Ayıplımı Değilmi Mercedes - Benz S 500

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bu ilanı okudum,
aracın titremek gibi bir günahı varmış. Bir sürü işlem görmüş araba, ama titreme geçmemiş. Bana biraz tuhaf geldi. Sıkıntı kimde siz karar verin.
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...enz-s-500-long-4-matic-ayipli-418635533/detay

S500'e 1 defa bindim. Onda bile arabada giderken bozuk yollarda dahi sanki bulutun üzerinde gidiyormuş gibi bir his vardı. Yani bu adamlar titreme var diyorlarsa gerçekten vardır. Ki araba bu kadar işlem gördüyse Mercedes Benz Türkiye'de bu sorunun olduğuna katılıyor olsa gerek.

Bence sahibine yeni araba verip bu arabayı incelenmesi için Almanya'ya göndermeleri lazımdı. Mühendislik üretim süreçlerinde bilenler bilir, six sigma'nın dibine de vursanız araç üretiminde hatasızlık payını %1'den aşağa çekemezsiniz. Muhtemelen o %1 bu insanların başına geldi :)
 
Ayıplı malı bir dünya para döküp kim neden alsın? Yapılan işlemlerin belgelerini, araçtaki sorunu kameraya falan alıp Almanya'ya göndersinler onlar ilgilenir. Böyle şeylerde işletmelerin Türkiye ayağı vurdum duymaz oluyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34
Dayılar akıllı adamlarmış.
Mercedes TR adamların işini çözemeyince, adamlar da en güzel şekilde reklam yapma yolunu bulmuşlar.
Çok geçmez, mercedes araya girip arabayı değiştirir, konu kapanır...
 
Benim anlayamadığım bi olay var, yürüyen aksama dair falan değişmeyen parça kalmamış. Hala daha neden titreme yapıyor ? Zaten açıklamada yazdığı üzere Mercedes Almanyaya falan durumu bildirmiş adam yapabileceği her şeyi yapmış, üç beş kuruşluk bi araba da değil ki bu. İlginç
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Ugur
Bence Mercedes'in aracı yenisiyle değiştirmesi gerekiyor. Böyle bir arabaya yakışmıyor. Almanya'da biri de sorunlu diye S63'ü parçalamıştı.
 
300.000 euro para ver araç 120-130 km/h ile giderken titresin
Ben bu olaya inanmıyorum. Mercedes S serisi müşterisi özel müşteri statüsündedir ki böyle bir şikayette olay Almanya merkeze kadar gider. Bu araçta magic body control denen aşmış bir süspansiyon sistemi var. Ayrıca üst seviye sürüş destek sistemleri de cabası. Bizim kullanım kitapçığını okumaktan aciz milletimizin bir problemi olduğunu düşünüyorum. Mercedes sitesinden alıntıdır :

Şerit Takip Yardımcısı, araç istenmeden şeritten çıktığında direksiyon simidindeki titreşimlerle sürücüyü uyarır ve böylece kazaları önlemeye yardımcı olabilir.

Yorgunluk veya dikkatsizlik, aracın istemsiz olarak şeritten çıkmasına neden olabilir. Bu durum, en çok görülen kaza nedenlerinden biridir ve çoğu zaman ağır sonuçlar doğurur. Şerit Takip Yardımcısı, aracın istemsiz olarak şeritten çıktığını algıladığında, direksiyon simidindeki titreşimler ile sürücüyü uyarır. Bu uyarı, ön camın iç tarafında bulunan ve yolu takip eden bir kamera sayesinde sağlanır. Elektronik bir kumanda kutusu bu resimlere dayanarak, kontrast farklılıkları üzerinden şerit çizgilerini algılayabilir. Kumanda kutusu aynı zamanda aracın konumunu da algılar ve böylece aracın şeritten çıkma durumunu algılayabilir. Şerit Takip Yardımcısı, alışılageldik benzer sistemlere nazaran sürücünün müdahalelerini de değerlendirir ve bu şekilde aracın biliçli olarak mı yoksa istemsiz olarak mı şeritten çıktığını algılar. Sürücü, örneğin bir sollama işleminden önce veya otoyola girerken hızlandığında, sert şekilde fren yaptığında veya bir viraja girdiğinde sistem tarafından herhangi bir uyarı verilmez. Sistem, kesintisiz bir şerit çizgisi geçildiğinde, kesintili bir şerit çizgisinin geçilmesinden daha erken uyarı verir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
300.000 euro para ver araç 120-130 km/h ile giderken titresin
Ben bu olaya inanmıyorum. Mercedes S serisi müşterisi özel müşteri statüsündedir ki böyle bir şikayette olay Almanya merkeze kadar gider. Bu araçta magic body control denen aşmış bir süspansiyon sistemi var. Ayrıca üst seviye sürüş destek sistemleri de cabası. Bizim kullanım kitapçığını okumaktan aciz milletimizin bir problemi olduğunu düşünüyorum. Mercedes sitesinden alıntıdır :

Şerit Takip Yardımcısı, araç istenmeden şeritten çıktığında direksiyon simidindeki titreşimlerle sürücüyü uyarır ve böylece kazaları önlemeye yardımcı olabilir.

Yorgunluk veya dikkatsizlik, aracın istemsiz olarak şeritten çıkmasına neden olabilir. Bu durum, en çok görülen kaza nedenlerinden biridir ve çoğu zaman ağır sonuçlar doğurur. Şerit Takip Yardımcısı, aracın istemsiz olarak şeritten çıktığını algıladığında, direksiyon simidindeki titreşimler ile sürücüyü uyarır. Bu uyarı, ön camın iç tarafında bulunan ve yolu takip eden bir kamera sayesinde sağlanır. Elektronik bir kumanda kutusu bu resimlere dayanarak, kontrast farklılıkları üzerinden şerit çizgilerini algılayabilir. Kumanda kutusu aynı zamanda aracın konumunu da algılar ve böylece aracın şeritten çıkma durumunu algılayabilir. Şerit Takip Yardımcısı, alışılageldik benzer sistemlere nazaran sürücünün müdahalelerini de değerlendirir ve bu şekilde aracın biliçli olarak mı yoksa istemsiz olarak mı şeritten çıktığını algılar. Sürücü, örneğin bir sollama işleminden önce veya otoyola girerken hızlandığında, sert şekilde fren yaptığında veya bir viraja girdiğinde sistem tarafından herhangi bir uyarı verilmez. Sistem, kesintisiz bir şerit çizgisi geçildiğinde, kesintili bir şerit çizgisinin geçilmesinden daha erken uyarı verir.

Tamam ama mühendisler inceledi ve bu incelemeler sonucunda şu parça bu parça değişti diyor ilanda. Bu kadar basit bir mevzu olmasa gerek.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Tamam ama mühendisler inceledi ve bu incelemeler sonucunda şu parça bu parça değişti diyor ilanda. Bu kadar basit bir mevzu olmasa gerek.

Her yazilana inanacak olursak hatasiz denilen araclar pert kayitli da cikiyor ona bakarsan
Neticede ortada bir problem var ancak bu problemin kimden kaynaklandigi belli degil, aracta da sorun olabilir tabii ki..
Benim anlatmaya calistigim S500 alacak adam siradan insan degildir, belli basli gucu vardir belli bir tabakadandir. Mercedes bunun kendilerine donusunun bu kadar sert olacagini bilemeyecek kadar aptal bir firma degil bunu anlatmaya calisiyorum...Sen 1.5 yil boyunca S serisinde sorun yasayacaksin Mercedes seni boyle sallayacak oyle mi :)
A,C falan alan adamdan bahsetmiyoruz burada
 
Benim anlayamadığım bi olay var, yürüyen aksama dair falan değişmeyen parça kalmamış. Hala daha neden titreme yapıyor ? Zaten açıklamada yazdığı üzere Mercedes Almanyaya falan durumu bildirmiş adam yapabileceği her şeyi yapmış, üç beş kuruşluk bi araba da değil ki bu. İlginç
Herşeyi kusursuz ayarlanmışken önceki bir arızadan ötürü asimetrik deforme olan lastikler kimsenin aklına gelmemiş olabilir mi? Çok düşük bir ihtimal ama olabilir mi?
 
BMW'de rot ayarı yaptırdıktan sonra direksiyon hafif sağlı kalmış deyince bile test sürüşüne çıktık arabayla, S serisinde böyle bir olayda kullanıcı bilinçsizliğinden kaynaklanacağını düşünmüyorum. Muhtemelen değiştirilemeyen bir parçada, ya da ne bileyim şaside falan üretim hatası var. "Aaaaa sorun buymuş yaaa" tarzında bir şey olacağını hiç zannetmiyorum.
 
BMW'de rot ayarı yaptırdıktan sonra direksiyon hafif sağlı kalmış deyince bile test sürüşüne çıktık arabayla, S serisinde böyle bir olayda kullanıcı bilinçsizliğinden kaynaklanacağını düşünmüyorum. Muhtemelen değiştirilemeyen bir parçada, ya da ne bileyim şaside falan üretim hatası var. "Aaaaa sorun buymuş yaaa" tarzında bir şey olacağını hiç zannetmiyorum.

Üretim hatası tabii ki olabilir.. Ancak bu araçlar da ağzına kadar sensör dolu..2008 model mini cooper aracımda bile araçta alınan tüm arızalar anahtarına loglanıyordu. Kosifler'e bakım için götürdüğümde sadece anahtarı istiyorlardı..Adam silecek suyunun bittiğini, ampul patladığını, benzin seviyesini bile sadece bir anahtardan görüyordu..S serisinde bu durumu düşünemiyorum bile
Ayrıca bu tarz araçlar yüksek hacimli motor seçenekleriyle alındığında, (Bmw 7, Audi A8, Mercedes S) otomatikman markanın özel müşterisi statüsünde oluyorsunuz. Ayrı müşteri hizmetleri numaraları, concierge hizmetleri vs.. vs..
Bu S serisinin kullanıcısı bilinçsiz demiyorum ancak trafikte lüks araçların içindeki adamlara şöyle göz ucuyla bir bakın..
Aracı tek başına kullanmasına rağmen, bluetooth ile eşleştiremeyecek kadar arabadan bir haber sürüyle insan var
Millet 10.000 tl için mahkeme mahkeme geziyor bu abimiz ne hikmetse 300.000 euroluk araç için mahkemeye bile başvurmadan sosyal medyada dillendirmeye kalkmış
Nerden baksan tutarsız
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...