120hp fazla yav 110da anlaşalım2009 2010 Ford Fiesta 1.4 Titanium X paket hakkındaki düsünçeleriniz nelerdir?
Ve yazılımla 96 beygirden 120 beygire yükseltmenin herhangi bir tehlikesi sakıncası var mıdır? Yazılım gerçekten işe yarıyor mu?
Abi sahibinden de gördüm birisi 95 beygir Fiestayı 125 yaptırmış ilerleyen zamanlarda ölçtürdüğün de de yüzde 97 yani 120 hp civarı çıkmış ben de şaşırdım ama tam bilemiyorum. Ama zaten ben 96 beygir arabaya yazılım attırmam. Ama 70 beygir falan olursa baya az yükseltmek lazım.120hp fazla yav 110da anlaşalım![]()
İç hacminin dar olmasını önemsemezseniz genel olarak günümüz arabalarının ortalamasının üstünde bir dayanıklılığa sahiptir. 2009 modelini 1 yıl tecrübe ettik, 2010 modelini 7yıl/190.000 km'dir kullanmaya devam ediyoruz. Bir ara satacaktık, vazgeçtik. Bana dar geliyor ama babam hala memnun. Aralarındaki farklar şunlar:
2009 model TitaniumX Fiesta'nın yol bilgisayarı aşırı kabiliyetsizdi, işimizi görmüyordu neredeyse. Elektrikli katlanır aynalar da yoktu, 2010'da geldi. 2009'un hız sabitleyicisi daha sarsıntılı çalışıyordu. Ayrıca muhtemelen kullanıcı şikayetleri üzerine Fiesta'lar 2010'dan itibaren 16" jant yerine 15" jantla gelmeye başlamıştı. 16" jantların o zamanlar lastikleri çok zor bulunuyordu ve sık sık baloncuk çıkarıyordu. 1 yılda 3-4 kez baloncuk sorunu yaşadık, 15" jantlarla 7 yıldır hiç yaşamadık. O derece fark ediyor. 2009 modellerin arka camları zindan gibi koyuydu, 2010'dan itibaren daha makul seviyede karartmalı camlar kullanıldı.
Ben yazılıma genel olarak karşı biriyim. Haliyle pek ilgim de yok. Yazılıma nasıl tepki verir hiç bilemiyorum.
Seni mi kıracam tamam 110 olsun120hp fazla yav 110da anlaşalım![]()
Mantıksız değil Torku yükselttiği için düşük devirde araç yürüyorSeni mi kıracam tamam 110 olsun
Bir de anlamadığım hem beygiri yükseltiyoruz hem de yakıt tasarrufu sağlıyoruz diyorlar mantıksız geldi.
Araba değişmedi, standart jant ebatları arasında 16" de var. Ama ST-Line, S, ST gibi modelleri dışında TR'ye getirmeyi bıraktılar. Adam sonradan alır takar ona bir şey diyemeyiz.Kardeşim sağol verdiğin bilgiler için ben o zaman 2009 lara hiç bakmıyım direk 2010 lara bakayım.Peki yakıt ı nasıl bu arabanın sizin ki dizel mi lpg mi sen hangisini önerirsin bana. Kardeşim bir de sen 2010 dan sonra 15 inç jantlara geçtiler yazmışsın attığım fotoğraflara bakarsan 2011 model e 16 inç jant vardır yazmışlar acaba onlar mı yanlış biliyor?
Ben napayım o zaman güclü olsun istiyorum biraz 2005 golflere baksam onlar nasıl olur ama bence golf daha çok sorun çıkarır eski olduğu için.Araba değişmedi, standart jant ebatları arasında 16" de var. Ama ST-Line, S, ST gibi modelleri dışında TR'ye getirmeyi bıraktılar. Adam sonradan alır takar ona bir şey diyemeyiz.
1.4 tdci motoru yıllardır kullanılan motor, yazılım filan düşünen insanı kesinlikle kesmez. O yüzden direk benzinliye bakın derim. Ortalama yakıtı senaryolara göre 5.0-7.2 arası değişiyordu bizde. e araba 190bin km yaptı, şimdi bu yakıt değerleri doğal olarak 5.5-7.5 arası oldu.
Sanayide tanıdığım Ford ustası lpg'yi hiç önermiyor. Motorda çok arıza yaptırıyor. Bobinle başlıyor, sonra supaplar, sonra gömlekler diye gider![]()
İlandaki gibi 1.6 Sport'ları var. Onlardan bakın. 120hp, yazılım filan gerektirmez. Tertemiz biner kullanırsınız.Ben napayım o zaman güclü olsun istiyorum biraz 2005 golflere baksam onlar nasıl olur ama bence golf daha çok sorun çıkarır eski olduğu için.
Bu ilana baktim bende sinirim bozuldu https://www.sahibinden.com/ilan/vas...iesta-2010-tekirdag-126.000km-473188243/detayİlandaki gibi 1.6 Sport'ları var. Onlardan bakın. 120hp, yazılım filan gerektirmez. Tertemiz biner kullanırsınız.
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-ford-fiesta-2010-sport-120bg-495962361/detay
Bu aracın ruhsatta çift renk yazması lazımBu ilana baktim bende sinirim bozuldu https://www.sahibinden.com/ilan/vas...iesta-2010-tekirdag-126.000km-473188243/detay