Mavi ile çizdiğim kısımlar diğer 3 kanal gibi birleşmediğinden, yani araları kapalı olduğundan oraya giren su kırmızı ile çizdiğim çentiklerden tahliye ediliyor. Bir kısmı sağ tarafa lastiğin yanak bölgesine atılıyor, iç tarafta kalan çentik ise hemen yanında ki oluğun içine doğru atıyor suyu. Konunun en başında kısmen 4.kanal işlevi görüyor dediğim mevzu da buydu.
Konuştuklarımızı bilerek bu başlıktan başka bir yere taşımadım. Başlık sahibinin alma ihtimali olan lastiklerden biri olduğu için neyin ne olduğunu görüp anlayıp ona göre karar verebilir diye düşündüm.
Başlık sahibi eğer rahatsız olduysa lütfen kusurumuza bakmasın. Dilerse yönetimden rica ederiz bu konuşmaları başka bir başlığa aktarabilirler.
İşin özet kısmı şu ben lastikte 4 kanal önemli diyorum. @Cenk Hocam da 4 . kısım zaten bu işi görebilir diyor.
Ben 20.000 kmde lastik değiştirelim yeni ve ortalama(nokian,goodyear) lastik alalım diyorum. @Cenk adam gibi lastik alalım( Continental) 60.000 km binelim diyor.
ki ben de açıkçası maddi sıkıntım olmasa 20.000km de bir Continental alırım... Ama her 20.000 km de Continental demek ekstra 700 800 tl demek... bu kilometreyi senede yapan benim gibi biri için her yıl bu biraz sıkar... Conti al 60.000 km bin diyen olacaktır. O da ilk meseleye gelir çok sertleşip ses yapıyor be kardeşim. Güvenlikte sorun yok ama konfor bitiyor...
Kısacası bunlar bizim tercihlerimiz, siz hangisini isterseniz onu seçin
Son düzenleme: