+1https://www.sahibinden.com/ilan/vas...8-model-tam-otomotik-48-binde-359354042/detay
direk bu kasayı tavsiye ederim,
yol tutuş ve sürüş zevki çok yüksek aynı zamanda motor/şanzıman da sağlamdır
dönüş çapı, süspansiyon ve şase sayesinde müthiş virajlardan müthiş şekilde ayrılabiliyorsun, hissettirdikleri de + sı+1
Bu arabayı 0km alıp 6yıl/235.000km kullandık. Aile aracı diye aldık, yeri geldi tavana kadar kitap yükleyip 500km taşıdık. Kaza da yaptık 2kez. Harika yol tutuşuyla birinde çok daha ağır bir hasardan çok ucuz kurtulduk. Bizimki düz vitesti, şanzımanını kullanmadığım için teorik olarak tork konvertörlü sağlamdır diyebilirim. Ama aracın geri kalanına kefilim. İyi bir usta iyice incelerse, gizli bir ayıbı yoksa, uzun zaman güvenle götürür sizi. Dönüş çapı 9,8m. Arabaya alışılırsa imkansız parklar yapılabiliyor![]()
Zıplatan döner kavşağa 160'la girip 130'la 4 teker üzerine tekrar oturduğumu biliyorum. Hidrolik direksiyon park manevralarında bugünkü araçlara göre biraz sert kalır ama sürüş hissinin tam tanımı "kedi gibi". Arabayı satarken de iç mekanı ilk günkü gibiydi. Takasta kullandığımız bayi, aracı kendileri satıp da geçmişini bilmiyor olsalar ikna olmazlardı. =)dönüş çapı, süspansiyon ve şase sayesinde müthiş virajlardan müthiş şekilde ayrılabiliyorsun, hissettirdikleri de + sı
Fiesta'larda tam otomatik ve ASM adında Opel'in Easytronic şanzımanlarına benzer yapıda otomatikleştirilmiş manuel şanzımanı vardı. ASM şanzıman gerçekten sorunluydu ama tam otomatik şanzımanlar o zamanki tüm tork konvertörlüler gibi verimsiz ve sorunsuzdu.Ford fiesta otomatik şanzımanlardan yana aklımda soru işaretleri var. Daha önce 2006 model dizel-otomatik bir fiestayı almya niyetlendiğimde cevremdekiler şanzımanın sorunlu olduğunu anlatıp durmuşlardı. O günden beri hep bir ön yargım var. Hyundai yi tercih etmemin sebebi ise şanzımanlarının ömürlük olması. Araştırmalara devam ediyorum bakalım![]()