KAPALI 65.000 - 70.000 TL arası otomatik vites araba önerisi

damlaaslan

Düz Yol Gazcısı
9
Merhaba.

65.000-70.000 TL arası bir bütçeyle;
1. Otomatik vites,
2. Yokuşta geriye doğru kaçırmayan,
3. Benzinli veya Dizel olan (LPG'li olmasın)
4. En az 2012 model olan
5. Ne çok büyük, ne de çok küçük olan yani bir aile arabası olan
Honda, Toyota veya Volkswagen grubu arabalarından hangisini önerirsiniz?

Yardımlar için şimdiden teşekkür ederim.
 
Bence yaris küçük geliro_O

Konudaki ilk mesajımda da yazmıştım, aile kullanımı için B sınıfı her araba yetersiz gelir. Bahsi geçen aile 2 kişiden fazlaysa ve valizlerini yükleyerek uzun yol yapıyorsa B sınıfı tercih edilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Yetersiz gelme durumu söylediğim bu senaryolar için geçerli. Yoksa aile 2 kişiden oluşuyorsa gayette valizini yükleyip uzun yola gidebilir. Şehir içinde zaten sorun olacak bir durum pek olmaz. Şehir içinde yeri geldi Yarisle 6 kişi (1 sürücü+5 yetişkin yolcu) seyahat ettik. Şehir içinde 5 kişi gayet rahat seyahat edebilir, arkada 3 yetişkinin en rahat olduğu B sınıfı araçlardandır Yaris. Geniş, ferah B sınıfı araçlardan biri. Ancak tekrar diyorum C sınıfı tercih etmeleri yararlarına. Al sat düşüncesi yoksa Pulsar çok mantıklı duruyor bence.
 
Golf 6 1.4 tsi dsg önerebilirim, şanzımanına iyi baktırın ama, kavrama bitik olabilir sorun değil de mekatronik sağlam olmalı, revize edilmiş olmalı
 
Son düzenleme:
İyi günler bir tanıdığımda 1.2 N-Tec pulsar var ben de sık kullanıyorum.Diğer arkadaşların da dediği gibi fiyatına göre gayet iyi.Kesinlikle tavsiye ederim ve bence yılda 10bin kilometre ile kesinlikle benzinli araç almalısınız.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Skoda Rapid Spaceback 1.0 TSI Ambition DSG,2017 modelleri 75 bine buluyor sahibindende,Dynamic yani bir üst paketi de biraz pazarlıkla bulunabilir.Kimse yazmamış ama bir bakın,hem yeni nesil gayet az yakan bir motora sahip,hem yokuş kalkışa hem de geniş iç mekana sahip bir araç.Tam dediğiniz gibi ne büyük ne küçük,donanım olarakta tatmin edici görünüyor.DSG'yi artı hanesine ya da eksi hanesi mi yazsam bilemedim ancak,yeni nesil DSG,fazla DSG yi zorlayacak bir motora sahip olmaması,yakıt tüketimine katkısı ve de hızlı ve keyifli vites atışından dolayı ben artı hanesine yazarım.Lakin yapısı gereği,sorun çıkarmaya hala müsait bir şanzıman,yoğun trafiği de pek seven bir şanzıman değil.
 
Son düzenleme:
Tekrar merhaba.
Önceki yazdığım bilgiler doğrultusunda ;
Toyota 1.6 Benzinli Advance (otomatik vites)'i mi yoksa Toyota 1.4 D-4D 'nin(Dizel) belirttiğim fiyat aralığında (maksimum 75.000 TL) başka bir modelini mi önerirdiniz?
Cevaplar için tekrar teşekkürler.
 
Tekrar merhaba.
Önceki yazdığım bilgiler doğrultusunda ;
Toyota 1.6 Benzinli Advance (otomatik vites)'i mi yoksa Toyota 1.4 D-4D 'nin(Dizel) belirttiğim fiyat aralığında (maksimum 75.000 TL) başka bir modelini mi önerirdiniz?
Cevaplar için tekrar teşekkürler.
Merhaba.
Size aynı fiyatlarda olacaksa 1.6 Benzinli modelini öneririm. İki sebebi var: Birincisi, piyasası dizellere göre daha uygun. Yani ayni fiyata çok daha düşük km, model yılı olarak daha yeni, daha hasarsız ve daha temiz araçlar bulmanız mümkün. İkincisi de, yılda 8000-9000 km yapıyorsanız yakıt tüketiminin çok da üzücü olacağını düşünmüyorum. Kaldı ki, yıllık bakım maliyetlerinde dpf benzeri parçalar nedeniyle dizel araç aleyhine fark da olacaktır.
 
Merhaba.
Size aynı fiyatlarda olacaksa 1.6 Benzinli modelini öneririm. İki sebebi var: Birincisi, piyasası dizellere göre daha uygun. Yani ayni fiyata çok daha düşük km, model yılı olarak daha yeni, daha hasarsız ve daha temiz araçlar bulmanız mümkün. İkincisi de, yılda 8000-9000 km yapıyorsanız yakıt tüketiminin çok da üzücü olacağını düşünmüyorum. Kaldı ki, yıllık bakım maliyetlerinde dpf benzeri parçalar nedeniyle dizel araç aleyhine fark da olacaktır.
Cevap için teşekkürler.
Aslında sizin gibi düşünüyorum ama yakıt masrafı biraz canımı sıkıyor. Bu yüzden dizel ve benzinli arasında gidip geliyorum.
 
Merhaba;
eski bir Corolla kullanıcısı olarak otomatik düşünüyorsanız kesinlikle dizel Toyota' dan uzak durun derim. zira acemi sürücü gibi hırpalıyor. Ancak manuel düşünüyorsanız dizel Toyota' yı tavsiye ederim. Gel gelelim yılda 10.000 km meselesine bende katılıyorum. Dizel olana ödeyeceğiniz fark amorti etmeyecekse bence gereği yok.
 
Toyota Corolla'nın 1.4D - 4D otomatik vites modelini önerir misiniz?
Bahsettiğim modelin vites şanzımanı sağlam mıdır? Yani arıza verme ihtimali yüksek midir?

Yardımlarınız için tekrar teşekkür ederim.
 
Toyota Corolla'nın 1.4D - 4D otomatik vites modelini önerir misiniz?
Bahsettiğim modelin vites şanzımanı sağlam mıdır? Yani arıza verme ihtimali yüksek midir?

Yardımlarınız için tekrar teşekkür ederim.
Bildiğim kadarıyla kronik arızası yoktur. Tıpkı manuel şanzımanlar gibi eskidiği zaman baskı balatası değişir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: damlaaslan
Toyota Corolla'nın 1.4D - 4D otomatik vites modelini önerir misiniz?
Bahsettiğim modelin vites şanzımanı sağlam mıdır? Yani arıza verme ihtimali yüksek midir?

Yardımlarınız için tekrar teşekkür ederim.
Arıza verme konusunda öyle kronik arızaları vssi yoktur. Rutin bakımlarda kömürlerini vs sini değiştirirseniz uzun yıllar sıkıntısız götürür. 2006 modelini ve 2009 modelini ayrı ayrı iki yıl kullandık. İkisi de dizel otomatikti. Şanzımanda konfor konusunda eksikler var. Geçişler sarsıntılı, yokuş yukarı çıkarken kesinlikle M ye almak gerekiyor yoksa kendi kendine vites yükseltip bayılıp tekrar düşüyor. Robotize olmasından kaynaklı bu tip sorunları haricinde mekanik olarak üzmez