KAPALI astra hb otomatik dizel veya toyota chrotomatik benzin

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan elwind
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

elwind

Asfalt Kurutucu
29
arkadaşlar günlük yaklaşık 40 km yol yapıcam 0araba alıcaz 2model arasında kaldık öneriniz varsa yazabilrisiniz otomatik 0 olcak modelleri karşılaştırabilirsiniz hb olucak
 
Merhaba bende chr var.Aynı şekilde günlük 40 km yol yapıyorum.Yakıt üzmez garanti verebilirim.Ortalamam Ş.içi 7 litre.Astraya oranla bagajı daha zayıf.Aile arabası olucaksa önermem chr'ı ki arkası birçok insana göre fazla karanlık.Alıp 1-2 seneye satmayı planlıyorsanız gene önermem.Piyasası lansman fiyatına alınmış chr lerle dolu saçma sapan bir durumda.Haa segmentleri açısından konuşursak eğer astradan daha konforlu kesinlikle.Benim chr hakkında şöyle bir düşüncem var eğer çocuksuz bir aileyseniz,öğrenciyseniz yada tek yaşıyorsanız ideal bir araba.İç hacim olarak iyi ölçüp biçmelisiniz:)
Aklınıza takılan bir soru varsa cevaplayabilirim kolay gelsin
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: elwind ve Porsche
yahu yumuşatın şu arabaları acık :)
Benim radarımda Auris Hybrid var.. araç CHR dana hafif, daha güçlü (136hp toplam), bagajı biraz daha büyük ve arka yaşam alanı daha kullanışlı ... tabiki o denli modern ve tasarımı çok güncel olmayabilir ama bir şans verip sürmek lazım
 
Sertliğinin hakkını yol tutuşta çatur çutur veriyor, hunharca tutuyor. Chr o konuda yanına yaklaşamaz ancak standart bir kullanıcı bu kadar sertliğe karşın yüksek yol tutuşa ne kadar ihtiyacı var tartışılır.
İkisini de deneyimleme fırsatım oldu.Chr ciddi anlamda daha iyi viraj alıyor.Yalnız hissiyat olarak astra daha iyi alıyor hissettiriyor bunun sebebi chr e oranla daha alçak sürüş konumu. Ayrıca chr de yüksek sürüş konumu yüzünden rahat hissetmiyorsun o hızda viraj alırken.Evet aşırı sert astra ve o sertliğin hakettiği rijitlik yok astrada bence.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve elwind
yahu yumuşatın şu arabaları acık :)
Benim radarımda Auris Hybrid var.. araç CHR dana hafif, daha güçlü (136hp toplam), bagajı biraz daha büyük ve arka yaşam alanı daha kullanışlı ... tabiki o denli modern ve tasarımı çok güncel olmayabilir ama bir şans verip sürmek lazım
Yalnız chr e göre daha uygun fiyatlı ve daha iyi yakıt tasarrufu yapma potansiyeli var hibrit aurisin.Bence aurisi de değerlendirebilirsin @elwind
 
  • Beğeni
Tepkiler: elwind
Ben ogrenciyim ilkarabam olacak ,normalde aurise bakmak için gittik ancak sürüş pozisyonu pek hosumuza gitmedi(ablamda surucek sürücü koltuğu biraz fazla asagida yada konsol yuksek) lpg taktircaktik alip ancak opeli görünce fikir değiştirdik.Astra sanirim biraz fazla sert onun dişinda hiz yapmak virajlari sert dönmek gibi seyleri pek onemsemiyorum.Ankarada oturan varsa batikentten odtuye gidicem rahat yakiti uzmeyen hb yada Chr gibi küçük arabalara bakioruz oyuzden. 1 2seneye satilcak yadadevredilcek sürücü pozisyonu iyi olsa yeter,arkalar okadaronemli degil ,teşekkürler yorumlariniz icin :)
 
İkisini de deneyimleme fırsatım oldu.Chr ciddi anlamda daha iyi viraj alıyor.Yalnız hissiyat olarak astra daha iyi alıyor hissettiriyor bunun sebebi chr e oranla daha alçak sürüş konumu. Ayrıca chr de yüksek sürüş konumu yüzünden rahat hissetmiyorsun o hızda viraj alırken.Evet aşırı sert astra ve o sertliğin hakettiği rijitlik yok astrada bence.
Bende astra 1.6 dizeli kullanmıştım arabanın yol tutuşta verdiği güvene hayran kalmıştım. Konfor ne kadar düşükse tutuş o kadar yüksek. Limitlere çıkmak için baya ter dökmek gerekiyor. Chr kullanmadığım için bilemem nasıl olduğunu ama eğer chr bütün güvenlik sistemlerini kapatıp astra ya yakın yol tutuyorsa büyük başarıdır o araba için.

Ben ogrenciyim ilkarabam olacak ,normalde aurise bakmak için gittik ancak sürüş pozisyonu pek hosumuza gitmedi(ablamda surucek sürücü koltuğu biraz fazla asagida yada konsol yuksek) lpg taktircaktik alip ancak opeli görünce fikir değiştirdik.Astra sanirim biraz fazla sert onun dişinda hiz yapmak virajlari sert dönmek gibi seyleri pek onemsemiyorum.Ankarada oturan varsa batikentten odtuye gidicem rahat yakiti uzmeyen hb yada Chr gibi küçük arabalara bakioruz oyuzden. 1 2seneye satilcak yadadevredilcek sürücü pozisyonu iyi olsa yeter,arkalar okadaronemli degil ,teşekkürler yorumlariniz icin :)
Chr cidden bilmiyorum. Ama 1-2 seneye satılacaksa astra gayet mantıklı ve opel in koltuklar genelde sert ama uzun yolda yormuyor ve sürüş pozisyonu ideal. Ama araba baya sert sanki yay var gibi eğer o sertliğe trafikte katlanmak bir yerden sonra yorabilir. Ayrıca iç mekanda trim sesleri ve kalite konusunda şikayetlerde varmış.

Edit: Hocam bide pejo 308 bak derim 1.2t 2 senedir ödül alıyor yakıt olarak 7-7.5 lt arasında geziyor. Çok iyi bir otomatik vites var ve aynı altyapıyı paylaşsalar da astra göre biraz daha konforlu ve içi çok daha kaliteli.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: elwind
Ben temiz ve düzgün asfaltta kullanırken astra'yı çok sevmiştim. Bu tarz bir yolda aracın sertliği dezavantaj değil avantaj oluşturuyor. Çünkü salınım az ve konforu bozacak bir etmen yok. 20-30 kmh hızlarda çukurlu yollara girince yine sorun çıkarmıyor. Evet araba hiç salınmıyor ama pek bam güm de etmiyor. Hız yükselince bozuk yollar rahatsız etmeye başlayabiliyor. Sertlikten kaynaklı alt takımlar sesli çalışmaya başlıyor. Aracın km'si ilerledikçe de o sertlikten kaynaklı alt takımlardan tıkırtı lokurtu sesleri gelebiliyor. Kısacası temiz ve düzgün asfaltı bol bir yerde kullanılacaksa astra rahatsız etmediği gibi mutlu da eder. Ama bozuk yollarda zamanla üzebilir.
 
Aracın km'si ilerledikçe de o sertlikten kaynaklı alt takımlardan tıkırtı lokurtu sesleri gelebiliyor. Kısacası temiz ve düzgün asfaltı bol bir yerde kullanılacaksa astra rahatsız etmediği gibi mutlu da eder. Ama bozuk yollarda zamanla üzebilir.
Sadece ön takımları değil yapılan şikayetlere göre iç mekan da dayanmamış trim sesinden çok şikayet var maalesef
 
40km gidiceksem 5 kmsibozuktur max birde arabayi kullanan varsa bu donanimdir pakettir gerekli gorduklerini yazabilirmi çok gereksiz ekstradonanimlar var gibi geliyor para tuzagi
 
Sadece ön takımları değil yapılan şikayetlere göre iç mekan da dayanmamış trim sesinden çok şikayet var maalesef
Aynen. Benim sürdüğüm test aracının da c, b sütunundan ve kapı iç trimlerinden ses geliyordu. Sert araba bozuk yolda her açıdan ses yapar maalesef buna alınabilecek bir önlem yok. Astra'nın iç mekanı c sınıfında en iyi işçilikle bile yapılmış olsa sadece seslerin gelme vakti gecikirdi hepsi bu. Bizim ülkemizin yollarının standartı yok. Yeni yapılan yolların da bir çoğunun asfaltı kaliteli değil ki zaten çukur, düşük banket, kasis v.s bolca var. Dolayısıyla sert aracın iç mekanından trim sesleri gelmesi çok doğal.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
Ben ogrenciyim ilkarabam olacak ,normalde aurise bakmak için gittik ancak sürüş pozisyonu pek hosumuza gitmedi(ablamda surucek sürücü koltuğu biraz fazla asagida yada konsol yuksek) lpg taktircaktik alip ancak opeli görünce fikir değiştirdik.Astra sanirim biraz fazla sert onun dişinda hiz yapmak virajlari sert dönmek gibi seyleri pek onemsemiyorum.Ankarada oturan varsa batikentten odtuye gidicem rahat yakiti uzmeyen hb yada Chr gibi küçük arabalara bakioruz oyuzden. 1 2seneye satilcak yadadevredilcek sürücü pozisyonu iyi olsa yeter,arkalar okadaronemli degil ,teşekkürler yorumlariniz icin :)
Bir chr kullanıcı olarak astra öneririm o zaman:)
 
  • Beğeni
Tepkiler: elwind
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...