KAPALI A4 vs C180

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RYAN7R
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

RYAN7R

Özg
Panpa
4,160
29
Marka
Yok
Arkadaslar merhaba,
Baslikta belirtilen 2 aractan birini bir abime engelli otv indirimi ile almayi dusunuyoruz. C180 comfort paket ve metalik renkli olacak, A4 1.4 TFSI Design isitmali koltuk, metalik renk opsiyonlu falan olacak. Bugun 2 aracida surduk. Su an arkadasta 170 lik 118i var ve arkadan cekisi 6 yildir kullandigi icin alismis vaziyette. Eger c180 alirsa 1 satar, a4 alirsa 1 i satmaz. Ayrica c180 distan tampon modifikasyonu istiyor gibi, bu elegance paket oluyor galiba onun tamponunu takmayi dusunuyor, sizce ne kadara alir bu tampon paketini orijinal? Ayrica 16” janta dayanamayacagi icin 18” jantta alacak. Audide 17” oldugu icin belki almaz. Donanim olarak 2 araci karsilastirdik, neredeyse komple ayni, audide isitmali koltuk ve dis dolu paket kromajli tamponlar var, mercedeste iste carpisma onleyici otomatik park falan var. Simdi, surus olarak c180 bize daha cezbedici geldi, motoru sanki cok azicik daha iyi ve ayrica yeni 9gtronic baya basarili olmus, cok begendik. Audinin islak dsg evet, ama o klasik dsg ruhsuzlugu var. Gel gor ki Audi’nin icine binince ve surunce kesinlikle daha kaliteli oldugunu anliyorsun. Tabi bunlar kisa test surusu yorumu, bu arabayla birkac gununu surerek geciren ya da bu iki aractan birine sahip olan varsa yorumlarini bekliyorum.
 
Cenk abi benim abim 42 yaşında anlatıyordu ABS ilk çıktığı zaman abimler erkek adam fren yapmayı bilir diyip ABS siz araba ararlarmış bence süper :D
Ahahahs aynısını bizler de esp için söyledik zamanında :D Yahu alışmışız panik frende abs'ye, abs devre dışı kalınca elimiz ayağımız dolandı. 18 inç'lik ps4 kombinasyonuna rağmen lastikler kilitlendiği vakit far görmüş tavşan gibi kalıyorsun. Şahin değil ki bu fren şişmesin diye pompala çek pompala çek yapalım. Allah ne verdiyse abanıyorsun sonra lastikle direksiyon kilitlendi :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: by ve mburakozgen
Hissiyat derken konfordan bahsediyorsaniz ben konfor aramiyorum, bu konuda hakli olabilirsiniz, ic mekan kalitesiyse zaten bunun daha iyisini zevkinize ozel yaptirabilmek mumkun, benim hissiyat olarak aradigim sey sanziman motor tepkileri, sasenin rijitligi.

Yeni nesil lego gibi araclari sevmiyorum. araclarin ruhu kalmadi. hepsi birbirinin aynisi. eskiden aracin motor sesinden markasini modelini tahmin ederdik. hey gidi gunler..

Ortak platform kullananlarin premium hissi izolasyon ve dosemelerden ibaret kaldi, dogan gorunumlu sahin gibi bisey oldular, pazarlama stratejisi...

eskiden aracin gaz tepkisi sanziman araliklari bile marka karakterinden izler tasiyordu. eskisi gibi ozel araclar kalmadi, ekonomik kosullar, otomobil sektorunun atlattigi krizler, emisyonlar v.s. eski bir arac neden daha ozel, cunku butun parcalari o arac icin uretilmis, icindeki ahsap kaplamasindan deri dosemesine motoruna kadar.

1.2 tsi motorlu rolls royce bile yapsalar benim icin premium degildir :) bence motor ve sanziman konusunda premium olacaksa bunu gostermeli.
merhabalar öncelikle. bir şey sormak istiyorum. size göre fiesta ve focus premium mu? baktığımız zaman bu araçlar şanzıman, motor tepkisi ve şase anlamında iyi araçlar.
 
merhabalar öncelikle. bir şey sormak istiyorum. size göre fiesta ve focus premium mu? baktığımız zaman bu araçlar şanzıman, motor tepkisi ve şase anlamında iyi araçlar.
Herşeyi ortalama olan marka VW dir. Sadece sürüşü iyi gerisi vasata yakın olan araba ford dur. Herşeyi ortalama ve üstü ama ince düşünülmüş şeyler premıumdur. Mesele bende f20 var ve dolu bi araba değil plastikleri özellikle vitesin etrafı leş ama kapıyı açtığımda sade açık kapının iç lambasını yakması veya start stopta motor kapatıldığı zaman P ye basıp kapıyı açınca motoru tamamen kapatması bu tarz hiç bi halta yaramayıp şımartmaya yönelik ince detaylar bi aracı premıum yapar bence. bir önceki kasa c3 te silecek açıkken kontağı kapatın silecek kontağı kapattığınız yerde kalıyor. Ona dikkat ederek kapatmakla bir şey kaybedılmez ama bunları düşünenler kaliteyi inşa ediyor. Bu arada powershıft in iyi olduğunu düşünmüyorum. Mondeodakı TK lu olan da focus ta ki çift kavrama da kötü bence. PSA nın 6 ileri TK lısını tercih ederim otomatıkte :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: inzfatih ve RYAN7R
Herşeyi ortalama olan marka VW dir. Sadece sürüşü iyi gerisi vasata yakın olan araba ford dur. Herşeyi ortalama ve üstü ama ince düşünülmüş şeyler premıumdur. Mesele bende f20 var ve dolu bi araba değil plastikleri özellikle vitesin etrafı leş ama kapıyı açtığımda sade açık kapının iç lambasını yakması veya start stopta motor kapatıldığı zaman P ye basıp kapıyı açınca motoru tamamen kapatması bu tarz hiç bi halta yaramayıp şımartmaya yönelik ince detaylar bi aracı premıum yapar bence. bir önceki kasa c3 te silecek açıkken kontağı kapatın silecek kontağı kapattığınız yerde kalıyor. Ona dikkat ederek kapatmakla bir şey kaybedılmez ama bunları düşünenler kaliteyi inşa ediyor. Bu arada powershıft in iyi olduğunu düşünmüyorum. Mondeodakı TK lu olan da focus ta ki çift kavrama da kötü bence. PSA nın 6 ileri TK lısını tercih ederim otomatıkte :)
Duymamış olayım o_O
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kim?, RYAN7R ve by
Herşeyi ortalama olan marka VW dir. Sadece sürüşü iyi gerisi vasata yakın olan araba ford dur. Herşeyi ortalama ve üstü ama ince düşünülmüş şeyler premıumdur. Mesele bende f20 var ve dolu bi araba değil plastikleri özellikle vitesin etrafı leş ama kapıyı açtığımda sade açık kapının iç lambasını yakması veya start stopta motor kapatıldığı zaman P ye basıp kapıyı açınca motoru tamamen kapatması bu tarz hiç bi halta yaramayıp şımartmaya yönelik ince detaylar bi aracı premıum yapar bence. bir önceki kasa c3 te silecek açıkken kontağı kapatın silecek kontağı kapattığınız yerde kalıyor. Ona dikkat ederek kapatmakla bir şey kaybedılmez ama bunları düşünenler kaliteyi inşa ediyor. Bu arada powershıft in iyi olduğunu düşünmüyorum. Mondeodakı TK lu olan da focus ta ki çift kavrama da kötü bence. PSA nın 6 ileri TK lısını tercih ederim otomatıkte :)
volkswagenin her şeyi ortalamadır yorumunuz hariç katılıyorum. cevap verdiğim beyefendi audinin premium olmadığını düşünüyorum dediği için böyle bir soru sorma ihtiyacı hissetmiştim. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: mburakozgen
Herşeyi ortalama olan marka VW dir. Sadece sürüşü iyi gerisi vasata yakın olan araba ford dur. Herşeyi ortalama ve üstü ama ince düşünülmüş şeyler premıumdur. Mesele bende f20 var ve dolu bi araba değil plastikleri özellikle vitesin etrafı leş ama kapıyı açtığımda sade açık kapının iç lambasını yakması veya start stopta motor kapatıldığı zaman P ye basıp kapıyı açınca motoru tamamen kapatması bu tarz hiç bi halta yaramayıp şımartmaya yönelik ince detaylar bi aracı premıum yapar bence. bir önceki kasa c3 te silecek açıkken kontağı kapatın silecek kontağı kapattığınız yerde kalıyor. Ona dikkat ederek kapatmakla bir şey kaybedılmez ama bunları düşünenler kaliteyi inşa ediyor. Bu arada powershıft in iyi olduğunu düşünmüyorum. Mondeodakı TK lu olan da focus ta ki çift kavrama da kötü bence. PSA nın 6 ileri TK lısını tercih ederim otomatıkte :)
Kusura bakmayın ama bir halta yaramıyıp koydukları şey diye bahsettiğiniz özellikler için aylarca mühendislik çalışmaları yapılırken sizin burada onlardan halt olarak bahsetmeniz kabul edilebilir bir şey değil. İşin içinde olmadığınız için bu kadar basit yorumlarla yıllık çalışmaları çöpe atmanız araca bakış açınız konusunda düşünmeniz gerektiğini söylüyor. Sizin için bir "halt" olabilmesi, plastik değil de deri kaplama oluyor olması sanırım, deri baya bir halta yarıyor, doğru.
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
Kusura bakmayın ama bir halta yaramıyıp koydukları şey diye bahsettiğiniz özellikler için aylarca mühendislik çalışmaları yapılırken sizin burada onlardan halt olarak bahsetmeniz kabul edilebilir bir şey değil. İşin içinde olmadığınız için bu kadar basit yorumlarla yıllık çalışmaları çöpe atmanız araca bakış açınız konusunda düşünmeniz gerektiğini söylüyor. Sizin için bir "halt" olabilmesi, plastik değil de deri kaplama oluyor olması sanırım, deri baya bir halta yarıyor, doğru.
Bence yanlış anlamışsınız arkadaşın mesajı ama hadi hayırlısı
 
  • Beğeni
Tepkiler: inzfatih
Beyler birde, aradım taradım, esp kapatma mevzusu yok mu w205 c180 lerde yav, yazılım mazılımlada mı kapatılmaz?
Makyajlı W204'ten sonra yardım menüsünden kapatılıyor ama belirli bir kaymadan sonra gazı kesip topluyor. Komple kapatmak için gizli ayar menüsünü aktif etmek lazım ama o zaman da ABS bile devre dışı kalıyor o yüzden onu denemedim :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R
Makyajlı W204'ten sonra yardım menüsünden kapatılıyor ama belirli bir kaymadan sonra gazı kesip topluyor. Komple kapatmak için gizli ayar menüsünü aktif etmek lazım ama o zaman da ABS bile devre dışı kalıyor o yüzden onu denemedim :)
Normal suruslerde o komple elektronik sistemi kapatmaya pek bulasmamak lazım bence. Neticede servis kontrolü için olan bi durum o. Gerçi hiçbir eksisi de olmayabilir. Ben sallıyorum şu anda
 
Normal suruslerde o komple elektronik sistemi kapatmaya pek bulasmamak lazım bence. Neticede servis kontrolü için olan bi durum o. Gerçi hiçbir eksisi de olmayabilir. Ben sallıyorum şu anda
Şöyle söyleyeyim hocam; servis menüsünden tüm elektronik sistemleri kapattığınızda araçla oynamak istiyorsanız kesinlikle trafiğe kapalı, boş bir alanda yapmak gerekiyor. Biz arkadaşla w204 coupe'de bunu denedik ve yanlarken panik fren gerektiğinde abs'siz araçlar nasıl tepki veriyorsa aynı şekilde lastikler bir yerden sonra kilitleniyor ve direksiyonla müdahale de yetersiz kalıyor. Hele ki artık hemen hemen hepimiz abs'li araçların fren tepkisine alıştığımız için öyle bir durumda bir anda panik yapabiliyoruz, yabancılık çekiyoruz.
 
Şöyle söyleyeyim hocam; servis menüsünden tüm elektronik sistemleri kapattığınızda araçla oynamak istiyorsanız kesinlikle trafiğe kapalı, boş bir alanda yapmak gerekiyor. Biz arkadaşla w204 coupe'de bunu denedik ve yanlarken panik fren gerektiğinde abs'siz araçlar nasıl tepki veriyorsa aynı şekilde lastikler bir yerden sonra kilitleniyor ve direksiyonla müdahale de yetersiz kalıyor. Hele ki artık hemen hemen hepimiz abs'li araçların fren tepkisine alıştığımız için öyle bir durumda bir anda panik yapabiliyoruz, yabancılık çekiyoruz.
Ben de aynen böyle düşündüm, hatta ek olarak direksiyonu düşündüm. Elektrik desteği de kapanıyor ise kütük gibi olur diye. Sonra da dedim, ulan eskiden bunların hiç biri yoktu, tamamen alışkanlık meselesi. O yüzden öyle yazdım :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Normal suruslerde o komple elektronik sistemi kapatmaya pek bulasmamak lazım bence. Neticede servis kontrolü için olan bi durum o. Gerçi hiçbir eksisi de olmayabilir. Ben sallıyorum şu anda
Aynen hiç risk almaya gerek yok. Hadi diğerleri neyse de ABS direksiyon tepkisini çok değiştiriyor o riski almamak için trafiğe kapalı bir alanda denemek lazım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Ben de aynen böyle düşündüm, hatta ek olarak direksiyonu düşündüm. Elektrik desteği de kapanıyor ise kütük gibi olur diye. Sonra da dedim, ulan eskiden bunların hiç biri yoktu, tamamen alışkanlık meselesi. O yüzden öyle yazdım :)
Tabii tabii bastığında gayet güzel duruyor ama panik frende yani dip frende abs olmadığı için malum direksiyon tepkisi + lastikler eski araçlar gibi tepki veriyor. Düşünün ki bunu 18 inç jant + tap taze ps4 lastikleriyle yaptı. Hasbel kader lastiğiniz daha kötüyse hiç o işe kalkışmayın bile. Eskiden hepimiz böyle kullanıyorduk ama insanoğlu iyiye çabuk alışıyor, eskiyi unutuyor. Bir anda o alışkanlıktan kurtulamadığımız için tehlikeli olabiliyor en azından trafiğe açık alanlarda :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: mecagil
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...