İmza ama + olarak espsiz viraj kabiliyeti ve arazi kabiliyeti eklerim chr aPerformans,ekonomi,2. el,arka yaşam alanı istiyorsan astra
Yüksek sürüş,farklı tasarım,uzun dönemde sorunsuzluk (yeni araba ama klasik toyota geni vardır diye düşünüyorum)
Yüksek sürüşe arazi de girer diye düşündüm şimdi astra nın da yol tutuşu baya iyi hatta rakiplerine göre en iyi kozu olabilir. chr da kullanmadığım için karşılaştırmak istemedimİmza ama + olarak espsiz viraj kabiliyeti ve arazi kabiliyeti eklerim chr a
En iyi kozu bana donanımları geliyor.Rijitlik-Yol tutuş olarak bence sertliği kadar iyi yol tutamıyorYüksek sürüşe arazi de girer diye düşündüm şimdi astra nın da yol tutuşu baya iyi hatta rakiplerine göre en iyi kozu olabilir. chr da kullanmadığım için karşılaştırmak istemedim
Sertliğinin hakkını yol tutuşta çatur çutur veriyor, hunharca tutuyor. Chr o konuda yanına yaklaşamaz ancak standart bir kullanıcı bu kadar sertliğe karşın yüksek yol tutuşa ne kadar ihtiyacı var tartışılır.En iyi kozu bana donanımları geliyor.Rijitlik-Yol tutuş olarak bence sertliği kadar iyi yol tutamıyor
İkisini de deneyimleme fırsatım oldu.Chr ciddi anlamda daha iyi viraj alıyor.Yalnız hissiyat olarak astra daha iyi alıyor hissettiriyor bunun sebebi chr e oranla daha alçak sürüş konumu. Ayrıca chr de yüksek sürüş konumu yüzünden rahat hissetmiyorsun o hızda viraj alırken.Evet aşırı sert astra ve o sertliğin hakettiği rijitlik yok astrada bence.Sertliğinin hakkını yol tutuşta çatur çutur veriyor, hunharca tutuyor. Chr o konuda yanına yaklaşamaz ancak standart bir kullanıcı bu kadar sertliğe karşın yüksek yol tutuşa ne kadar ihtiyacı var tartışılır.
Yalnız chr e göre daha uygun fiyatlı ve daha iyi yakıt tasarrufu yapma potansiyeli var hibrit aurisin.Bence aurisi de değerlendirebilirsin @elwindyahu yumuşatın şu arabaları acık
Benim radarımda Auris Hybrid var.. araç CHR dana hafif, daha güçlü (136hp toplam), bagajı biraz daha büyük ve arka yaşam alanı daha kullanışlı ... tabiki o denli modern ve tasarımı çok güncel olmayabilir ama bir şans verip sürmek lazım
Bende astra 1.6 dizeli kullanmıştım arabanın yol tutuşta verdiği güvene hayran kalmıştım. Konfor ne kadar düşükse tutuş o kadar yüksek. Limitlere çıkmak için baya ter dökmek gerekiyor. Chr kullanmadığım için bilemem nasıl olduğunu ama eğer chr bütün güvenlik sistemlerini kapatıp astra ya yakın yol tutuyorsa büyük başarıdır o araba için.İkisini de deneyimleme fırsatım oldu.Chr ciddi anlamda daha iyi viraj alıyor.Yalnız hissiyat olarak astra daha iyi alıyor hissettiriyor bunun sebebi chr e oranla daha alçak sürüş konumu. Ayrıca chr de yüksek sürüş konumu yüzünden rahat hissetmiyorsun o hızda viraj alırken.Evet aşırı sert astra ve o sertliğin hakettiği rijitlik yok astrada bence.
Chr cidden bilmiyorum. Ama 1-2 seneye satılacaksa astra gayet mantıklı ve opel in koltuklar genelde sert ama uzun yolda yormuyor ve sürüş pozisyonu ideal. Ama araba baya sert sanki yay var gibi eğer o sertliğe trafikte katlanmak bir yerden sonra yorabilir. Ayrıca iç mekanda trim sesleri ve kalite konusunda şikayetlerde varmış.Ben ogrenciyim ilkarabam olacak ,normalde aurise bakmak için gittik ancak sürüş pozisyonu pek hosumuza gitmedi(ablamda surucek sürücü koltuğu biraz fazla asagida yada konsol yuksek) lpg taktircaktik alip ancak opeli görünce fikir değiştirdik.Astra sanirim biraz fazla sert onun dişinda hiz yapmak virajlari sert dönmek gibi seyleri pek onemsemiyorum.Ankarada oturan varsa batikentten odtuye gidicem rahat yakiti uzmeyen hb yada Chr gibi küçük arabalara bakioruz oyuzden. 1 2seneye satilcak yadadevredilcek sürücü pozisyonu iyi olsa yeter,arkalar okadaronemli degil ,teşekkürler yorumlariniz icin
Sadece ön takımları değil yapılan şikayetlere göre iç mekan da dayanmamış trim sesinden çok şikayet var maalesefAracın km'si ilerledikçe de o sertlikten kaynaklı alt takımlardan tıkırtı lokurtu sesleri gelebiliyor. Kısacası temiz ve düzgün asfaltı bol bir yerde kullanılacaksa astra rahatsız etmediği gibi mutlu da eder. Ama bozuk yollarda zamanla üzebilir.
Aynen. Benim sürdüğüm test aracının da c, b sütunundan ve kapı iç trimlerinden ses geliyordu. Sert araba bozuk yolda her açıdan ses yapar maalesef buna alınabilecek bir önlem yok. Astra'nın iç mekanı c sınıfında en iyi işçilikle bile yapılmış olsa sadece seslerin gelme vakti gecikirdi hepsi bu. Bizim ülkemizin yollarının standartı yok. Yeni yapılan yolların da bir çoğunun asfaltı kaliteli değil ki zaten çukur, düşük banket, kasis v.s bolca var. Dolayısıyla sert aracın iç mekanından trim sesleri gelmesi çok doğal.Sadece ön takımları değil yapılan şikayetlere göre iç mekan da dayanmamış trim sesinden çok şikayet var maalesef
Hocam astra da dynamic donanım gayet yeterli belki geri görüş kamerası için gelişmiş park pilotu paketi alınabilir.40km gidiceksem 5 kmsibozuktur max birde arabayi kullanan varsa bu donanimdir pakettir gerekli gorduklerini yazabilirmi çok gereksiz ekstradonanimlar var gibi geliyor para tuzagi
Bir chr kullanıcı olarak astra öneririm o zamanBen ogrenciyim ilkarabam olacak ,normalde aurise bakmak için gittik ancak sürüş pozisyonu pek hosumuza gitmedi(ablamda surucek sürücü koltuğu biraz fazla asagida yada konsol yuksek) lpg taktircaktik alip ancak opeli görünce fikir değiştirdik.Astra sanirim biraz fazla sert onun dişinda hiz yapmak virajlari sert dönmek gibi seyleri pek onemsemiyorum.Ankarada oturan varsa batikentten odtuye gidicem rahat yakiti uzmeyen hb yada Chr gibi küçük arabalara bakioruz oyuzden. 1 2seneye satilcak yadadevredilcek sürücü pozisyonu iyi olsa yeter,arkalar okadaronemli degil ,teşekkürler yorumlariniz icin
Bende opelci olarak 308 öneriyorum. Sıcaklar etkiliyor olmalıBir chr kullanıcı olarak astra öneririm o zaman