AÇIK Audi A6 , Mercedes E 300 de mi yoksa Mazda 6 mi?

Miyata21

Polat Soydan
Senkromeççi
7
36
Marka
Mazda
Selam arkadaşlar.

Almanya'da yasiyorum 2 cocugum var SW otomobil olarak,Aklimda bu üç model var.
Dört kisilik bir aile olarak;

2017 ve daha yeni modelller
*Konfor
*Güvenlik
*Yeterli hacim
*Sorunsuzluk
*Yürütme maliyeti

gibi özellikleriyle beni üzmeyecek önerilerinize ihtiyacim var.

Farkli model önerilerinize de açiğim. Burada motor hacmi doğrudan vergiyi etkilemiyor Onun yerine karbon emisyonu önemli.

*Mercedes E 300 de Kalite,zf şanziman ,konfor, güvenlik ve dizel elektrik olarak yürütme malyetinde mantikli *(bakim konusunda iki motordan dolayi muhtemelen diger modellerle asagi yukari ayni olur sanirim)

*AudiA6 Güvenlik, Tasarim, Kalite, Yol tutuş ve konfor dengesi açisindan iyi görünüyor.

*Mazda 6 Kesinlikle duygusal: mazda ya olan sempatim, tabi ki sorunsuzluk, malzeme kalitesi ve güvenlik konularinda öne çikiyor.

Evet dostlar aklima gelenler bunlar öneri, deneyim veya elestrilerinizi bekliyorum.
Iyi forumlar.
 
acikcasi anlamadim, audi hazretleriyle ne densizlik yapar da karsilastiririz, seytan taslar gibi tasladilar.

Elma ile armut karsilastirilir. biri size su kadar paran var meyve al derse gider elmaya da armuta da bakar uygun olani alirsiniz. istemsizde olsa elma ile armutu fiyat-lezzet-memnuniyet olarak karsilastirirsiniz.

ayni sey premium segment ile bilimum araba icin de gecerli olabilir, biri cikar su kadar param var ne alayim der, artisini eksisini konusuruz.

sonucta a noktasindan b noktasina gitmek icin bisey lazim :
-araba alirsin
-metroya binersin
mesela araba ile metroyu karsilastirdim

bize araba lazim : konfor mu lazim , ekonomi mi lazim , fiyat-performans dengesi mi lazim, fiyat konfor dengesi , performans- bagaj hacmi , konfor - yakit -sigorta

vs vs uzar gider. yani ferrarinin mantiksiz gereksiz oldugu senaryo da mumkun, egeanin cok mantikli oldugu senaryo da. her beklentiyi tek bir arac karsilasa diger butun firmalar batardi.

burada kimse (sadece burada degil, milyonerler klubu bile gunun sonunda giderlerini hesaplar) parasi onemsiz bana en rahat- konforlu- sessiz araba lazim demez. nitekim kriterlerin icinde mali faktorler mutlaka olacaktir. kimi icin kabul edilebilir seviye daha yuksek kimi icin daha dusuk tutarlardir.

basit bir fren disk degisimi birkac yuz euro da olabilir, birkac bin euro da , onbin+ euro da...

ikinci elde bir insan servisi kaskoyu dusunmezken digeri dusunmek zorundadir, biri icin yakit onemsizdir, digeri icin onemli faktordur.

Sahsi fikrim 4 tekeri olan herseyi biribiri ile karsilastiririm, zorlarsam iki tekerli ile de karsilastiririm. Bence isimi gorebilecek butun araclar ayni tabloda degerlendirilebilir.
Hocam benim bir arkadaşım var bedava ver premium araba veya yürütme maliyeti yüksek arabaya binmez. Başka bir arkadaşım da daha geçen ay sürpriz masraflarına (bakım değil) 20bine yakın harcadığı masraflı eski Golf'ü varken ne bileyim sıfır i20 ver Clio ver C3 ver binmez. Statü olarak görüyor çünkü.

ikisi de kendi içinde haklıdır. Ben de katılıyorum parayı veren adam istediğini istediği şekilde değerlendirir veya tercih eder.

Olay Alman premium ise sıralamam Mercedes > BMW > Audi olur. Ha alternatifler aklımda ise Mazda neden olmasın. Düşüşte olsa da Mazda kendi Ar&Ge çalışmalarını yapan, kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan, özgün ve başarılı bir araç. Alınmaması için sebep mutlaka vardır ama durup dururken de kurulmak komik durmuş , hakikaten bi Mazda fanboyu gelip vw eleştirdi sandım.
 
Hocam benim bir arkadaşım var bedava ver premium araba veya yürütme maliyeti yüksek arabaya binmez. Başka bir arkadaşım da daha geçen ay sürpriz masraflarına (bakım değil) 20bine yakın harcadığı masraflı eski Golf'ü varken ne bileyim sıfır i20 ver Clio ver C3 ver binmez. Statü olarak görüyor çünkü.

ikisi de kendi içinde haklıdır. Ben de katılıyorum parayı veren adam istediğini istediği şekilde değerlendirir veya tercih eder.

Olay Alman premium ise sıralamam Mercedes > BMW > Audi olur. Ha alternatifler aklımda ise Mazda neden olmasın. Düşüşte olsa da Mazda kendi Ar&Ge çalışmalarını yapan, kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan, özgün ve başarılı bir araç. Alınmaması için sebep mutlaka vardır ama durup dururken de kurulmak komik durmuş , hakikaten bi Mazda fanboyu gelip vw eleştirdi sandım.

kriterler cok onemli, kriterlerin icinde yurutme maliyeti oldugu zaman premiumlari konusmanin hicbir anlami yok, ister yetkili servise git ister ozel servise her turlu diger araclardan daha fazla para odersin, hatta arabani yikattiginda, park yerinde valeye verdigin tutar bile premium olabilir.

kriterlere gore degerlendirmek lazim, bi tarafa audi bi tarafa mazda koy bir dusun demek kolay, bu araclarin kasko ucretleri bile farkli, isciligini kendin yapsan gene yurutme maliyetinde arada parca fiyatindan dolayi fark olacak.

Almanyaya gelen her gurbetci ilk firsatta 6-8 silindir 10 yasinda bir bmw alirdi, sonra ilk arizada pisman olur gider dizel hyundai getz falan alirdi. Ozellikle almanyada sahip olmak kolay ama o araci yurutmek cok maliyetli.