yılda 8 bin km için 1.6 atmosferik motor gayet mantıklı.Toyota'nın 132 ps lik motoru,Valvematic sistemi de olduğundan bir tık daha verimli geleneksel atmosferiklere göre.Sessizdir,alt devirleri kısmen canlıdır,uzun ömürlüdür.Ama ne olursa olsun uzun yolda bir turbo benzinli gibi ne yakar ne de gider,tork fakiri bir motor olduğu için eğer yüksek performans beklentiniz varsa bunu veremez.Multidrive S CVT şanzımanla birlikte de epey keyifsiz olmakta bu motor.
Corollanın genel eleştirisine gelirsek,yakın zamanda kasa değiştirecek ve baz donanım benzinli araca göre fiyatı yine yüksek.C sınıf standartlarında konforu var,süspansiyon darbe emişleri oldukça tatmin edici,malzeme kalitesi yeterli.Lakin teyp dizilimi,klima kontrolleri olsun çağdışı izlenimi veriyor,trim sesleri geliyor ve içinde bir adet şaka gibi olan casio saatten bozma bir saat mevcut.Arka diz mesafesi sınıfında liderliğe oynamıyor,yeterli.Bagajı sınıfına göre küçük.
Bu araç alınırsa uzun süre aile kullanımı için alınacak mantıklı araçlar arasında,ama bir performans,bir kalite ya da donanım seviyesi olarak çokta birşey beklememek gerek.