Sirac

Takipçi
Katılım
6 Tem 2019
Mesajlar
2
Beğeni puanı
0
Puanları
10
Yaş
18
atmosferik bir arabaya mesela e92 m3 e turbo takılır mı ?
 

Kagan

Kağan Güleç
Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
884
Beğeni puanı
1,249
Puanları
2,270
Yaş
19
Konum
Ankara
Marka
Nissan
Turbolu bi araba alabilirsiniz, param var uğraşıcam derseniz bir ihtimal.
 

S.Asil

01 ADANA
Destekçi
Beta Programı
Stage 2
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
2,478
Beğeni puanı
4,639
Puanları
4,070
Konum
ADANA
Marka
Opel
131 e takılan turbo her araca takılır :D
 

Toprak

Toprak
Faforitçi
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
4,501
Beğeni puanı
18,320
Puanları
5,720
Yaş
21
Konum
Ankara
Marka
Skoda
her şey mümkün :D
 

Mt.Akina

Bunta Fujiwara
Running in to 90s 🎶
Beta Programı
Katılım
18 Ocak 2017
Mesajlar
3,742
Beğeni puanı
15,447
Puanları
5,670
Konum
Gunma/Japan
Marka
Toyota
Çok para, onun yerine öylece Atmosferik aracı satıp, turbolu seçeneklere yönelmek daha mantıklı.Heleki E92 M3 gibi V8 atmosferik bir canavara turbo hakaret olur
 

alianil

Asfalt Kurutucu
Katılım
23 Mar 2019
Mesajlar
141
Beğeni puanı
131
Puanları
660
Yaş
25
Konum
Tekirdağ
Marka
Toyota
Bu işlerde paradan ziyade çok iyi çevre olmalı yani benim tanıdığım usta varla da olmaz. Harbi sadece bu işle uğraşan olması lazım
 

nacker

Profesör
Katılım
12 Ocak 2019
Mesajlar
306
Beğeni puanı
514
Puanları
1,195
Konum
İstanbul
Para ve zaman varsa yapılır niye yapılmasın.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
14,036
Beğeni puanı
42,445
Puanları
6,820
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
atmosferik bir arabaya mesela e92 m3 e turbo takılır mı ?
Takılır. Ama araba çok farklı disiplinlerin bir arada çalıştığı sistemler bütünüdür. Sağlıklı yürütmek isteniyorsa tepeden tırnağa her noktanın elden geçmesi gerekir. Çünkü turbonun getireceği değişiklik öyle 3-5 beygir değildir. Yürüyen aksam, süspansiyon, jant&lastik ve frenler ile başlar; hemen arkasından artan güce direk maruz kalacak aktarma organlarını (volan, baskı & balata, diferansiyel, varsa şaft ve mafsalları, hatta belki şanzıman dişlileri) elden geçirmek şarttır. Sonrasında çalışmalar soğutma ve hava emişi düzenlemeleriyle devam eder, duruma göre motor bloğunun içine bile girip pistonlara gömleklere kadar güçlendirme gerekebilir.
 
Üst