- 53.000 liraya kadar
- 10 yaşından genç, 100 bin km altında
- Hasarlı olmayacak, komple boyalı olmayacak.
- Atmosferik, basit motor fakat şehir içi 100 km'de 8 litre benzinin üzerine çıkmayacak, LPG olmayacak
- En azından 4 airbag, ESP ve hız sabitleme olacak
- A sınıfı olmayacak
- Hintli, Çinli olmayacak
Şimdi geldim zurnanın son deliğine. Yukarıdaki kriterlere göre Punto Evo alırım diyordum, ancak eşimden gelen son kriter işi değiştirdi.
- Otomatik Vites olacak fakat robotize yarı otomatik olmayacak.
Şimdi bu madde üzerine biraz konuşabiliriz. Puntoların Dualogic şanzımanları için çok kötü yorumlar okudum. Hem robot bozuluyor diyorlar, hem de kararsız diyorlar. Benim robotize şanzımanla bir sorunum yok aslında ancak kararsız bir şanzımanın acemi sürücülere tehlike arz edeceğini düşünüyorum açıkçası. Çalan şarkıları kontrol edemediğim için ömrüm boyunca radyo dinlememiş adamım, şimdi vitesi robota bırakmak çok saçma geliyor ama yapacak bir şeyim yok, bu noktada hanımcıyım.
Şimdi bu bilgi ışığında son maddeyi şöyle de güncelleyebiliriz, ancak önceliğim yukarıdaki şekliyle kalması. Yani tork konvertörlü ya da cvt şanzımanlı.
- Otomatik vites olacak fakat eğer yarı otomatik olacaksa kronik sorunu olmayan ve kesinlikle kararsızlık yaşatmayan, iyi çalışan bir otomatik şanzıman olacak.
Sanki imkansız bir araç arıyorum, ne dersiniz? Bu civarlardaki araçların otomatik şanzımanları hakkında her türlü yorumunuzu da alırım.
- 10 yaşından genç, 100 bin km altında
- Hasarlı olmayacak, komple boyalı olmayacak.
- Atmosferik, basit motor fakat şehir içi 100 km'de 8 litre benzinin üzerine çıkmayacak, LPG olmayacak
- En azından 4 airbag, ESP ve hız sabitleme olacak
- A sınıfı olmayacak
- Hintli, Çinli olmayacak
Şimdi geldim zurnanın son deliğine. Yukarıdaki kriterlere göre Punto Evo alırım diyordum, ancak eşimden gelen son kriter işi değiştirdi.
- Otomatik Vites olacak fakat robotize yarı otomatik olmayacak.
Şimdi bu madde üzerine biraz konuşabiliriz. Puntoların Dualogic şanzımanları için çok kötü yorumlar okudum. Hem robot bozuluyor diyorlar, hem de kararsız diyorlar. Benim robotize şanzımanla bir sorunum yok aslında ancak kararsız bir şanzımanın acemi sürücülere tehlike arz edeceğini düşünüyorum açıkçası. Çalan şarkıları kontrol edemediğim için ömrüm boyunca radyo dinlememiş adamım, şimdi vitesi robota bırakmak çok saçma geliyor ama yapacak bir şeyim yok, bu noktada hanımcıyım.
Şimdi bu bilgi ışığında son maddeyi şöyle de güncelleyebiliriz, ancak önceliğim yukarıdaki şekliyle kalması. Yani tork konvertörlü ya da cvt şanzımanlı.
- Otomatik vites olacak fakat eğer yarı otomatik olacaksa kronik sorunu olmayan ve kesinlikle kararsızlık yaşatmayan, iyi çalışan bir otomatik şanzıman olacak.
Sanki imkansız bir araç arıyorum, ne dersiniz? Bu civarlardaki araçların otomatik şanzımanları hakkında her türlü yorumunuzu da alırım.