yoa....naHer araba da egea ya benziyor
Keşke LPG severler için atmosferik devam etsrydiŞöyle ufak bir alıntı yapayım;
Kısa kısa bazı güncellemeler:
Kaynak; https://www.focusclubtr.com/topic/13422-ford-focus-mk4-çıkış-tarihi-malzeme-bilgisi-ve-motorları/?page=17
- Ocak ayında tanıtılması bekleniyor. Uzak doğu için seri üretim 4. çeyreği bulabilir.
- Sedan/Hb beraber geliştiriliyor. Bağımsız arka süspansiyon devam edecek. (Torsiyon da olacak)
- Dingil açıklığı 2700 mm'ye uzanıyor.
- Bununla birlikte boy fazla uzamayacak, HB 4400 mm'yi aşmayacak.
- Ön ve arka süspansiyon boyları kısalacak. (Kontrolde esnekliği arttırır.)
- Ağırlık merkezi aşağı çekilecek.
- Farlar, geçen gün çekimleri yakalandığı gibi olacak, 3 tür. Xenon yok hepsi Led ve Led'li.
- Hb ile gelen arka spoiler daha iyi aerodinamik katkı sağlıyor olacak.
- Üst donanımda full LCD gösterge ekranı olabilir.
- Atmosferik motorlar olmayacak.
Atmosferik seçeneğinin devam etmesini ben de isterdim ama 1.6 hacimli atmosferik üretimi durdu tamamen. Demek istedikleri ölçüde satış rakamı elde edemediler.Keşke LPG severler için atmosferik devam etsrydi
Güzel LED kullandılar ise xenondan çok daha iyi bir teknoloji2018 focus da nasıl xenon far olmaz hala anlayamıyorum.
Ön ve arka süspansiyon boyları kısalacak. (Kontrolde esnekliği arttırır.)
O artık koyacakları amortisör kalitesine bakar. Maliyet olur deyip uyduruk amortisör koyarlarsa süspansiyona hiç dokunmasalar bile dip yapar durur. Çalışma aralığı yeterince geniş bir amortisör koydukları vakit sıkıntı çıkarmaz. Mondeo'da kullanılan integral link süspansiyonun da boyu control blade'e göre kısaltılmış ama amortisör kalitesi oldukça yüksek.Bu süspansiyonların daha kolay dipleneceği anlamına gelir mi acaba