AÇIK 900k araç önerisi

MehmetAydin

Mehmet AYDIN
Panpa
2,042
31
Marka
Renault
Arkadaşlar merhaba.Kriterlerimi belirtiyorum ancak kafam gerçekten çok karışık anlayacağınız üzere.Önerilerinizi merak ediyorum.
900-950k TL arası,
Min 2020 model,
Max 40k km,
C segment,
Sedan veya Suv(cuk),
Otomatik veya manuel.

Aklımda olanlar ise;
1.Renault Megane1.3 Tce joy comfort,
2.Hyundai Elantra 1.6 Style (son kasa)
3.Ford Focus 1.5 Ti-cvt Trend x
4.Hyundai Bayon 1.0 Style
5.Fiat Egea Cross 1.6 Multijet Urban Plus
 
Elantra daha önce seçeneklerim arasındaydı.Bir galerici arkadaşta inceleme fırsatı buldum.Dış tasarımı bana göre çok karizmatik ancak iç tarafa geçince yolcu ile şoför mahallini ayıran çıta tasarımı biraz gözüme battı ve o kısımdaki trimlerin zamanla çok ses yapacağını düşündüm.Bilmiyorum belki de baktığım araç biraz hor kullanılmıştı.
Hem son kasasını hem de bir önceki kasasını uzun zamandır kullanan kapı komşumdan biliyorum aracı.
Yeni kasa olanı 35k kmde ve bahsettiğin kısımlar çok tok duruyor. Ben direksiyonuna oturduğumda aracı oldukça beğendim ve sanırım bu segmentin en geniş iç hacme sahip aracı bu.
 
Hem son kasasını hem de bir önceki kasasını uzun zamandır kullanan kapı komşumdan biliyorum aracı.
Yeni kasa olanı 35k kmde ve bahsettiğin kısımlar çok tok duruyor. Ben direksiyonuna oturduğumda aracı oldukça beğendim ve sanırım bu segmentin en geniş iç hacme sahip aracı bu.
Çok geniş ve oldukça heybetli bir araç.
 
Hem son kasasını hem de bir önceki kasasını uzun zamandır kullanan kapı komşumdan biliyorum aracı.
Yeni kasa olanı 35k kmde ve bahsettiğin kısımlar çok tok duruyor. Ben direksiyonuna oturduğumda aracı oldukça beğendim ve sanırım bu segmentin en geniş iç hacme sahip aracı bu.
Eski bir Elantra kullanicisi olarak Elantra'larin trim sesi konusunda gerçekten iyi oldugunu söyleyebilirim, ABD pazarında cok tercih edilen araclar, konfor, dayanıklılık ve genislik bakimindan son 3 jenerasyon gercekten iyi, ben 2018 modele sahiptim, cok da memnun kalmistim. Yol tutus kisminda da 2016 sonrasi bir onceki jenerasyona göre bariz daha iyi durumdaydı, son kasanın daha da iyi olduğunu soyleyebilirim. Son kasadaki motor guc dusmesine ragmen atesleme sistemindeki farklılık sebebiyle (silindir basina 2 buji) daha verimli. Trim konusunda b sinifi Hyundai'lerdeki sesleri yasamazsiniz emin olabilirsiniz, cok sessiz çalışan uzun ömürlü motorlarinin yaninda yol sesini butun kasalarda japon araclarindaki gibi aliyorsunuz onu da eklemek isterim.