KAPALI astra hb otomatik dizel veya toyota chrotomatik benzin

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan elwind
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

elwind

Asfalt Kurutucu
29
arkadaşlar günlük yaklaşık 40 km yol yapıcam 0araba alıcaz 2model arasında kaldık öneriniz varsa yazabilrisiniz otomatik 0 olcak modelleri karşılaştırabilirsiniz hb olucak
 
Toyota C-HR hakkında izlenimlerimi aşağıdaki linkte yazmıştım, çok uzun. Buraya tekrar etmeyeyim :)
https://www.otopark.com/forum/threads/İnceleme-toyota-c-hr-peugeot-3008.4321/
Opel'i öneremiyorum çünkü gözüm filan seğiriyor elimde değil. Ailece çok dert çektik, çekenleri de çok gördüm. Ailede bugüne kadarki en sorunsuz Opel benim arabam. 3 haftadır filan bahçede debriyajdan yatıyor kendisi. Fırsat bulup yaptıramadım. Bakın bu en sorunsuzu :) Ha, çok severim kendi arabamı o ayrı. Ama yeni Opel'lerde hem 0 araçlarda ayıplı mal oranı çok çok yüksek, hem de satış sonrası hiçbir şekilde ayıplarını kabul etmeyen bir firma var. Üstüne üstlük yetkili servisleri de insanı katil edecek cinsten.

İkisi arasında kaldıysanız şahsen objektif davranamam, kesinlikle C-HR derim. :)
 
kia ceed hakkında bilgisi olan varmı opel astrayla arasındaki farklar neler olabilir avantaj ceya dezavantajları
Kişisel görüşüm olarak marka güvenilirliği Kia'da açık ara önde. Gerçi yurtdışı araştırmalar, anketler vs.ler de aynısını söylüyor. Bağımsız süspansiyonu konfor olarak Astra'nın önünde. İç hacim de daha iyi. Donanımı zamanında rakipsizdi ama şimdi tabii bütün markalar arayı kapatıyor. Ona bir bakmak lazım, donanım olarak önde mi değil mi emin olamıyorum. Bence Ceed'in iç mekan kalitesi de Astra'dan daha iyi. Golf'ün küçük detaylarda bir tık gerisinde öyle diyeyim.

Zayıf taraflarına gelirsek Kia ceed çok ağır bir araba. Eski otm. şanzımanıyla dizel versiyonları bile yakıtı içiyordu. Sonradan 7ileri dct şanzıman koydular. Ortalama bir şanzıman. Motoru iyidir ama ağırlık ve şanzıman nedeniyle bir iyiliğini göremiyorsunuz. Yeni şanzımanla bir derece kabul edilebilir tüketimler sunduğu söyleniyor. Astra motor ve şanzıman ikilisi olarak bence C sınıfında en iyi seçeneklerden biri. (bunu söylerken hala alınır demiyorum :)) Son kasasını kullanmadım ama duyduğum ve izlediğim videolara dayanarak söyleyebilirim ki eski Astra'lar gibi sert ama dinamik karakterli, iyi yol tutuşa sahip gözüküyor. Buna karşı Ceed, yol tutuşu fena olmamasına rağmen yüksek ağırlık nedeniyle hafif yığılmalar yapıyor, esp'ye yükleniyor. Bir de sürüş hissi sıfır, atari salonunda jeton atıp araba kullanıyormuşsunuz gibi :) O esp'ye yüklenmesini filan siz neredeyse hiç hissetmiyorsunuz. Gırgırgır birşeyler yapıyor, en sonunda güvenli şekilde yoluna kendisi giriyor öyle diyeyim.

İmkanım olsa tek kapı pro cee'd almak isterdim.

Bu arada yeni i30 çıktı. Yakın zamanda yeni Cee'd de çıkarsa şaşırmamak gerekir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve elwind
Kişisel görüşüm olarak marka güvenilirliği Kia'da açık ara önde. Gerçi yurtdışı araştırmalar, anketler vs.ler de aynısını söylüyor. Bağımsız süspansiyonu konfor olarak Astra'nın önünde. İç hacim de daha iyi. Donanımı zamanında rakipsizdi ama şimdi tabii bütün markalar arayı kapatıyor. Ona bir bakmak lazım, donanım olarak önde mi değil mi emin olamıyorum. Bence Ceed'in iç mekan kalitesi de Astra'dan daha iyi. Golf'ün küçük detaylarda bir tık gerisinde öyle diyeyim.

Zayıf taraflarına gelirsek Kia ceed çok ağır bir araba. Eski otm. şanzımanıyla dizel versiyonları bile yakıtı içiyordu. Sonradan 7ileri dct şanzıman koydular. Ortalama bir şanzıman. Motoru iyidir ama ağırlık ve şanzıman nedeniyle bir iyiliğini göremiyorsunuz. Yeni şanzımanla bir derece kabul edilebilir tüketimler sunduğu söyleniyor. Astra motor ve şanzıman ikilisi olarak bence C sınıfında en iyi seçeneklerden biri. (bunu söylerken hala alınır demiyorum :)) Son kasasını kullanmadım ama duyduğum ve izlediğim videolara dayanarak söyleyebilirim ki eski Astra'lar gibi sert ama dinamik karakterli, iyi yol tutuşa sahip gözüküyor. Buna karşı Ceed, yol tutuşu fena olmamasına rağmen yüksek ağırlık nedeniyle hafif yığılmalar yapıyor, esp'ye yükleniyor. Bir de sürüş hissi sıfır, atari salonunda jeton atıp araba kullanıyormuşsunuz gibi :) O esp'ye yüklenmesini filan siz neredeyse hiç hissetmiyorsunuz. Gırgırgır birşeyler yapıyor, en sonunda güvenli şekilde yoluna kendisi giriyor öyle diyeyim.

İmkanım olsa tek kapı pro cee'd almak isterdim.

Bu arada yeni i30 çıktı. Yakın zamanda yeni Cee'd de çıkarsa şaşırmamak gerekir.
ikisi arasında bitercih yapsanız hangisi olurdu genel olarak herkese soruyorum
 
Verdiğiniz paraya ne almak istediğinize göre değişir.. Araç sürerken ortalama % 40 gece sürüşü yapılıyor, AFL+ ile hem yayalar için hem siz daha güvenli bir sürüş elde ediyorsunuz ya da trafik levhalarını okuyan ve farları gibi ödüllü opel eye sistemi var, trafik levhasına göre size yol bilgisayarı ekranından bilgi veriyor. Fiyatına göre çok iyi bir otomobil.. Daha ne olsun?

Sorun olayları her araçta her markada var.. On bakılırsa bizde de 3 opel oldu, şu an kullandığım yılına ve benden önceki sahibinin kullanımına göre rutin arızalar ( başka konuda dile getirdim) dışında sorun yaşamadım.
Bu arada honda da çok güzel bir otomobil, aldığınızda, ulan hata mı yaptım acaba, keşke almasaydım demezsiniz.. Ama ben olsam astra tercih ederdim.. Neden etmeyeyim? Etmemem için sebebim yok..
 
Bildiğim kadarıyla seneye yeni ceed çıkacak eğer bunu çok dert etmezseniz bence alınabilinir. Tabii beni düşündüren tek şey var o da dct şanzıman ve sorun çıkarma potansiyeli. Olumlu olarak söyleyebileceğim bu arabanın yalıtım ve süspansiyon dengesi harika özellikle süspansiyonları bence üst sınıf kalitesinde. Bir araba da konfor veya yol tutuş için iyi bir mühendislik ister ama ikisini yapmak çok daha iyi bir mühendislik ister.
 
  • Beğeni
Tepkiler: elwind ve bt
bende astranın şanzımanı hakkında bazıolumsuz şeyler duydum tek bunun yüzünden başka modelleredebakmaya başladım genel olarak sorun çıkarırmı acaba dert edilmicek bişeymi
 
bende astranın şanzımanı hakkında bazıolumsuz şeyler duydum tek bunun yüzünden başka modelleredebakmaya başladım genel olarak sorun çıkarırmı acaba dert edilmicek bişeymi
Hocam şanzıman tam otomatik tork konvertörlü sorun çıkarmamak en önemli kozu. Şanzımanın sorunu geçiş hızının çift kavramalı rakiplerinden yavaş olması ve biraz daha fazla yaktırması.
 
Astra almadan önce iyice araştırma yapmakta fayda var. Trim sesleri, aşırı konforsuz süspansiyonlar, birkaç ufak kronik sorun (klimadan ıslık sesi gelmesi vs.) ve hantal şanzıman sorun edilmeyecekse tercih edilebilir. Dynamic paket üstüne 1-2 eklenti yapınca donanım bakımından çok tatmin edici oluyor ama bence performansa önem verilmeyecekse Mazda 3 daha iyi bir seçim olur.

C-HR kullanmadığım için yorum yapamam ama birkaç kişiden olumlu şeyler duydum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: elwind ve Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...