AÇIK 2021 Polo Hararet Sorunu

TrigerKayışı

Atakan
Düz Yol Gazcısı
33
26
Marka
Volkswagen
Selamlar,

Haziran 2021 trafiğe çıkışlı 1.0 80HP benzinli manuel Polo ile dün önce yolda giderken yol bilgisayarı ekranında uyarı sesini duydum. Bir baktım hararet göstergesi 130'a dayanmış ve uyarı ekranında "Motor aşırı ısındı. Arabayı durdurun!" gibi bir yazı belirdi. Ben de müsait bir yere çektim arabayı ve kontağı kapatıp kaputu açtım, öylece bekledim. Antifriz suyu kaynıyordu ve araba alttan bayağı su boşaltmıştı.

Araç garanti kapsamında olduğu için yol yardım çekicisi ile Doğuş Oto Servisine götürttüm aracı. Bundan önce beklerken canlı teknik servisi aradım, klima açıkken radyatör fanı dönmüyorsa aracı bu şekilde kullanmayın dediler. Radyatör fanı da zaten hiç dönmüyordu. Bu sabah beni aradılar aracınız hazır teslim alabilirsiniz diye. Teslim aldıktan 5 dk. sonra aynı sorun yaşandı. Hemen dönüp servise götürdüm tekrar arabayı, Allahtan erken fark ettim yoksa yine çekici ile uğraşacaktım.

Olay 2. defa olunca bu sefer gerilmeye başladım. Servis danışmanı bu sefer devirdaim pompasının değişeceğini söyledi. Ben de ona telefondaki teknik destek personelinin bana radyatör fanının elektriksel arıza nedeniyle çalışmıyor olabileceğini söylediğini söyledim. O da bana arabada hava olduğu için su eksiltiyor gibi bir şey söyledi tam hatırlamıyorum.

Yetkili birisi var mı diye sorunca beni servis müdürü ile görüştürdüler. Servis müdürü bana araç tahsis edilebileceğini söyledi fakat servis danışmanı aracı yarın teslim alabilirsiniz deyince ben gerek yok dedim. Şu arabayı bana doğru düzgün yapın verin dedim araba daha 1600 km'de.



Bakalım yarın ne diyecekler. 2. kez geldiğimde ruhsatı da aldılar. Demin Volkswagen'im uygulamasından sorgulama yaptım servis geçmişinde bir şey de gözükmüyordu. Sabah teslim aldığım bayiiyi ve müşteri hizmetlerini arayacağım, sorun büyük ise arabayı iade etmek ya da değiştirmek (bunu hiçbir marka yapmıyor sanırım ama bir soracağım) istediğimi söyleyeceğim. Eğer sorunun kaynağı gerçekten devirdaim pompası ise ve çözülecekse eyvallah. Yoksa babam oradaki elemanlara ağır bir azar çekecek. Sözde uluslararası sertifikalı personeller. Eğitimi uzaktan aldılar galiba

Olay bu arkadaşlar tam da düğün gününde böyle bir tatsızlık yaşadık. Dediğim gibi sorun büyük ise her türlü hakkımı arayacağım, gerekiyorsa bayi müdürü ile görüşürüm bu işe bir çözüm bulsunlar. Şikayetimi de nerede yapabilirim bilmiyorum ama ciddi ciddi şikayet edeceğim hayatımda ilk kez sıfır araba almışım. Sizin varsa bildiğiniz "şu hakkın var şöyle yap" diye söylerseniz çok memnun olurum, iyi akşamlar.. Kusura bakmayın tadınızı bozduysam
 
Şuan çok şükür kendinden soğutmadı, hala normal saat gibi çalışıyor. İş emri kağıdı aldım kendilerinden açıklama kısmında servis tarihi girişi çıkışı açıklaması vs. yazıyor.
Hocam vallahi ben ilk çıktığı zaman almıştım 2018 yılında. Çok sorun çıkardı sattım. Aklımda hep sorunlu diye kaldı. Umarım siz sorunsuz binersiniz bundan sonra.