Yaklaşık sekiz yıllık Asx birlikteliğimizden sonra yeni yıla yeni bir araçla girmenin mutluluğunu yaşıyoruz.
Araç 2015'in ikinci yarısında üretilen 125lik 5N kasa koduyla bilinen Tiguan.
117bin km'de, 1.5 parça boyalı(sağ kapılar)&değişensiz, Manuel vites, açılabilir cam tavanlı, Sport&Style donanıma sahip.
Yaklaşık 750 kilometre deneyimim oldu. Rahatlıkla söyleyebilirim ki SUV segmentine göre çok ama çok sessiz araç. Üzerinde (215/60 r17) karmoron 2020 üretimi yaz lastikleri mevcut. Her ne kadar diş derinliği 5 mm civarında olsa da hem hali hazırda lastiğin kendi karakteristiği hemde geçen yıllar içinde hamur yapısının sertleşmiş olmasına rağmen 130lu süratlere kadar yol sesi çok az vardı. Yİne 130 sonrasında yan aynalardan değilde cam tavan üzerinden ses yapması da dikkatimi çekti.
Amortisör sönümlemesi, yanal rüzgarlarda direksiyonda tedirgin edici herhangi bir yönelim olmaması arabanın elbetteki artıları. Tabi birde nispeten az olan tüketimi, 750 Km karma tüketim ortalamam 6.4 lt oldu.
Eksiklerine gelecek olursam, arka koltuklar toplamda Asx'e nazaran daha farlar. İç aydınlatmada sarı holajenler çok yetersiz. Koltuk döşemeleri(alcantra dedikleri) sanki 100 yıl öncesinden kalmış gibi yıpranmış gözüküyor. Döşemeler çok kirli ve kaderine terk edilmiş gibiydi. İlk iş onlara el attım. Halı yıkama makinasıyla tüm koltuklar ve döşemeyi ilk günkü haline getirdim. Ufak tefek kozmetik eksiklerini yavaş yavaş halledeceğim.
Tavsiyeleriniz olursa dinlemek isterim.
Araç 2015'in ikinci yarısında üretilen 125lik 5N kasa koduyla bilinen Tiguan.
117bin km'de, 1.5 parça boyalı(sağ kapılar)&değişensiz, Manuel vites, açılabilir cam tavanlı, Sport&Style donanıma sahip.
Yaklaşık 750 kilometre deneyimim oldu. Rahatlıkla söyleyebilirim ki SUV segmentine göre çok ama çok sessiz araç. Üzerinde (215/60 r17) karmoron 2020 üretimi yaz lastikleri mevcut. Her ne kadar diş derinliği 5 mm civarında olsa da hem hali hazırda lastiğin kendi karakteristiği hemde geçen yıllar içinde hamur yapısının sertleşmiş olmasına rağmen 130lu süratlere kadar yol sesi çok az vardı. Yİne 130 sonrasında yan aynalardan değilde cam tavan üzerinden ses yapması da dikkatimi çekti.
Amortisör sönümlemesi, yanal rüzgarlarda direksiyonda tedirgin edici herhangi bir yönelim olmaması arabanın elbetteki artıları. Tabi birde nispeten az olan tüketimi, 750 Km karma tüketim ortalamam 6.4 lt oldu.
Eksiklerine gelecek olursam, arka koltuklar toplamda Asx'e nazaran daha farlar. İç aydınlatmada sarı holajenler çok yetersiz. Koltuk döşemeleri(alcantra dedikleri) sanki 100 yıl öncesinden kalmış gibi yıpranmış gözüküyor. Döşemeler çok kirli ve kaderine terk edilmiş gibiydi. İlk iş onlara el attım. Halı yıkama makinasıyla tüm koltuklar ve döşemeyi ilk günkü haline getirdim. Ufak tefek kozmetik eksiklerini yavaş yavaş halledeceğim.
Tavsiyeleriniz olursa dinlemek isterim.
Ekli dosyalar
Son düzenleme: