı makineler. E segmenti dendiğine göre F10 dışında pek alternatif yok gibi. Yoksa F30 derdim.

18 yaşındaki biri için bu araçlar gereksiz bence. Arkadan itişli 1 serisi veya hot-hatch tarzı araçlara bakardım. Doğru kullanımla focus'la da yan vererek dönebiliyorsunuz. Maksat eğlence yani
Merhaba, öncelikle yorumunuz için teşekkürler. mercedesin drift gibi şeylere çok yatkın olmadığını bi çok kişi söylüyor ancak E coupe biraz istisna gibi geliyor bana; Bi kaç videosunu izledim ve gayet yetenekli görünüyor. ancak E coupe’de esp nin tam kapanmaması hoş değil tabii ki. F10 “trafiğe kapalı alanda” göbek ve kavşak tarzı yerlerde dsc off yapmak çok keyifli oluyordu. Yaptığım hiç bir harekete karışmaması gerçekten güzel. Hot-hatch tarzı araçlar alışılagelmiş olduğum araçlardan dolayı olsa gerek; ne gözüme, ne de sürüş olarak bana hitap etmiyor. Çok darlar ve Oyuncak gibiler.
 
Makyajlı E250 Coupe prestijini vermez ama çok daha düşük bütçeye C250 Coupe bakabilirsiniz.

Platform aynı. Sonra F22 220d mesela çok güzel araba.

B47 motor (abinizin arabasındaki motorun sorunları giderilmiş daha yeni versiyonu) F30 LCİ 318d'lere bakabilirsiniz.

F10'da 530d'ler çok meşhurdu ama onların artık ekmeği yenmiştir.

G20'ye uzaktan selam verebiliyoruz, tam 2M'a değilde 100-150 üzerine verince binilecek arabalar var.
 
14 yaşında a6 Quattro ile 170 yapanı gördü bu gözler, velisiyle beraber hem de.


konuya gelelim,

drifti 'trafiğe kapalı alan'da yaptığımızı varsayacaksak mercedes bu işin arabası değil gibi. Daha çok rafine sürüş ve yol tutuş odaklı makineler. E segmenti dendiğine göre F10 dışında pek alternatif yok gibi. Yoksa F30 derdim.

18 yaşındaki biri için bu araçlar gereksiz bence. Arkadan itişli 1 serisi veya hot-hatch tarzı araçlara bakardım. Doğru kullanımla focus'la da yan vererek dönebiliyorsunuz. Maksat eğlence yani
umarım velinin kucağında yapmışsındır :D
 
Makyajlı E250 Coupe prestijini vermez ama çok daha düşük bütçeye C250 Coupe bakabilirsiniz.

Platform aynı. Sonra F22 220d mesela çok güzel araba.

B47 motor (abinizin arabasındaki motorun sorunları giderilmiş daha yeni versiyonu) F30 LCİ 318d'lere bakabilirsiniz.

F10'da 530d'ler çok meşhurdu ama onların artık ekmeği yenmiştir.

G20'ye uzaktan selam verebiliyoruz, tam 2M'a değilde 100-150 üzerine verince binilecek arabalar var.
Öncelikle yorumunuz için teşekkürler; e250 coupenin şanzımanı harici diğer seçeneklere göre bi tık önde duruyor. 220d güzel makine, ancak fazlasıyla dar. Bir diğer seçenek F10 530d gerek motoru, gerek kasası olarak segmentinin en iyisi olabilir benim gözümde. Ancak size katılıyorum ki ekmeği çoktan yendi. Gerek kilometresi gerek diğer konularda oldukça yıpranmış araçlar. Temizlerine ise g30 530i x drive parası istiyorlar 😂.
Ancak g20 gerçekten değerlendirebilir bi seçenek. Yazılımlıları gerçekten çok keyifli görünüyor. Bütçe arttırımına değebilir.
Peki sizin, makyajlı e250 coupenin şanzımanı hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
 
Ehliyetisizlik kısmına girmiyorum zamanında hrtkrsin hatası olmuştur, sonrasında başına iş açmadan ders almak önemli.



W212 E350CDI 4matic 231hp ile dyno mode ile çok güzel yanlayabiliyorum. Tabi dyno mode ile ABS'de kapanıyor ve araç tam kontrol sizde davranıyor. Dinamiklerine alışırsanız dyno kode almadan da göbeğe girip bağlayarak çıkabilirsiniz ama baya bi deneyim ister. RWD olan W212 ve C207 sürmedim o yüzden yorum yapmayacağım.
 
Ehliyetisizlik kısmına girmiyorum zamanında hrtkrsin hatası olmuştur, sonrasında başına iş açmadan ders almak önemli.



W212 E350CDI 4matic 231hp ile dyno mode ile çok güzel yanlayabiliyorum. Tabi dyno mode ile ABS'de kapanıyor ve araç tam kontrol sizde davranıyor. Dinamiklerine alışırsanız dyno kode almadan da göbeğe girip bağlayarak çıkabilirsiniz ama baya bi deneyim ister. RWD olan W212 ve C207 sürmedim o yüzden yorum yapmayacağım.
mercedes’de dyno mode olayını bi kaç defa duymuştum, kısa bir dönem 2018 c200d amg binmiştim. Ancak f10da yanlarken kaldırıma çıkıp askıda kalma gibi olaylar yaşadığım için alışkın olmadığım bir araçla esp kapatmaya cesaret edememiştim o zamanlar 😅. E coupe de denemek lazım. Yorumunuz için teşekkürler.
 
...
• E segment veya daha üstü tercihim
• fabrika çıkışı Performanslı olması veya b48 gibi ufak dokunuşlarla güzel performans alınması
• yol tutuş, ivmelenme ve drift konusunda üzmemesi.
...
Sizin düşünceleriniz, önerileriniz nelerdir?
E segmentin üstünde Maybach'la drift mi atacaksın?
Aklıma sadece W140 v12'ler geliyor. Başka da böyle bir araç yok. Yalnız kontrolden bir çıkarsa öyle kaldırımla filan kalmaz bunlar, ihalesi büyük olur. En yeni araç olarak yanlaması keyifli olabilecek E60 M5'ler var.
 
Son düzenleme: