Yag eksiltme sorununu cok duydum ancak adam gibi yorum yapana hic denk gelmedim. Yani servisin yorumu ne bu konuyla alakali cok merak ediyorum. 100 km’de bir litre yag yakmak ne demek ? Cok ciddi bir sey. 1.8 tfsi 120 ve 160hp olarak iki versiyon. Gucler de oyle aman aman asiri degil. Hatta 1.8 tsi 160hp passat’ta da kullanildi, hic oyle asiri sorun yasanmisligini duymadim. Motor kucuk hacimli olup boyle buyuk gucler cikaran bir motor olsa tamam diyecegim de bana cok enteresan geliyor. Bir arastirayim merak ettim
Fiyat olarak baya iyi olduğu için bende bir ara bakmıştım. 120 lik hakkında bir bilgim yok ama 160 lık ile ilgili olarak ciddi yağ yakımından söz ediliyor. Hatta youtube da hızlanma videolarının bile altında kaç lt yağ yakıldığının sorulduğuna şahit oldum. Yabancı forumlardan baktığıma göre 5000 km de 1 lt yağ yakıyormuş. Bu sorun bir sonra gelen 170 liklerde giderilmiş.
Edit: bide ek olarak bu araba da yağ kontrol etmek için bir çubukta yok. Arabanın ekranından kontrol ediliyor. Öyle olunca tamamen elektroniğe bağlı eğer yanlış okursa büyük sorun çıkar.
Eger makyajliysa alinabilir, yag eksiltme problemi 170 beygirlik motorlarda cozuldu. Ancak 160 beygirlik versiyonu arkadaslarin da dedigi gibi sorunlu.
Hocam araçla ilgili tek bilgim, kuzenim aldı ve bir hafta sonra elinden çıkardı acilen. Aşırı yağ eksiltiyor, tasarım ve kalite olarak A4ü cok severim ama motor anlamında -bence vag grubunun en iyi ve en sorunsuz motoru- 1.4 lerden şaşmamak gerekir, benzinli için söylüyorum tabi ki
Beni de en çok çeken kısmı arabanın fiyatıydı zaten, dediğin gibi öyle aman aman bir performans vermiyor araç..
Hocam o aracın 170liğini ilk defa duydum, gördüklerim hep 120lik ya da 160lıktı
Performans olarak iyi bence. Birde araba da multitronic isimli cvt şanzıman olduğunu düşününce. Cvtler her zaman performanstan yiyor ona rağmen iyi.
170 likler B8 makyajlı kasa da var yani 2011-2015 arasındaki modeller
Hocam aslında araca yazılım atma mevzusuna da çok hakim değilim ama benim bildiğim bu model standart 210 bg üretildiği, avrupada vergiler beygire göre hesaplandığı için 120-160-210 luk seçenekleri var diye biliyorum. 120liği yazılımla 210 a çıkartabiliyoruz büyük ihtimalle
Soft yazılım ile yapılıyordur ama fabrikadan stok B8 kasa A4 de 210 luk benzinli görmedim. 2.0 Tfsi lar o güçleri üretiyor.
Türkiye’de 210 çıkışlı ben de görmedim ama avrupada 210 çıkışlı üretildiğini duydum, ne kadar doğru bilemem
A4'ün 1.8 motorunun 210 beygirlik versiyonu yok. 120, 160 ve makyajlıda 170 beygirlik versiyonlar var. Bir de 211 beygirlik 2.0 hacminde olan var. Ancak yazılımla 120'lik ve 160'lık 1.8 motorları 210 beygire, 170'lik motoru da 220 beygire çıkarabilirsiniz.Hocam aslında araca yazılım atma mevzusuna da çok hakim değilim ama benim bildiğim bu model standart 210 bg üretildiği, avrupada vergiler beygire göre hesaplandığı için 120-160-210 luk seçenekleri var diye biliyorum. 120liği yazılımla 210 a çıkartabiliyoruz büyük ihtimalle