KAPALI 20-30.000 arası alınabilecek otomatik vites araç tavsiyesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ementess

Asfalt Kurutucu
13
Selam arkadaşlar,
Kardeşim için otomatik vites bir araç bakıyoruz, ilk aracı olmakla birlikte ilk kez trafiğe çıkacak diyebiliriz.

2004-2006 Opel corsa, Hyundai Getz gibi araçlar bakıyoruz. Marka/Model tavsiyelerinizi bekliyorum :)
 
kuzenim de 1.2 clio otomatik var. araç tüplü olmasından mütevellit yakıt olarak gayet iyi fakat şanzıman robotik olduğu için felaket tepkileri var. eğer ki sorun oluşturmayacaksa o fiyata otomatik az yakan alınabilecek güzel araçtır önerebilirim.
 
Teşekkürler Fatih, clio da radarımdaki bir araçtı özellikle 2006 model olan kasaları ancak interntte okuduğumda şanzımandan çok şikayetçi kullanıcılar. Sizinki kaç model ?
 
Bende 2010 1.2 yarı otomatik yani bvr ya da robotik clio var. Memnunum. Lpg yok. Antalyada (6.3 litre) 29 30 kuruş yakıyor. Debriyaj olmadığından kullanışı kolay, yormuyor. kullanımına alışırsınız sıkıntı olmuyor.gaza çok basarsanız vites geçişi çok hissediliyor tıpkı manuel gibi. Manuelde de ayağınızı gazdan cekmeden vites atarsanız pek konforlu olmaz. Zaten aslında manuel bi şanzıman. 2500 devire gelince sizin yerinize debriyaja basan vitesi degistirip debriyaji bırakan bir robot var. Eğer gaza fazla yukleniyorsaniz hizlaniyorken eylemsizlik kanunundan dolayı koltuga doğru gidersiniz, ve robot sizden habersiz aniden debriyaja basinca arabanin ivmelenmesi durur ve bundan dolayı öne dogru gider başınız. Daha sonra araba hiç acele etmeden aheste aheste vites dislisini degistirir. Bu bir saniyenin ustunde bi süre alir. Sonra robot debriyaji birakir ve one giden başınız tekrar koltuga gider. Agresif kullanimlarda bu çok hissedilir. Ama sakin kullanimda o kadar sallanmazsiniz. Ucuza debriyajsiz araba bakiyorsaniz tam size gore bi şanzıman çeşidi. Direksiyonu elektriklidir çok rahat kullanılır, yalnız çok hissizdir araba donerken kayiyo mu Zorlanıyor mu hiç anlamazsin. Genistir yol tutuşu iyidir ama bazen kafadan kayar. Bu paralara otomatik bakiliyorsa bakabileceginiz birkaç arabadan biridir.
 
Temiz bulabilirseniz polo 9n tavsiye ederim 6 yıldır kullanıyoruz bi sıkıntısı olmadı lpg ile kullanılmazsa biraz çok yakıyo sadece
 
Fiat panda olabilir. Araç şehir içi kullanıma çok müsait. Sanırım kardeşiniz bayan ve bu araç tam bir bayan arabası. Bakmanızı öneririm.
 
Clio lll yarı otomatik 1.2 80 bg ,bayan kullanıcılar için mantıklı bir tercih.Yakıt ekonimisi olarak da çok iyi uzun yol 5 litre sehir içi max 8 litreyi geçmez.Getz e verecegin parayi,2009 clio lll 30-33 bin arası araç almak daha dogru bir tercih bana göre.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Gurdal07
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...8-model-tam-otomotik-48-binde-359354042/detay
direk bu kasayı tavsiye ederim,
yol tutuş ve sürüş zevki çok yüksek aynı zamanda motor/şanzıman da sağlamdır
+1
Bu arabayı 0km alıp 6yıl/235.000km kullandık. Aile aracı diye aldık, yeri geldi tavana kadar kitap yükleyip 500km taşıdık. Kaza da yaptık 2kez. Harika yol tutuşuyla birinde çok daha ağır bir hasardan çok ucuz kurtulduk. Bizimki düz vitesti, şanzımanını kullanmadığım için teorik olarak tork konvertörlü sağlamdır diyebilirim. Ama aracın geri kalanına kefilim. İyi bir usta iyice incelerse, gizli bir ayıbı yoksa, uzun zaman güvenle götürür sizi. Dönüş çapı 9,8m. Arabaya alışılırsa imkansız parklar yapılabiliyor :)
 
+1
Bu arabayı 0km alıp 6yıl/235.000km kullandık. Aile aracı diye aldık, yeri geldi tavana kadar kitap yükleyip 500km taşıdık. Kaza da yaptık 2kez. Harika yol tutuşuyla birinde çok daha ağır bir hasardan çok ucuz kurtulduk. Bizimki düz vitesti, şanzımanını kullanmadığım için teorik olarak tork konvertörlü sağlamdır diyebilirim. Ama aracın geri kalanına kefilim. İyi bir usta iyice incelerse, gizli bir ayıbı yoksa, uzun zaman güvenle götürür sizi. Dönüş çapı 9,8m. Arabaya alışılırsa imkansız parklar yapılabiliyor :)
dönüş çapı, süspansiyon ve şase sayesinde müthiş virajlardan müthiş şekilde ayrılabiliyorsun, hissettirdikleri de + sı
 
dönüş çapı, süspansiyon ve şase sayesinde müthiş virajlardan müthiş şekilde ayrılabiliyorsun, hissettirdikleri de + sı
Zıplatan döner kavşağa 160'la girip 130'la 4 teker üzerine tekrar oturduğumu biliyorum. Hidrolik direksiyon park manevralarında bugünkü araçlara göre biraz sert kalır ama sürüş hissinin tam tanımı "kedi gibi". Arabayı satarken de iç mekanı ilk günkü gibiydi. Takasta kullandığımız bayi, aracı kendileri satıp da geçmişini bilmiyor olsalar ikna olmazlardı. =)
Fiesta'nın kronik sorunları bellidir. Plaka aydınlatma ampulleri sık sık yanar. Kapılarda B sütununu kaplayan plastikler zamanla atabilir. Yapıştırılır, geçer. Bir de el freni kolay gevşer, dayanıksızdır. Her bakımda sıktırmak gerekir.
 
Ford fiesta otomatik şanzımanlardan yana aklımda soru işaretleri var. Daha önce 2006 model dizel-otomatik bir fiestayı almya niyetlendiğimde cevremdekiler şanzımanın sorunlu olduğunu anlatıp durmuşlardı. O günden beri hep bir ön yargım var. Hyundai yi tercih etmemin sebebi ise şanzımanlarının ömürlük olması. Araştırmalara devam ediyorum bakalım :)
 
Ford fiesta otomatik şanzımanlardan yana aklımda soru işaretleri var. Daha önce 2006 model dizel-otomatik bir fiestayı almya niyetlendiğimde cevremdekiler şanzımanın sorunlu olduğunu anlatıp durmuşlardı. O günden beri hep bir ön yargım var. Hyundai yi tercih etmemin sebebi ise şanzımanlarının ömürlük olması. Araştırmalara devam ediyorum bakalım :)
Fiesta'larda tam otomatik ve ASM adında Opel'in Easytronic şanzımanlarına benzer yapıda otomatikleştirilmiş manuel şanzımanı vardı. ASM şanzıman gerçekten sorunluydu ama tam otomatik şanzımanlar o zamanki tüm tork konvertörlüler gibi verimsiz ve sorunsuzdu.
 
VW Bora kalitesi ve tam bir alman oluşu 2 sene kullandım 99 modeldi comfortline idi sorularınızı alabilirim küçük bir mercedes ti
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...