AÇIK Alfa Romeo Mito vs Ford Fiesta

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan racer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

racer

Sedat
Profesör
431
30
Marka
Ford
Merhaba arkadaşlar. Bir dostum 140 hp Ecoboost Fiesta bile 135'lik Alfa Romeo Mito arasında kaldı. Benim kendi aracım zaten Fiesta ve onun hakkında az çok bilgisi var fakat Mito yu ikimiz de hiç kullanmadık. Aracı günlük kullanacak. Bu iki otomobili yakıt tüketimi, konfor, sportiflik vs gibi genel konularda kıyaslarsanız çok sevinirim. Yorumlar için şimdiden teşekkürler.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Çözüm
Fiesta'nın konforu daha iyi. Tüketim Fiesta'nın daha yüksek olabilir ama emin değilim. Sportiflik konusunda ikisi de yüz güldürür. MiTo'yu bilmem ama Fiesta'da hız sabitleyici yok. Bence bu arabada bu büyük bir eksik. Ford'larda buna benzer şaka gibi saçma donanım eksikleri olabiliyor. Onları inceleyin.
İkisi de güzel makineler. Şimdiden güle güle kullansın.
Fiesta'nın konforu daha iyi. Tüketim Fiesta'nın daha yüksek olabilir ama emin değilim. Sportiflik konusunda ikisi de yüz güldürür. MiTo'yu bilmem ama Fiesta'da hız sabitleyici yok. Bence bu arabada bu büyük bir eksik. Ford'larda buna benzer şaka gibi saçma donanım eksikleri olabiliyor. Onları inceleyin.
İkisi de güzel makineler. Şimdiden güle güle kullansın.
 
Çözüm
Fiesta'nın konforu daha iyi. Tüketim Fiesta'nın daha yüksek olabilir ama emin değilim. Sportiflik konusunda ikisi de yüz güldürür. MiTo'yu bilmem ama Fiesta'da hız sabitleyici yok. Bence bu arabada bu büyük bir eksik. Ford'larda buna benzer şaka gibi saçma donanım eksikleri olabiliyor. Onları inceleyin.
İkisi de güzel makineler. Şimdiden güle güle kullansın.
yorum için teşekkürler hocam eksik olmayın
 
Abimde 1.6 atmo motorlu 2014 model powershift fiesta var. Bende de Tjet motorlu, bolca modifikasyonlu MiTo var.

Şasi karekteri olarak ikisi birbirine çok benziyor. İkisi de doğru gaz kontrolü ile arkayı tatlı tatlı bırakmaya meyilli.

MiTo'nun bence fiesta'ya göre en büyük avantajı 4 piston brembo kaliperleri demek isterdim ama bildiğim kadarı ile 135'liklerde bu opsiyon olmuyor. Frenlemesi Fiesta ile benzer olur yani.

Fiesta'nın 1.0 turbo motor tarafındaki huyunu suyunu bilemiyorum. MiTo ise multiair sayesinde çok az yakar sakin kullanımda. turbosunu hybrit edersen veya QV'lerde kullanılan turboyu (GT1446) bolt on şekilde takarsan 200hp üstü güçler alabilirsin. MiTo'nun motor tarafında en büyük handikapı yine multiair unitesi. Bu ünite malesef küt diye bozulabiliyor ve 20.000TL+ maliyetler ile karşılaşabiliyorsun. Bir de MiTo 135'lik 170'liklerde kullanılan magneti marelli beynin programlamasını herkes beceremiyor, bu da detay olarak dursun.

İkisi de güzel seçenekler. Biraz daha özgün olsun diyorsan MiTo tavsiye ederim. Hatta modifiye anlamında ileri seviyeye giderim dersen bendeki gibi 155'lik Tjet versiyonlarına da bak derim.
 
Mito fiyatları önceden ucuzdu, artık giulietta ile yarışıyor.. Ben olsam ne kadar mitoyu sevsem de fiesta alıp devam ederim.
 
arkadaşlar yorumlar için teşekkür ederim. arkadaşım fiesta red alacak. çevremizde bir tane temiz vardı henüz ilana düşmedi. mito ların fiyatı bize göre bir çıt yüksekti. bir de ilanda içimize sinen fiesta temizliğinde bir örnek göremedik. hayırlı uğurlu olsun. yardımlarınızdan ötürü sizlere de teşekkür ederim...