KAPALI B Segmentinin en iyilerini seçiyoruz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

disfordangerous

Asfalt Kurutucu
40
Marka
Honda
Merhaba Sayın Forumseverler

Sizlerle beraber en iyi B segmentini seçme kararını aldım oy verdikten sonra sebebini de belirtirseniz sevinirim
İyi forumlar...
 
Renault clio fiyatı dışında dizel motoru ve edc şanzımanı, segmentine göre malzemesi yeterli yani ne çok iyi ne çok kötü
Aynı zamanda elden çıkarmak istediginizde ise gayet rahat satılabilen bir araç.Benim kişisel görüşüm bu yönde.
 
  1. Clio *= içeri çok yolsesi alıyor. malzeme kalitesi makyajlısında dahi kötü. cruize control tuşu neden el freni yanında olur? motor iyi. şanzıman 1 2 de çok titriyor
  2. Fabia = dizayn çok kötü. motor şanzıman iyi. içeri motor sesi alt devirde çok geliyor.
  3. İbiza= malzeme kalitesi iç güveysinden hallice. arka yaşam olanı aşırı dar. motor şanzıman iyi. içeri motor sesi alt devirde çok geliyor.
  4. 208 = şanzıman kötü. malzeme kalitesi iyi. içi genişçe. ikinci eli çok güçlü değil.
  5. Fiesta= çok eskidi. yenisini beklemek lazım. eğlenceli. şanzıman iyi. dizelinde motor güçsüz.
  6. i20= o mavi renk.. nefret.. dizayn çok iyi. aşırı ağır. otomatik vites kötü. elite de bol bol oyuncak güzel bir durum
  7. C3= aşırı daaar. yan koltuktaki yolcuya ayak uzatmaya yer yok yahu. yenisini beklemek lazım çok eskidi
  8. Polo=malzeme kalitesi şanzıman motor iyi.motor sesi içeri alt devirde çok geliyor. genel okaak rafine kendi sınıfında. lastik sesi geliyor ama eh idare eder, rakiplerinden iyi yani. aşırı efendi. derli toplu ama sıkıcı bir dizaynı var. içi de dışı da..
 
Son düzenleme:
Yeni C3 geldi. Yeni Fiesta yolda. O yüzden şu anda oy kullanmamayı tercih ediyorum. :)
Cee'd seçeneğinin Rio yerine yazıldığını varsayıyorum. Hiç tutmasam da, oy vermeyecek de olsam Corsa'yı görmek isterdim listede. Fiyatı makul olsa Polo, arkası çok dar olmasa Fiesta diyebilirdim.
B sınıfından beklentim iç mekan kalitesi, genişlik ve makul derecede yol tutuş. Artık yol tutuşu kötü araba kalmadı, hiçbiri belli seviyenin altına inmiyor. Sürüş zevki disiplininde inanırsam arabalarla her türlü eğlenmeyi başarırım kendime güveniyorum :)
Mevcut durumda farklı motorlar ve manuel vitesle Fabia ve i20 arasında gidip geliyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Mehmet
şahsi sıralamam şu şekilde olurdu;
1- Polo -evet vag-
2- İbiza -evet biliyorum ikinci vag-
3- 208 -içini seviyorum hele gri deri olanları-
4- Fiesta -direksiyonun yamuk olması saç baş yoldurur ama alınır-
5- Clio -kokluyo resmen allahsız-
C3, İ20 ve Fabia'yı listeme almıyorum. Saygılar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Mehmet
Ne kadar bayağı olasada.. donanımı da az olsa bile ..bence sürüş konforu, stabilite, dizel otomatik uyumu ile Polo halen geçerli...tabi Manuel düşünülürse önemli bir artısını yitiriyor ..ama olsun... ... gerçi yeni i20 çok yakışıklı ama pek detaylı incelemedim.. iyi olabilir
 
  • Beğeni
Tepkiler: efaykac
B sinifinin en iyisi anketi ne zaman yapilsa jazz , yaris ve mazda2 listede olmuyor.ceed te gercekten olmayi hakediyor tam b sinifi arac :)

Benim oyum listede olmayan jazz a .ama alirmisin almam cok pahali o ayri :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Benim listem de şöyle olurdu;
1- Vw Polo (herşeyden var tam bir açık büfe den alınan tabak ama sıkıcı da. Fiyat pahalı ama bu segmentde zaten ucuz araba yok 1.5 clio bile 80 gayme. Yakında yenileneceği dedikoduları yok değil.)
2- Hyundai İ20 (Ağır olmasa, şanzıman iyi olsa 1.4 olanda ve küçük hacimli turbo sunsa 1. olur)
3- Skoda Fabia (iç mekan kalitesi az daha iyi olsa ve yalıtım da az daha iyi olsa 1. olur, donanımları sayesinde kalbimi çalabilir.)
4- Ford Fiesta (artık demode olmaya başladı, iç mekanı yavan geliyor ve biraz dar. Yeni jenerasyonda neler olur bilinmez ama baya eğlenceli araba tek artısı benim açımdan bu.)
5- Seat İbiza ( iç mekanı ortada olan ekran toparlıyor yoksa vasat, dar. Fiyatı, donanımı ve motor şanzıman kombinasyonu olmasa zaten listeye dahil girmez. Yakında kendileri de yenilenecek.)
Kalan araçları ben listeme almazdım. Yeni C3 ü yarın inceleyecem ama dar olacağını rakiplerine göre şimdiden hissediyorum umarım yanılırım. Clio yu ise özelikle almadım. O malzeme kalitesi ve yalıtım seviyesiyle ve o fiyat etiketiyle baştan hakkını kaybediyor. 208 ise ikinci el de soru işaretlerine sebep oluyor aynı zamanda 1.2 de olan robotize şanzıman ile hayal kırıklığı yaratıyor. Ceed ise bu segment için çok kaliteli listeye almak ona hakaret olurdu şaka bi yana ceed in ne işi var o listede? :confused: Yeni Rio henüz gelmedi o yüzden bilemiyorum ama gelince en az 3. lüğü kapar diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Bu sene B segmentinden araç aldım ve bu soruları bende sordum kendime. Cevabı ise fabiaydı. 55.800 e full 110hp 1.2tsi bir araç ve iç hacmi C segmenti seviyesinde neredeyse. Direksiyonu orta ekranı falan çok muntazam. elinizin gittiği yerler kaliteli diğer kısımları kalitesiz olması bence onemsız. Polo kadar iyi sürüş dinamıkleri yok ama arasında ciddi fark yok. Polo 90hp ve kutu gibi olması poloyu eliyor. İbizadan bahsetmiyorum bile zira ne poloya ne fabiaya yaklaşabiliyor ibiza. Kafamı kurcalayan birde fiesta olmuştu. Fiesta motor ve şanzıman olarak VAG grubunu geçemiyor. Sürüş dinamıkleri iyi olabilir ama yaşam alanıda kısıtlı. Bu yüzden B segmentinin en mantıklı tercihi şu an FABİA dır diye düşünüyorum.
İ20 test ettim araç gitmiyor Fabia kullanan birisi olarak bana gitmiyor gibi geldi. Ama i20 donanımsal olarak gayet iyidi. Poloyuda kullandım araca sığmadım ve performans olarak fabiaya yaklaşamıyor.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...