KAPALI Ateşleme Bobin Arızası

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RYAN7R
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

RYAN7R

Özg
Panpa
4,160
29
Marka
Yok
Arkadaşlar merhaba, soft yazılımdan dolayı ateşleme bobini arızalanabilir mi? Arızalanırsa neden arızalanir, cunku yazilim yapilirken haritadan bobin ayarlari ile oynanilmiyor.
 
Sorun cozuldu, sorunun kaynagi borusan dan alinma bujilermis, beru yerine champion buji(buyuk ihtimal sahte bide, champion in o seri kodlu bi buji yok), 15 bin km de omrunu tamamladi, ngk buji taktik, butun sorun cozuldu, yazilimda sikinti yok(2cr yazilim 116i)
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Sorun cozuldu, sorunun kaynagi borusan dan alinma bujilermis, beru yerine champion buji(buyuk ihtimal sahte bide, champion in o seri kodlu bi buji yok), 15 bin km de omrunu tamamladi, ngk buji taktik, butun sorun cozuldu, yazilimda sikinti yok(2cr yazilim 116i)
Ekstradan ateşleme bobini masrafınız da oldu mu?
 
  • Beğeni
Tepkiler: yaso
knka 1.si champion iyi bir buji markası
2.si yazılımında daha kısa sürede bitmesine neden olmuştur ngk içinde geçerlidir ,100 k gidecekse 80kda falan bozulur , takılan buji çok uyumlu olmayabilir.
3.ben yazılım yüzünden şanzıman takozu kırdım aklında olsun sadece motor içi düşünme tork ve güç arttığı için bütün parçaların ömrü azalıyor , bende hayvani bi tork olduğu için orjinal şanzıman takozu dayanmadı patladı
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Kanka Borusan'dan bir abim aracılığı ile bilgi aldım, açıkçası bize 3 marka geliyor, NGK, Beru, Champion. Champion en kötüsü ve bizimde stok eritmemiz lazım dedi. Bu Champion bir ilginç, üzerinde Beru numarası falan var, sitesinden girip bakıyorum, böyle bir buji yok diyor. Bi ipnelik var ama çözemedim :D zaten şu an NGK taktık, sıkıntı sıfır.

ZF8HP45 modeli 320d lerde bile kullanıldığı için sıkıntı olmaz, 450 torka kadar dayanıklı bir şanzıman.
 
Kanka Borusan'dan bir abim aracılığı ile bilgi aldım, açıkçası bize 3 marka geliyor, NGK, Beru, Champion. Champion en kötüsü ve bizimde stok eritmemiz lazım dedi. Bu Champion bir ilginç, üzerinde Beru numarası falan var, sitesinden girip bakıyorum, böyle bir buji yok diyor. Bi ipnelik var ama çözemedim :D zaten şu an NGK taktık, sıkıntı sıfır.

ZF8HP45 modeli 320d lerde bile kullanıldığı için sıkıntı olmaz, 450 torka kadar dayanıklı bir şanzıman.

Şanzımandan bahsetmiyorum knk şanzıman takozundan , motor kulağından bahsediyorum
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...