Ekstradan ateşleme bobini masrafınız da oldu mu?Sorun cozuldu, sorunun kaynagi borusan dan alinma bujilermis, beru yerine champion buji(buyuk ihtimal sahte bide, champion in o seri kodlu bi buji yok), 15 bin km de omrunu tamamladi, ngk buji taktik, butun sorun cozuldu, yazilimda sikinti yok(2cr yazilim 116i)
Hayır olmadı; lakin bmw nin 2012-2014 serisindeki bobinler kronik olarak sıkıntılıymış, gelecekte değiştirmek gerekebilir ama şu an değişmemiz gerekmiyor.Ekstradan ateşleme bobini masrafınız da oldu mu?
Klasik yetkili servis, o şahşaha debdebe boşuna mı? Bütün yetkili servislerden nefret ediyorum diye boşuna demiyorum. Paydos'u bekleyen işçilerden ne gibi bir özveri beklersinki araban için?Abi bu borusan naptı böyle ya dalga geçer gibi ? El falan mı değiştirdi
İyi bari bu kadarıyla geçmiş olsun.Hayır olmadı; lakin bmw nin 2012-2014 serisindeki bobinler kronik olarak sıkıntılıymış, gelecekte değiştirmek gerekebilir ama şu an değişmemiz gerekmiyor.
Kanka Borusan'dan bir abim aracılığı ile bilgi aldım, açıkçası bize 3 marka geliyor, NGK, Beru, Champion. Champion en kötüsü ve bizimde stok eritmemiz lazım dedi. Bu Champion bir ilginç, üzerinde Beru numarası falan var, sitesinden girip bakıyorum, böyle bir buji yok diyor. Bi ipnelik var ama çözemedim zaten şu an NGK taktık, sıkıntı sıfır.
ZF8HP45 modeli 320d lerde bile kullanıldığı için sıkıntı olmaz, 450 torka kadar dayanıklı bir şanzıman.