2014 F20 116i - Buruk Garaj

fksarall

Panpa
8 Eyl 2016
1,548
3,367
3,770
Ankara
Marka
BMW
Not: Konu biraz uzun olabilir, baştan özür dilerim. Okumaya üşenmeyen arkadaşlara da şimdiden teşekkürler.

2014 Eylül ayı sonlarında, Mart ayında makyajlı kasa geleceğinden o zamanki 1 serisinin kampanyada olduğunu öğrendim. Lansmanından beri beğendiğim, hayalini kurduğum arabadır, hem hb hem arkadan itiş sever olarak. Aileyle girilen diyaloglar sonucu gidip bakılmasına karar kılındı. Tabii ki beğenildi. O zaman kullandığımız 2005 Sorento'yu sattıktan sonra iş teferruata kaldı. Tek paket olarak satıldığından ne yazık ki istenilen opsiyonlar eklenemiyordu, dert değildi. İlk önce Esenboğa Borusan'a gidildi, renk ve sunroof arasından renk seçildi, gece mavisi rengi soruldu. Türkiye'nin hiçbir yerinde ellerinde bulunmadığı cevabı alındı. Yılmadık, Balgat Borusan'a gittik. (Cidden opak renkten nefret ediyorum.) "Kalleş" satış müdürü bize yalan bilgi vermişti! Ellerinde o renkte, hem de Ankara'da bulunmaktaydı! Sevinildi, krediler çekildi, işlemler başladı.

Gün, 22 Ekim. Plaka işlemleri hallolmuştu. Arandık, Balgat Borusan'a gittik. Gözlerimin önünde hayallerim yatıyordu. Satış elemanın verdiği bilgilerden sonra (bu arada onlardan sonra neler neler öğrendim arabayla ilgili aklınız durur, anlamsız derecede bilinmeyen özellik var) tuşa basıldı ve ilk marşı duyduk. Benden mutlusu yoktu.

gWJVD2.jpg

İlk 20 km rüya gibiydi. Hem sürüş hem konfor bakımından doruk noktasındaydım. Eve gittikten sonra bile sırıtmaya devam ediyordum.

Ertesi hafta boya koruması yaptırdım. Gözüm gibi bakıyordum. Kıymetlimdi, ufacık çizik olmasın üstünde istiyordum. Tabii ki her park edişimde fotoğrafı eksik etmiyordum.

nW3LV5.jpg

r2o8WP.jpg

XXrL70.jpg

8d7D0A.jpg
Zaman geçtikçe güzelleştirmek istedim. Tabii ki ilk hedef cam filmiydi. Sonax'la anlaştım, gidip yaptırdım. Hem sıcaklık, hem yakma, hem görüntü olarak memnun kaldım.

1glD85.jpg

Daha sonra iç trimlerden sıkıldım, o ara da M2 duyurulmuştu, onun iç trimdeki karbon detaylara kaplattım. Kolçak içi de yumuşak plastik olmasına rağmen kadife folyo aldım, kapladım. Çok hoşuma gitmişti.

8d7DnA.jpg
XXrLkR.jpg
Aliexpressle içli dışlı oldum tabi bu dönemlerde. Oradan siparişlerimin haddi hesabı yok, anahtarlık, pedal, sol tutacak yerine gözlük kabı falan, bir sürü şey sipariş ettim. Orijinal olmasalar da kaliteleri beni memnun etti.

VM1vgP.jpg

Daha sonra krom detayları sevdiğim için cam çıtalarını krom yapmak istedim, onları da N11'den sipariş edip orijinal plastik çıta üstüne yapıştırdım. Sonuçtan memnun kalmıştım.

XXrLYj.jpg

bGdJ40.jpg

Yavaş yavaş performansı yetmemeye, daha fazlasını istemeye başladım. İnsanoğlu doyumsuz sonuçta. İlk önce ses için son susturucu iptali yaptırdım, iki gün sonra da Ankara RSA'da soft yazılım yaptık. İkisinden de oldukça memnun kalmıştım. 0-100 7 saniyelerin altına indi. Son susturucu iptali sonrası alt devirler az da olsa ölse de sesi hem homurtularıyla hem fokurdularıyla beni mest ediyordu. Sürekli manuel kullanıyordum. Adeta arabanın içindeki saklı canavar ortaya çıkmıştı. Bir kez daha aşık olmuştum.


Şaka makinesi olmuştu, dolayısıyla arkadaki yazılar da gitmeliydi. WD40 ve diş ipi yardımıyla onları da söktüm.

YN7rla.png
Arkadaşla yaz dönemi boşluğundan da faydalanıp birkaç fotoğraf çekelim istedik.

bGdJYV.png
Akd5gX.jpg
5Q1M7j.png
4Mvb1L.jpg
8d7DPa.jpg

Tabi bu zamana kadar ufak tefek kazaları da oldu. Sürtüp kaçanlar mı dersiniz, altına almaya çalışanlar mı dersiniz, hırsızın camı kırması mı dersiniz, büyük olmasa da ne ararsanız var.

N1RrpX.jpg

YN7rDZ.jpg
aGb2LQ.jpg

Her şey geçen hafta 3 Ağustos Perşembe'ye kadarmış ne yazık ki. Yeni yağan yağmurda Çayyolu Alacaatlı caddesinde viraj içinde tümseğe girdim, arabanın önü bir anda sola baktı. Toplamaya çalışırken yağmurun çok büyük etkisiyle fazla sağa kontra verdim ve spin attım. Her şey o ana kadar normal, çünkü hızım 70 civarı. Normalde olması gereken şey spin atıp durmakken geri geri hiç hız kaybetmeden, sağda kaldırım kenarında duran Renault Master'a doğru kaydım. O anda yapabileceğim hiçbir şey yoktu. Ellerimi direksiyondan çektim, gözlerimi kapadım ve çarpmayı bekledim. Bir anda her şey bitmişti. Airbagler suratıma patlamış ve temassızlıktan dolayı korna çalmaya devam ediyordu. Toz bulutu içinde direksiyonun arasına airbagi sokmaya çalışırken bir yandan da kemeri sökmeye uğraşıyordum. O anda arkamdan başka arabayla gelen arkadaşlarımdan biri kapıyı açtı, beni indirdi. Alo alo sesleri geliyordu arabanın içinden ama tabi şokla hiçbir şeyin farkında değildim. Sonradan farkına vardım ki BMW'nin SOS sistemi devreye girmiş, görevli benimle irtibat kurmaya çalışıyordu. Arkadaşım konuştu, ambulans ve polis istedi. 5 dakika içinde ikisi de geldi. Bende ufak tefek sıyrıklar dışında hiçbir şey olmaması sadece arabayı düşünmeye itti. Üzgündüm, ağlamak istiyordum. Etraftan sesi duyup gelen insanları kendimin iyi olduğunu ikna ettikten sonra tek yapabildiğim arabaya bakmaktı. Üzgündüm. Yıllarca beni taşımış, zevklendirmiş, anılara vesile olmuş gözümden iyi baktığım arabam metal yığınına dönmüştü. Orada bunun son ayrılığımız olduğunu biliyordum. İşin kötü tarafı atlattığım kaza az bir şey değildi, kaldırımdaki ağaç ya da Master olmasa, yol kenarındaki sitenin çitlerini aşıp otoparka düşmem işten bile değildi. İşin garip tarafı yolumda sakin sakin gidiyordum, ne bir yanlama ne bir gaza oturma vardı. Gerçekten her şey bir anda oldu, ve bitti. Bunda zaten ıslakta iyi olmayan Pirelli Cinturato P7'lerin ömrünü doldurmasının çok büyük etkisi var.
nW3LbN.jpg
Fotoğrafta pek belli değil ama sağ ön, cama kadar girmişti neredeyse, cam çatlak falan. Motor desen ortalıkta yok zaten.
vpvnaA.jpg

Omzumun üstünden Master'a bakarkenki korkumu ve airbag kokusunu ömrüm boyunca unutamayacağım sanırım.

Neyse, bu da tecrübe olmuş oldu diye bakıyorum artık. Anladığım üç şey var:
1) Herhangi bir şeye gereksiz derecede değer vermeyeceksin.
2) Ülkemin "mükemmel" yollarında, yaz yağmurundan sonra ESP kapalı gezmeyeceksin. Muhtemelen sistemler açık olsa oradan sıkıntısız çıkardım.
3) Ne olursa olsun, ne kadar kısa mesafe olursa olsun kemer takın. Hayatımı kurtaran şey o sıkkınlık veren, bunaltan, darlayan siyah 5 santim genişliğindeki şey çünkü.

Velhasıl kelam, o gece 3 saat trafik polisi beklendi, alkol raporu alındı zart zurt derken çekici çağırıldı ve araba Borusan'a gönderildi. Borusan'ın çıkardığı masraf tam tamına 170 bin TL. Evet, muhtemelen motor ve şanzıman değişmesi gerekti, arka aks kırılmıştı, diferansiyel yağ akıtıyordu falan filan. Araba haliyle pert duruma düştü. Kaskosuz gezmemenin faydaları da burada devreye girdi.

Buraya kadar dayanabilmiş olanları gözlerinden öpüyorum. Sanıyorum bunları anlatarak ciddi bir veda etmem gerekiyordu. Zaten garajda yaptıklarımı anlatan bir konu açmak istiyordum, bu vesile olmuş oldu.

Bitirmeden önce 3 sene içerisinde gördüğüm artıları ve eksileri yazayım.

Artılar:

Öncelikle bir binek aracın dengesi ne kadar önemli bilmiyorum da, kullandığım en dengeli arabalardan birisi. Hem yüksek hızda hem düşük hızda virajlarda oldukça güven veriyor. Yola yapıştığını hissediyorsunuz. Yazılım sonrası 240-250leri dahi gördüm ve ufacık korkutmadı.
İç malzeme kalitesi oldukça iyi. Sınıfından bu beklenirdi zaten.
Motor şanzıman uyumu son derece başarılı. ZF, DSG kadar hızlı olmasa da ondan konforlu, ve tepkileri çok ama çok iyi. 8 vites olmasıyla beraber 170-180 gibi hızlarda bile 3bin devir bandında kalıyor.
İzolasyonu, özellike RFT lastiklersiz gayet başarılı.
Yine RFT lastikler olmadan konforu ve süspansiyonları çok iyi. RFTler arbayı öldürüyor. Arabayı aldığınız gibi çıkartın, benden size tavsiye.
Kişisel olacak belki ama, görünüş. Özellikle uzun kaput tasarımı benim çok hoşuma gidiyor.
Aynalar kocaman. Geri görüş kamerası ve ekran kalitesi çok iyi.
Direksiyon ele güzel oturuyor ve büyüklüğü çok iyi.
Servotronic ciddi iş yapıyor. Bunu kullandıktan sonra başka rabayı kullanınca değişken oranın ne kadar faydalı olduğunu hissediyorsunuz.
Farların aydınlatması ve rengi. Ne Mercedes gibi aşırı mavi, ne ledler gibi az aydınlatıyor. Olması gerektiği gibi önünüzü sabah yapıyor. Ayrıca şimşek hızında selektörünü özleyeceğim.
Dönüş çapı ve manevra kabiliyeti de oldukça iyi. Ibiza kullandıktan sonra fark ettim bunu da :D
Yakıtı da yine iyi tarafta. 1400 kg ve 136 beygir arabayı 100 km'de 4 litre bile yaktırdığım oldu. Ankara şehir içi sakinde 7.5-8, İstanbul 2 saatlik dur kalk aşırı trafikte 11.5 gördüm en fazla. İstanbul şehiriçi de 9 olur. Ankara karma 7 litreyle gezmek mümkün.
NCAP testini birfiil yapmış bulundum, oldukça güvenli.
SOS sistemi gerçekten çok başarılı. Bana ulaşmaları 10 saniye bile sürmedi. Ekranda GPS konumum falan her şey gözüküyordu. Gerçekten hayat kurtarabilecek bir özellik.

Eksiler:

Koltuklar konforlu olsa da destek bakımından vasatın altı.
RFT cidden öldürüyor, kısalar falan çok hissediliyor.
Bir nebze arka yaşam alanı.
Opsiyonlar beni cidden çıldırtıyordu. Çakmak gibi ufak şeyler bile opsiyon. Arka kol dayama yine 3'e bölünen koltuk opsiyonu alınınca geliyor falan. Değişik değişik şeyler.
Direksiyon şehir içi ve manevralarda biraz ağır tarafta kalıyor.
Ses sistemi vasatın altında. Netlik konusunda sıkıntısı yoktu da ne midler mid ne basslar bass. Harman Kardon da o kadar başarılı değil ama baz versiyonun yanında çok çok daha iyi tabi.

Özetlemek gerekirse, oldukça dengeli ve eğlenceli bir araba. Arka yaşam alanı söylenenin aksine yaşanmaz değil, evet Golf'e göre biraz dar falan ama abartılıyor. Bagajı küçük değil yine. 3 sene içerisinde bana hiç sorun çıkarmadı, bunun en büyük etkisi 2014 Temmuz sonrası banttan çıkışlı olduğu için muhtemelen. Ekran ve sistem de yeni tipti dolayısıyla. Almak isteyen veya düşünen varsa tavsiye ederim. Yalnız opsiyonlu bir şey bulmaya çalışın. Özellikle SOS sistemi kesinlikle bulunmalı. Gönül isterdi ki yurtdışındaki gibi concierge sistemi falan da pahalı olmasa da kullanabilsek ama onun için de önce navigasyon opsiyonu falan lazım. Ah ülkem, senin vergilerini seveyim. Bu arada Esenboğa Borusan servisinden de müşteri olarak cidden memnun kaldım, eklemeden geçmeyeyim.

Anlatmak isteyip de unuttuğum veya aklıma gelmeyen birçok şey varmış gibi hissediyorum, muhtemelen var da. Sormak istediğiniz, kafanıza takılan herhangi bir şey varsa sorabilirsiniz, elimden geldiğince cevaplarım. Bir sonraki arabaya kadar bu garajın kepenkleri kapanıyor ne yazık ki.

Gerçekten özleyeceğim. Her şey için teşekkürler...
 

sinan-cetin

Profesör
11 Eyl 2016
237
856
2,085
Bursa
Çok gecmiş olsun. @berkertekin abinin dediği gibi güzel zamanlar geçirmiş olmanız ve tabii ki iyi olmanız en büyük teselli. Her işte bir hayır vardır gözüyle bakmaya çalışın. İnşaallah bundan sonrası için de hakkınızda hayırlısı olur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Goktug ve fksarall

alfhonso

Hakan BIÇAK
Eski İnfazcı, Yeni Eğitici
Yönetici
Admin
9 Eyl 2016
24,656
1
64,538
6,820
34
Denizli
Marka
Mercedes
Çok geçmiş olsun hocam... Neyse ki siz iyisiniz, umarım çok daha iyilerine sahip olmak nasip olur....
 
  • Beğeni
Tepkiler: Goktug ve fksarall

emert20

Panpa
Beta Programı
8 Eyl 2016
2,451
6,788
4,270
27
Denizli
Marka
Fiat
Geçmiş olsun size veya başka birisine zarar gelmemesine sevindim. Umarım yine bu aracınız gibi sevgiyle bağlanıp zevkle kullanacağınız bir arabaya sahip olursun.
 
  • Beğeni
Tepkiler: fksarall

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,237
45,841
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Çok geçmiş olsun, Allah korumuş.. İnsan sahip olduğu maddi şeylerle bazen gönül ilişkisi ve fazla bağlılık kursa da nihayetinde maddi varlıklar bunlar. Tekrar içinize sinen, çok beğendiğiniz bir araba aldığınızda üzüntünüz oldukça hafifleyecektir eminim. Geçmişe dair bir miktar özlem her daim olacaktır artık o da işin tadı tuzu diyelim.

Lastik konusuna gelince, eğer bir otomobil kullanıyorsanız ve aktif olarak direksiyon başındaysanız, cebinizdeki telefondan üstünüzdeki kıyafetten önce otomobilinizin bakımları tam olacak, güvenli olacak ve lastikleriniz alabildiğiniz en iyi marka ve durumda olacak. Otobanda 150 ile tatlı virajı alırken otomobil bir anda beni şeridin dışına attığı gün yaptığım ilk iş eski lastiklerimi değiştirmek oldu. Mümkün olan en iyi lastiğin kullanılması gerekiyor. Altımızda isterse zırhlı s kasa olsun hiç fark etmez. Neticede üzerinde gittiği kauçuk bir nesne.

Tekrar çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun. Yeni aracınız geldiğinde tekrar yaşayacağınız heyecanı ve eski aracınızla güzel anılar biriktirmiş olmanızı düşünerek üzüntünüzü bir miktar hafifletebilirsiniz inşaallah.
 

stan

Rahmi Tanır
Panpa
8 Eyl 2016
1,718
1
6,462
4,070
36
İzmir
Marka
Alfa Romeo
Çok geçmiş olsun. Yazılım ile 7 saniye altı olması efsaneymiş.
Bir kaç kez denk gelip 1 serisine binmiştim, gerçekten tok ve akıcı hissettiriyor. Sürüş keyfi isteyen ve benzini dert etmeyen adam için çok güzel araba.
Tavsiyem, bundan sonra alacağınız arabayı kendi üstünüze değil de, anne, baba, kardeş veya eşinizin üstüne yaptırın, yoksa kaskosu çok acayip bi rakam olabilir.
 

Bedirhan

Reis
Yönetici
Admin
Destekçi
8 Eyl 2016
6,278
21,696
5,320
26
Avcılar-Darıca
Çok geçmiş olsun, Allah beterlerinden korusun umarım. Aracınız güzelmiş, daha iyilerine sahip olursunuz İnşallah her şerde bir hayır vardır :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: fksarall

ShadoWalkn

Panpa
27 Eyl 2016
1,423
2,430
2,570
İstanbul
Çok geçmiş olsun. Senin aracı görmüştüm galiba Borusan'da ama emin değilim o olup olmadığına.

Kazayı nerede yaptığını anlamadım ancak bizim buralarda yer yer asfaltın aşınmış olduğu noktalar var. DSC açıkken bile sıkıntı çıkarabilecek düzeyde aşınmadan bahsediyorum. Bu kazayı yaptığın yer tahminimce TEB otelin o taraftaki ana cadde olabilir. BP'nin olduğu caddeki o cadde de asfalt namına bir şey yok. En ufak yanlış bir hareketinde kayman an meselesi. Orası değilse Alacaatlı Caddesi'ni neredeyse hergün kullanan birisi olarak viraj içinde tümsek hatırlamıyorum. Varsa da tümsek olarak değerlendirilemeyecek kadar kısa bir tümsektir, hiç farkına varmamışımdır diyebilirim. Yeni başlayan yağmur ve DSC'nin kapalı oluşu kötü sonuçlar doğuruyor ki lastiklerinde bitmek üzere oluşu da işin kombo boyutunu oluşturmuş.

Sana bir şey olmaması işin sevindirici kısmı. En azından otomobil görevini yapmış güvenlik anlamında. Yanlız sıfırı ortalama 130.000₺ civarında olan bir otomobilin 170.000 ₺ hasar çıkartması nasıl mümkün oluyor onu tam olarak anlayamadım. Fiyatı haddinden fazla mı şişimişler yoksa hakikaten fotoğrafdan mı bir şey anlaşılmıyor çözemedim?

SOS sistemininde aktif olarak çalıştığını bir kez daha görmüş olduk. Benim arabayı aldığım dönemde BMW Assist ve TeleService daha Türkiye'de kurulmamıştı dolayısıyla aracımda o sistem yok. Sonradan da yaptırılamıyor...

Artık makyajlı 1 veya 3 ile bekliyorum seni. :)
 

fksarall

Panpa
8 Eyl 2016
1,548
3,367
3,770
Ankara
Marka
BMW
Teşekkür ediyorum herkese. İşin iyi tarafı gece vakti oralarda yaya falan olmamasıydı zaten. Çok çok daha büyük hadiseler olabilirdi. Yine de ucuz atlatılmış bir vaka. Umarım herkes zevkle binebileceği, anılar biriktireceği, en önemlisi de mutlu olabileceği bir arabaya sahip olur.

@berkertekin Teşekkür ederim hocam. Kasko gibi işe yarayacak şeylerden tabii ki kaçmamak lazım. İnsanın başına ne zaman ne geleceği hiç belli olmuyor.

@CenkGs Aynen öyle hocam, çok haklısınız. Kasım'da kışlıkları alırken jant da değiştirmek gibi bir planım vardı, o yüzden idare etmeye uğraşıyordum. Ama elden bir şey gelmiyor tabi. Bu işlere de cidden dikkat eden bir adamımdır yani, üzücü kısmı o olayın. Teşekkür ediyorum iyi dilekler için. Umarım herkese istediği şeyi alıp kullanmak nasip olur. O konuda çok şanslıydım.

@stan 170'lik 118i'ler 7.2 saniye olunca 190 civarı bir yazılım çok rahat düşürüyor tabi o değeri. 136'dan 190'a çıkınca da fark cidden anlaşılıyor zaten :) Valla herkese düşünmeden tavsiye edebileceğim bir araç, yakıtı da bilmiyorum ama bana çok sıkıntılı gelmedi. Bir dizel değil elbette. Araba alındığı sıralar yaş 22 olduğu için zaten araba annemin üstüneydi, olan ona oldu ne yazık ki. Teşekkür ediyorum tekrar iyi dilekler için.

@bedirhan. Teşekkürler. Umarım herkese istediği nasip olur. Ben de öyle düşünüyorum artık.

@AlkanExclusive Hocam şöyle tarif edeyim, BP'nin oradan karşıya geçip Türkkonut tarafına doğru gidiyordum Alacaatlı Caddesi üzerinden. Işıklardan sonraki virajın sağ şeridi çok bozuk. Yağmur da yeni yağmıştı ve uzun zamandır yağmur yağmadığı için herhalde yerler bir garipti. Virajın çıkışına doğru kontrolü kaybettim ve taaaa Starbucks'ın karşı tarafına kadar hiç yavaşlamadan kaydım ve orada duran arabaya vurdum. Yani senelerdir bu arabayı karda kışta da kullandım, böyle kaygan yola rastlamadım ben. Durmadı resmen. Anlatılmaz yaşanır adeta. Sonradan polis ve ambulanstan öğrendim ki Çayyolu ve Ümitköy taraflarında birçok kaza olmuş o gece.
Hasar konusundaysa, fiyat elbet şişirilmiştir bir miktar ama şöyle anlatayım; çarpmanın etkisiyle motor ve şanzıman az da olsa hareket etmiş. Zaten vitesin alt kısmında şişiklik vardı benim tarafta. Arkadan gelen arkadaşlarımın dediği kadarıyla geri geri kaldırıma çarpınca arabanın arkası yaklaşık 1.5 metre havalanmış, sonra hafif bir kamçı etkisiyle aynı anda yandaki ağaca oturup öndeki arabaya vurmuş. Alt takım felç, arka aks kırık, diferansiyel yağ akıtıyordu, motor ve şanzıman zaten kendinden geçmiş. İşin içine airbagler falan da girince fazla bir masraf çıkması normal. Ben çok anlamamama rağmen en az 100binlik hasar var diye düşünüyordum. Şasi falan da eğrilmiştir zaten. Bir de işçilik ücretiyle 170bine çıkmış olabilir. Ha dışarıda yaptırmaya kalkışılsa tabii ki çok düşük fiyatlar çıkacaktır. SOS sistemine cidden hayran kaldım. Tahmin ediyordum işe yarayabileceğini ama her şey çok hızlı ilerledi. Dediğim gibi, yeri geldiğinde hayat kurtarabilecek bir özellik.
O seviyelere çıkabilir miyim bilemiyorum ama zamanın ne göstereceği de belli olmaz tabi. Teşekkür ederim iyi dilekler için :)
 
Son düzenleme:

Mt.Akina

Reis
Beta Programı
18 Ocak 2017
5,579
1
22,226
5,670
Ankara
Marka
Ford
Çok geçmiş olsun,yazın yağmur yağdıktan sonra yerler sabun kesiliyor.DSC'niz kapalı olmasaydı daha iyi bir senaryo olabilirdi ama gel gelelim olmuşa ve ölmüşe çare olmuyor.Sizin için en sevindiğim nokta birincisi sağlınıza bir zeval gelmemesi ikincisi ise aracınızın kaskosu olması.F20 116i içinse şunu söyleyebilirim, her zaman hele bir zaman gelsin de elime işimi gücümü alıp zevkle bineyim dediğim araçlardan biri umarım bu buruk başlık altından ya da başka kanaldan E92'nizi paylaşırsınız ve çok daha güzel yorum ve tavsiyelerde bulunuruz. @fksarall
 
Son düzenleme:

fksarall

Panpa
8 Eyl 2016
1,548
3,367
3,770
Ankara
Marka
BMW
Teşekkürler herkese @anl_akl @DouglasAdams

Çok geçmiş olsun,yazın yağmur yağdıktan sonra yerler sabun kesiliyor.DSC'niz kapalı olmasaydı daha iyi bir senaryo olabilirdi ama gel gelelim olmuşa ve ölmüşe çare olmuyor.Sizin için en sevindiğim nokta birincisi sağlınıza bir zeval gelmemesi ikincisi ise aracınızın kaskosu olması.F20 116i içinse şunu söyleyebilirim, her zaman hele bir zaman gelsin de elime işimi gücümü alıp zevkle bineyim dediğim araçlardan biri umarım bu buruk başlık altından ya da başka kanaldan E92'nizi paylaşırsınız ve çok daha güzel yorum ve tavsiyelerde bulunuruz. @fksarall
Teşekkür ederim. Şu anda bu tecrübeyi yaşamış olmalıymışım diye düşünüyorum açıkçası. En ufak bir yaşanmışlığın bile insana kattığı tecrübe çok fazla çünkü.

Umarım elinize geçer hocam. Sürdüğüm süre boyunca gerçekten zevk aldığım bir araçtı. Herkese öneririm. Bakalım zaman ne gösterecek, E92 olur, başka bir şey olur, temennim yine bunun kadar zevkle binebileceğim bir şeye sahip olmak. Umarım herkes de istediği araca sahip olup mutlu olur. Klişe olacak ama, hayat sıkıcı araba kullanılmayacak kadar kısa :)
 

Reddington

Panpa
15 Eki 2016
1,810
1
4,133
3,770
İstanbul
Marka
MINI
Çok geçmiş olsun, kimsenin canına zarar gelmemesi en sevindirici kısmı. Aracına aşık olup,gözünden sakınırken böyle durumlar olması ciddi can sıksa da kazadır,olacağı varsa oluyor ne yazık ki. En beteri bu olsun bir daha yaşanmaması ümidiyle
 
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım