Rs3'ler bu sene 2.yılına girdi. Bugün taktırdım. Aşırı yağmurda, 9 derece sıcaklıkta, ciddi virajlı yollarda lastiği denedim. Hatta 60-70 kmh hızlarla girilebilecek ciddi keskin virajlarda 2 alt vitese düşüp virajın ortasında gaza yüklenerek de denedim ama ıslakta asla bırakmadı. Tırmalayarak devam etti yolu. Geçen kış karda denemiştim ve çok memnun kalmıştım. Eğer seneye 3.yılında da buna benzer bir genel performans gösterirse tekrar tercih etme ihtimalim var. Neyse neticede denediğim kadarıyla en azından ıslak performansı 2.sene itibariyle de gayet iyi gözüküyor.
E iyiymiş. Ben şu ana kadar sadece keskin virajlı dağ yollarında soğuk ama kuru asfaltta denedim. Bayağı iyi tutuyor. İkinci kar gelse de geri kalanını da bir denesem... =)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
E iyiymiş. Ben şu ana kadar sadece keskin virajlı dağ yollarında soğuk ama kuru asfaltta denedim. Bayağı iyi tutuyor. İkinci kar gelse de geri kalanını da bir denesem... =)
Henüz çiğ yağmış yolda ve ısınmamıs lastikte hafif yüzme yapıyor ki o da normal. Ama ısınınca ve normal islakliklarda gayet iyi. Yuksek hızda da denedim, düşük hızda patiye kalacak kadar denedim. Hatta arkası gelsin diye de hafif sert hamle yaptım ama tirmalayarak tutuyor. Hatta primacy 4'un islak performansından daha iyi diyebilirim 😂

Kar olayını da senden dinleyeceğim çünkü bizim bölgelerde pek yağmaz. Geçen sene yeni yağan karın üstünde 1 kere gittim sorun görmedim. Daha ağır şartta sen denersin artık o zaman benimle de paylaşırsan sevinirim sınırlarını bileyim lastiğin ben de 😂
 
Hankook Winter icept RS3 modelini 2 yıldır ben de kullanıyorum, kesinlikle iyi ki almışım dedirten bir lastik. Alır almaz hemen Ankara'ya gitmiştim, şansıma yoğun kar yağmıştı. Orada ne bir kayma ne bir zorluk kesinlikle yaşamadım. Aynı ay Kartepe'ye de çıktık, Snoways 4'lerin çıkamadığı yerden 1 kere bile patinaja düşmeden çıkabilmiştim. Bol bol çalışma koşulları dışında da yüksek süratte de yağmurda da zorladım ve zorluyorum, biri daha küçük ebat olmasına rağmen yazlıklardan daha iyi tutuyor :D Bu lastik için tek kötü yanı olarak sesini diyebilirim, gerçekten takar takmaz ilk farkettiğim şey yuvarlanma sesinin gelmesi oluyor. Bizim araçlarda yalıtım olmadığı için bu ekstra kulakları tırmalıyor, ancak zamanla alışılıyor.


CrossClimate 2' lerle bu sene Kartepe ya da Uludağ'a çıkmayı planlıyorum, kar performansını görmek için. 4x4 olduğu için çıkma noktasında sorun olacağını sanmıyorum da önemli olan durması. Şu an deneyimlediğim kadarıyla araba önceki lastiklerine göre epey yumuşadı, ses düzeyi epey düştü. Kuruda ve ıslakta en ufak bir kayma zaafiyeti göstermedi, yüksek hızda da 120' ye kadar çıktım herhangi bir sorun yok gibi. Terios için tek düşündüğüm lastik modeli buydu zaten, tam beklediğim gibi çıktı. Kar performansını dediğim gibi çok merak ediyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Hankook Winter icept RS3 modelini 2 yıldır ben de kullanıyorum, kesinlikle iyi ki almışım dedirten bir lastik. Alır almaz hemen Ankara'ya gitmiştim, şansıma yoğun kar yağmıştı. Orada ne bir kayma ne bir zorluk kesinlikle yaşamadım. Aynı ay Kartepe'ye de çıktık, Snoways 4'lerin çıkamadığı yerden 1 kere bile patinaja düşmeden çıkabilmiştim. Bol bol çalışma koşulları dışında da yüksek süratte de yağmurda da zorladım ve zorluyorum, biri daha küçük ebat olmasına rağmen yazlıklardan daha iyi tutuyor :D Bu lastik için tek kötü yanı olarak sesini diyebilirim, gerçekten takar takmaz ilk farkettiğim şey yuvarlanma sesinin gelmesi oluyor. Bizim araçlarda yalıtım olmadığı için bu ekstra kulakları tırmalıyor, ancak zamanla alışılıyor.


CrossClimate 2' lerle bu sene Kartepe ya da Uludağ'a çıkmayı planlıyorum, kar performansını görmek için. 4x4 olduğu için çıkma noktasında sorun olacağını sanmıyorum da önemli olan durması. Şu an deneyimlediğim kadarıyla araba önceki lastiklerine göre epey yumuşadı, ses düzeyi epey düştü. Kuruda ve ıslakta en ufak bir kayma zaafiyeti göstermedi, yüksek hızda da 120' ye kadar çıktım herhangi bir sorun yok gibi. Terios için tek düşündüğüm lastik modeli buydu zaten, tam beklediğim gibi çıktı. Kar performansını dediğim gibi çok merak ediyorum.
Şu yorumlar ben lastiği alırken neredeydi ya :D Bin kere düşündüm lastiği tanımadığım için :d.
Gürültü konusunda kaybedecek bir şeyim yok. Davlumbazsız capona biniyorum :'D
CC2 iler araç iyi bir 4x4 olursa çıkabilir diye düşünüyorum. Ama 4x2 olsa karda bir noktadan sonra yalan olurdu. Bu arada inişte dikkatli olun. En önemlisi orada durablimesi. Büyük soru işareti... Gerekirse saplayabilmek adına kenardaki kar yığınlarına yakın gitmekte fayda var =)
 
puntoda olan continental all season contact 2'lerden kar, buz ve yaz performansı olarak son derece memnun kaldım.

yaklaşık 15.000 km'ye yakın da yaptım lastiklerle.

çok dik bir yokuşta, (-) derecelerdeki erimiş kar suyunun buzlanmasında bile patinaj çekse bile beni çıkardı.

Q7'deki cc2'lerle uzun yolda 5000 km civarında yol yaptım. ankara-istanbul arasında bilen bilir cankurtaran geçidinde -6 derecede kar yağışıyla bile çok güzel başa çıktı.

bundan sonra iyi markaların 4 mevsimlerinden devam edeceğimi düşünüyorum.

giulettada 0 continental pc6'lar üstünde geldi, önceki sahibi daha 3000 km yapmadığını söyledi.

ona da pirelli cinturato winter aldık, yazlıklar 0 diye 4 mevsim almayalım dedik.

kar performasında ilk sezonu olmasının da etkisiyle patinajsız, abs'siz bizi getirip götürüyor.
 
Bugün İstanbul-Ankara-İstanbul güzergahını içeren 841 km'lik bir yol yaptım. Şirket aracıyla olduğu için ilk lastiğe bakmak aklıma gelmedi açıkcası ama yolda gittikçe de merak ettim. Gidene kadar farklı yol koşullarında lastik hep güven verdi.İner inmez de lastiğe baktım. Conti WinterContact TS870 modeliydi. Standart Toyota Corralla 16' ölçülerindeydi. (Tam hatırlayamadım).

Yol boyunca kar yağışı, yağmur, sulu-kar, yerin ıslak olduğu, yerin kuru olduğu, yerin hafif kar dolmaya başladığı zamanlar gibi gibi yol koşullarını tecrübe ettim. Sıcaklık -2 ile 5 derece arası değişti. İstanbul tarafına doğru 6 7 dereceleri de gördüm. Yola 04:30'da çıktığım için sabah ayazını da yaşadım. Akşam Bolu Dağı'nda yoğuna yakın kar/yağmur yağışını da.

Tüm bu yol şartlarında şunu söyleyebilirim ki lastik bir an bile şüphe ettirmedi. Yol koşullarını hiç umursamadan devam edebilirsin der gibiydi. Zaten lastiğin namını biliyorduk ama bu kadar uzun ve direk kış şartlarında tecrübe etmemiştim. Eminim ki daha yoğun kar yağışında da gayet iyi sonuçlar çıkacaktı. Şehir içindeki ıslak beyaz asfaltta ara ara ani gazlamalar denedim ama lastiğin hiç bıraktığını görmedim. Hoş bu Corrolla'nın torkundan da olabilir ama hem dönüş hem ani gaz hem ıslak hem de beyaz asfalta rağmen gayet iyiydi.

Tüm bunların yanında, şunu kesinlikle söyleyebilirim ki kullandığım en konforlu kış lastiği bu oldu. Yol sesinde kesinlikle daha sessizine denk gelmedim. Konfor olarak ta bence çok çok iyiydi.

Sonuç olarak; zbetk Continental WinterContact TS 870'i tavsiye ediyor. Önümüzdeki kış kesinlikle bu lastiği almak planlarım arasına girdi.

Not: Reklam değildir. Ama ücret ödemesi itina ile kabul edilir :D
 
Son düzenleme:
Bugün İstanbul-Ankara-İstanbul güzergahını içeren 841 km'lik bir yol yaptım. Şirket aracıyla olduğu için ilk lastiğe bakmak aklıma gelmedi açıkcası ama yolda gittikçe de merak ettim. Gidene kadar farklı yol koşullarında lastik hep güven verdi.İner inmez de lastiğe baktım. Conti WinterContact TS870 modeliydi. Standart Toyota Corralla 16' ölçülerindeydi. (Tam hatırlayamadım).

Yol boyunca kar yağışı, yağmur, sulu-kar, yerin ıslak olduğu, yerin kuru olduğu, yerin hafif kar dolmaya başladığı zamanlar gibi gibi yol koşullarını tecrübe ettim. Sıcaklık -2 ile 5 derece arası değişti. İstanbul tarafına doğru 6 7 dereceleri de gördüm. Yola 04:30'da çıktığım için sabah ayazını da yaşadım. Akşam Bolu Dağı'nda yoğuna yakın kar/yağmur yağışını da.

Tüm bu yol şartlarında şunu söyleyebilirim ki lastik bir an bile şüphe ettirmedi. Yol koşullarını hiç umursamadan devam edebilirsin der gibiydi. Zaten lastiğin namını biliyorduk ama bu kadar uzun ve direk kış şartlarında tecrübe etmemiştim. Eminim ki daha yoğun kar yağışında da gayet iyi sonuçlar çıkacaktı. Şehir içindeki ıslak beyaz asfaltta ara ara ani gazlamalar denedim ama lastiğin hiç bıraktığını görmedim. Hoş bu Corrolla'nın torkundan da olabilir ama hem dönüş hem ani gaz hem ıslak hem de beyaz asfalta rağmen gayet iyiydi.

Tüm bunların yanında, şunu kesinlikle söyleyebilirim ki kullandığım en konforlu kış lastiği bu oldu. Yol sesinde kesinlikle daha sessizine denk gelmedim. Konfor olarak ta bence çok çok iyiydi.

Sonuç olarak; zbetk Continental WinterContact TS 870'i tavsiye ediyor. Önümüzdeki kış kesinlikle bu lastiği almak planlarım arasına girdi.

Not: Reklam değildir. Ama ücret ödemesi itina ile kabul edilir :D
Şirket aracında çok güzel de, Conti'ler şahsi araçta ilk alırken sıkıntılı işte :')
 
Bugün İstanbul-Ankara-İstanbul güzergahını içeren 841 km'lik bir yol yaptım. Şirket aracıyla olduğu için ilk lastiğe bakmak aklıma gelmedi açıkcası ama yolda gittikçe de merak ettim. Gidene kadar farklı yol koşullarında lastik hep güven verdi.İner inmez de lastiğe baktım. Conti WinterContact TS870 modeliydi. Standart Toyota Corralla 16' ölçülerindeydi. (Tam hatırlayamadım).

Yol boyunca kar yağışı, yağmur, sulu-kar, yerin ıslak olduğu, yerin kuru olduğu, yerin hafif kar dolmaya başladığı zamanlar gibi gibi yol koşullarını tecrübe ettim. Sıcaklık -2 ile 5 derece arası değişti. İstanbul tarafına doğru 6 7 dereceleri de gördüm. Yola 04:30'da çıktığım için sabah ayazını da yaşadım. Akşam Bolu Dağı'nda yoğuna yakın kar/yağmur yağışını da.

Tüm bu yol şartlarında şunu söyleyebilirim ki lastik bir an bile şüphe ettirmedi. Yol koşullarını hiç umursamadan devam edebilirsin der gibiydi. Zaten lastiğin namını biliyorduk ama bu kadar uzun ve direk kış şartlarında tecrübe etmemiştim. Eminim ki daha yoğun kar yağışında da gayet iyi sonuçlar çıkacaktı. Şehir içindeki ıslak beyaz asfaltta ara ara ani gazlamalar denedim ama lastiğin hiç bıraktığını görmedim. Hoş bu Corrolla'nın torkundan da olabilir ama hem dönüş hem ani gaz hem ıslak hem de beyaz asfalta rağmen gayet iyiydi.

Tüm bunların yanında, şunu kesinlikle söyleyebilirim ki kullandığım en konforlu kış lastiği bu oldu. Yol sesinde kesinlikle daha sessizine denk gelmedim. Konfor olarak ta bence çok çok iyiydi.

Sonuç olarak; zbetk Continental WinterContact TS 870'i tavsiye ediyor. Önümüzdeki kış kesinlikle bu lastiği almak planlarım arasına girdi.

Not: Reklam değildir. Ama ücret ödemesi itina ile kabul edilir :D
Hem TS860 hemde TS870 kullanmış ve bir çok marka daha kullanmış birisi olarak benimde kullanım koşullarımda ciddi şekilde memnun eden bir lastik. Passata nasip olmadı, LM005 aldım.

Continin en güzel yanı, bütün koşullarda en iyi performans veren ve gazladığımda asla yarı yolda bırakmayan lastik.

Örneğin aşırı yoğun karda dağ bayır 20-30 giderken muhtemelen petlas contiden daha iyi tutunacaktır.

Ancak, araçla alakalı bilgisi olduğunu zanneden ama olmayan insanların bildiği gibi kar lastiği değil ben kış lastiği alıyorum olarak bakıyorum. Yağmurda, soğukta, biraz sıcakta bütün koşullarda optimum performansı veren lastik benim kafamda direkt olarak conti ile eşleşiyor.
 
Bugün İstanbul-Ankara-İstanbul güzergahını içeren 841 km'lik bir yol yaptım. Şirket aracıyla olduğu için ilk lastiğe bakmak aklıma gelmedi açıkcası ama yolda gittikçe de merak ettim. Gidene kadar farklı yol koşullarında lastik hep güven verdi.İner inmez de lastiğe baktım. Conti WinterContact TS870 modeliydi. Standart Toyota Corralla 16' ölçülerindeydi. (Tam hatırlayamadım).

Yol boyunca kar yağışı, yağmur, sulu-kar, yerin ıslak olduğu, yerin kuru olduğu, yerin hafif kar dolmaya başladığı zamanlar gibi gibi yol koşullarını tecrübe ettim. Sıcaklık -2 ile 5 derece arası değişti. İstanbul tarafına doğru 6 7 dereceleri de gördüm. Yola 04:30'da çıktığım için sabah ayazını da yaşadım. Akşam Bolu Dağı'nda yoğuna yakın kar/yağmur yağışını da.

Tüm bu yol şartlarında şunu söyleyebilirim ki lastik bir an bile şüphe ettirmedi. Yol koşullarını hiç umursamadan devam edebilirsin der gibiydi. Zaten lastiğin namını biliyorduk ama bu kadar uzun ve direk kış şartlarında tecrübe etmemiştim. Eminim ki daha yoğun kar yağışında da gayet iyi sonuçlar çıkacaktı. Şehir içindeki ıslak beyaz asfaltta ara ara ani gazlamalar denedim ama lastiğin hiç bıraktığını görmedim. Hoş bu Corrolla'nın torkundan da olabilir ama hem dönüş hem ani gaz hem ıslak hem de beyaz asfalta rağmen gayet iyiydi.

Tüm bunların yanında, şunu kesinlikle söyleyebilirim ki kullandığım en konforlu kış lastiği bu oldu. Yol sesinde kesinlikle daha sessizine denk gelmedim. Konfor olarak ta bence çok çok iyiydi.

Sonuç olarak; zbetk Continental WinterContact TS 870'i tavsiye ediyor. Önümüzdeki kış kesinlikle bu lastiği almak planlarım arasına girdi.

Not: Reklam değildir. Ama ücret ödemesi itina ile kabul edilir :D
Hem TS860 hemde TS870 kullanmış ve bir çok marka daha kullanmış birisi olarak benimde kullanım koşullarımda ciddi şekilde memnun eden bir lastik. Passata nasip olmadı, LM005 aldım.

Continin en güzel yanı, bütün koşullarda en iyi performans veren ve gazladığımda asla yarı yolda bırakmayan lastik.

Örneğin aşırı yoğun karda dağ bayır 20-30 giderken muhtemelen petlas contiden daha iyi tutunacaktır.

Ancak, araçla alakalı bilgisi olduğunu zanneden ama olmayan insanların bildiği gibi kar lastiği değil ben kış lastiği alıyorum olarak bakıyorum. Yağmurda, soğukta, biraz sıcakta bütün koşullarda optimum performansı veren lastik benim kafamda direkt olarak conti ile eşleşiyor.
Yıllardır söylüyorum en vasat kis lastiği bile kar üstünde gidiyor. Yolda kalmıyor. Ama kaliteli kis lastiği hava sıcaklığı 10 15 derece arasına çıktığında, özellikle bu sicaklikta ıslak zeminde belli oluyor. İşte vasat lastikler bu şartta direkt kaymaya başlıyor. Bizimki gibi kışların nispeten ılıman geçtiği ve sıcaklıkların bazen çift haneleri de gördüğü coğrafyalarda conti gibi kaliteli kis lastikleri kullanmak daha iyi guvenli surus açısından.
 
Daha öncede yazdım şirket aracımda ben de ts870 kullanıyorum, söylediklerinize katılıyorum gerçekten bizim coğrafya için kaliteli güzel bir tercih.