KAPALI 2013 POLO GTI COUPE ALINIR MI?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

batufan907

Asfalt Kurutucu
14
Herkese merhabalar,

Uygun fiyata bir polo gti(2013 cth) buldum. Bu sınıfta temiz araç bulmak çok zor sağı solu illa bir hasar görmüş oluyor, bulduğum gayet temiz 70k kmde. Benim sorunum almakta değil, satmakta. Bu aracı aldıktan sonra satmak sizce ne kadar kolay olur. Yani elimde kalacakmış gibi hissediyorum. Hem hevesimi atmak hem de gerektiğinde çok fazla yakmayacak bir araç olduğunu düşünüyorum daha önce arkadaşımın 4 kapılısını kullanmıştım ve gayet beğenmiştim. Bu aracı almayıp gidip 60-65 lere clio gt-line da almak istemiyorum ama bilemiyorum. Sizce elimde patlar mı bu gti coupe olmasında dolayı?
 
Herkese merhabalar,

Uygun fiyata bir polo gti(2013 cth) buldum. Bu sınıfta temiz araç bulmak çok zor sağı solu illa bir hasar görmüş oluyor, bulduğum gayet temiz 70k kmde. Benim sorunum almakta değil, satmakta. Bu aracı aldıktan sonra satmak sizce ne kadar kolay olur. Yani elimde kalacakmış gibi hissediyorum. Hem hevesimi atmak hem de gerektiğinde çok fazla yakmayacak bir araç olduğunu düşünüyorum daha önce arkadaşımın 4 kapılısını kullanmıştım ve gayet beğenmiştim. Bu aracı almayıp gidip 60-65 lere clio gt-line da almak istemiyorum ama bilemiyorum. Sizce elimde patlar mı bu gti coupe olmasında dolayı?
elinizde patlamaz. o fiyat bandına o kadar hızlı araba artık kalmadığı için meraklısına her türlü satarsınız içiniz rahat olsun. bu arabaların meraklısı çok. bu arada illa bir yeri hasarlı diyorsunuz da 2013 model araba yani adamlar napsın folyo ile mi gezsinler:D şaka bir yana kullanmışsınız zaten güzel makina üzmez sizi motor şanzıman yürüyen sağlam ise.
 
hahahahah yok yok alacağım adam ağır hastadır aynı benim gibi itina ile kontrollü gezer. Aslına bakarsanız gönül ister ki temiz bir ep3 almak ama maalesef ki yok :(
 
kesinlikle :D Bu arada özellikle polo gti sahibi kişilerden araç hakkında bilgi almak istiyorum. Testleri yeterince izledim bir de sahiplerden uzun süreli kullanımlar hakkında bilgi alabilirsem harika olur.
 
Şirokko daha kolay satılır aslında ama piyasa nasıl bilmiyorum o fiyatlara temiz kalmamıştır.
şimdi aslında böyle araba kullanıcıları için iki ayrı kitle var.
1. tamamıyla apaçi arabadan da pek anlamayan ama kendini anlıyor sanan. bu tarz kişilerin arabalarından uzak durmak lazım
2. arabasına gözü gibi bakanlar. nasıl kullanılması gerektiğini bilen,modifiyesini en iyi yerlerde özenerek yaptıran.

1.gruptan koşarak uzaklaşıp ikinci gruba dahil olanların arabalarını kollamak lazım da az bulunuyor işte:D
 
2 kapılı Polo GTi daha çok gençlerin kullanacağı bir araba. O yüzden kullanıcı kitlesi arabayı daha çok yoran bir kitle. Önerim alırken dikkatli olmak. Satarken de illa ki alıcısı bulunacaktır. GTi zaten TDi Polo'ya göre muhtemelen daha zor satılacaktır.
 
Alacağım kişi aracını itina ile kullanan bir arkadaşım olduğumdan kuşkum yok tabi ki şans işi bu iş ama çok fazla binmeyi düşünmüyorum maksimum 1 sene tutarım elimde. Sonra aldığım rakamlara gitmemesinden korkuyorum. Scirocco dsg eski kasa bile temizlerini bu fiyatlara bulamadığımdan düşünmedim pek. TDI Dsg ler de aynı paralara yani mantıksız geliyor dizel polo almak da.
 
Karoser seçeneğinden ötürü elinizde patlamaz merak etmeyin. Benim gibi tek kapı meraklıları her zaman çoktur. Değerini bulup rahatlıkla satarsınız. Yeter ki alırken de satarken de motoru şanzımanı temiz olsun. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: OguzhanC ve Renard
Alacağım kişi aracını itina ile kullanan bir arkadaşım olduğumdan kuşkum yok tabi ki şans işi bu iş ama çok fazla binmeyi düşünmüyorum maksimum 1 sene tutarım elimde. Sonra aldığım rakamlara gitmemesinden korkuyorum. Scirocco dsg eski kasa bile temizlerini bu fiyatlara bulamadığımdan düşünmedim pek. TDI Dsg ler de aynı paralara yani mantıksız geliyor dizel polo almak da.
berkertekin'in de dediği gibi meraklısı bulunur. GTi'ı 4 kapılı olsa da herkes almaz anca araba meraklıları alır. Araba temizse güzel ama fiyat bana biraz yüksek geldi. Eğer 60-65 bin TL ise yüksek gibi.
 
berkertekin'in de dediği gibi meraklısı bulunur. GTi'ı 4 kapılı olsa da herkes almaz anca araba meraklıları alır. Araba temizse güzel ama fiyat bana biraz yüksek geldi. Eğer 60-65 bin TL ise yüksek gibi.
aslında mantık olarak baktığında deli pahalı 30 35k olması lazım. ancak araba piyasasına bakın fiyatı normal. cupra'lar da 70k üstüne çıkmış herkes sapıttı ülkecek kafayı yedik. o yüzden 65k normal
 
bu tür arabaların ya temizi oluyo yada perti oluyo. ortası olmuyo yani. alırken çok dikkatli ol. en güzel kazık dost kazığıdır. arabayı hergün yıkamakla arabaya temiz bakmak çok farklı şeyler. bakımını aksatmaması çok daha önemli. 2013 olduğu için şahsen hasar kaydı da benim için önemli. arabanın duruşuna göre 3 ile 5bin tl limit veririm üzerine bakmam şahsen eğer çok detaylı fotograflarla kazaları desteklemezse. şimdiden hayırlı olsun
Yazmayı unutmuşum. Temizse eğer 1 haftada kaparlar elinde patlamaz.
 
Polo GTI motorlarının çok büyük yağ eksitlme/yakma problemleri var. 3-4bin km'de 1lt kadar yağ eksiltiyor. 2013 sonrası çözüldü gibi bir durum da yok. Bunu bilip alın.
 
Polo GTI motorlarının çok büyük yağ eksitlme/yakma problemleri var. 3-4bin km'de 1lt kadar yağ eksiltiyor. 2013 sonrası çözüldü gibi bir durum da yok. Bunu bilip alın.

polo gti sahibi oldunuz mu bilmiyorum fakat 2013-2016 yıları boyunca sıfır alıp 23 bin km yol yaptım , yağ yakma yoktu eksiltme yaptı oda toplam 1 litre idi yaklaşık
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard ve hi-men
Polo GTI motorlarının çok büyük yağ eksitlme/yakma problemleri var. 3-4bin km'de 1lt kadar yağ eksiltiyor. 2013 sonrası çözüldü gibi bir durum da yok. Bunu bilip alın.
Bu gibi sorunlar kullanmadan kullanmaya değişir. 1.4 tsi motorda ben aşırı bir yağ yakma duymadım. Bu tarz araçlarda rodaj önemlidir. Ayrıca motor soğuken gazlanmaması özellikle gerekir.
 
Bu gibi sorunlar kullanmadan kullanmaya değişir. 1.4 tsi motorda ben aşırı bir yağ yakma duymadım. Bu tarz araçlarda rodaj önemlidir. Ayrıca motor soğuken gazlanmaması özellikle gerekir.


Motor soğukem gazlanmaması her motor için geçerlidir :) her performans aracında olduğu gibi yüksek yağ sıcaklığından ve sıkıştırmadan ötürü yağ eksiltme normaldir , bizim insanalar genelde bide bu noktayı yanlış anlıyor eksiltmek ile yakma noktasını :) Almanyada kuzenimde ama 2011 model gti vardı 900-1000 km de 1 litre yağ ekliyordu :)) motor ama servis tarafından sandık motor ile değiştirildi , yeni makyajlı mıtor ile sorun yaşamamıştı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...