KAPALI B Segmentinin en iyilerini seçiyoruz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

disfordangerous

Asfalt Kurutucu
40
Marka
Honda
Merhaba Sayın Forumseverler

Sizlerle beraber en iyi B segmentini seçme kararını aldım oy verdikten sonra sebebini de belirtirseniz sevinirim
İyi forumlar...
 
B segmentinin en alınası aracı fabiadır;) 1.2 tsi 110 hp 175 tork dsg. 0-100 9.7 saniye. Bu güç poloda yok. İbizada var. Ama ikisi de çok küçük hele ibiza mezara girmiş gibi hissediyorsun. Fiestayı da kullanıyorum bu hususta iyi, zevkli araba ama performans ortalama. Clio nun kalite algısı düşük. i20 çok yakışıklı ama motor ve şanzıman kötü 1.4 araba 10 litre yakmamalı. Jazz çok pahalı. 208 i de begeniyorum. Bugün alacak olsam fiyatı sıkıntı olmayacaksa fabia olacaksa ona göre daha az donanımlı ama fiyat/performans arabası olan ibizayi alırım
 
  • Beğeni
Tepkiler: karyel ve Porsche
B sinifinin bence krali Mini Cooper Hatch ile Audi A1/ S1 . tamam turkiye piyasasina donelim, bu listeden ben olsam polo ile fiesta arasinda kalirdim, sonuc olarakta ikisinden de donanim listesi ve fiyat alinca fiestayi tercih ederdim .
 
  • Beğeni
Tepkiler: disfordangerous
bu segmentte en iyiyi bulmak biraz zordur. çünki maliyet temelli sıkıntı olduğundan herkes bi yerlerden kısmaya çalışacak sonuçta. neyse şu anki durumla sıralama ve değerlendirme yaparsak;
1. 208: yeni 1.2 puretech motor ve eat6 tam otomatik şanzıman ile bence şuan en alınabilir b.
2. Jazz: liste de yok, şu an da b den çok tam bir mpv olmuş gibi ama sorunsuzluk, yaşam alanı v.s çok iyi, pahalı olmasa alınacak aile aracı.
3. Fiesta: içi dar, kasası eskidi ama şasi dengesi ve direksiyon ve kasanın verdiği güven güzel.
4. Mazda 2: artık satılmasada, tasarımı güzel, sorunsuzluk ön planda, nihayetinde mazda.
5. Fabia: evet araç tipsiz ama tek eksi yönü bence bu, e biraz da malzeme kalitesi, ama bunlarda düzelse o zaman poloyu kim alacak?
6. Polo: evet pahalı, ama hala her şeyden ortanın üstünde sunduğu için iyi bir b.
7. Clio: malzeme kalitesi düşük, motor ve şanzıman iyi, tasarım güzel, ikinci eli kuvvetli.
8. İbiza: tasarım fena değil, motor şanzıman fena değil, arka koltuk dar, fiyat uygun.
9. İ20: b segmentinde en geniş iç mekan, şık tasarım ve uzun garanti, eksi yönleri ağırlık + demode motor ve şanzıman = yüksek tüketim.
12. Yaris: sorunsuz sayılabilir, tasarım eh işte, motor şanzıman, eh işte, içi geniş, bagaj dar. fiyat yüksek.
11. Micra: sorunsuz, pratik kullanım, görüş alanı iyi, içi beklenilenden geniş ama bagaj dar. performans kötü. (tam bayan arabası)
12. C3: 208 in biraz toparlak versiyonu. 208 de ki motor ve şanzıman onda da gelirse karizmayı toparlar.
12. Rio: (ceed c segmentidir, listede yanlış yazılmış) i20 nin aynısı sadece biraz daha tipsiz olanı.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: aydingokce ve bt
Ya bi şeyi unuttum diyorum; evet corsa, kasası makyajlandı ama bana hala eski gibi geliyor. motor şanzıman v.s yeni bir şey vadetmiyor. bence yârisin 1 tık altına gelir. bu arada sıralamayı yaparken bazı rakamları düzeltmemişim. kusura bakmayın.
 
bu segmentte en iyiyi bulmak biraz zordur. çünki maliyet temelli sıkıntı olduğundan herkes bi yerlerden kısmaya çalışacak sonuçta. neyse şu anki durumla sıralama ve değerlendirme yaparsak;
1. 208: yeni 1.2 puretech motor ve eat6 tam otomatik şanzıman ile bence şuan en alınabilir b.
2. Jazz: liste de yok, şu an da b den çok tam bir mpv olmuş gibi ama sorunsuzluk, yaşam alanı v.s çok iyi, pahalı olmasa alınacak aile aracı.
3. Fiesta: içi dar, kasası eskidi ama şasi dengesi ve direksiyon ve kasanın verdiği güven güzel.
4. Mazda 2: artık satılmasada, tasarımı güzel, sorunsuzluk ön planda, nihayetinde mazda.
5. Fabia: evet araç tipsiz ama tek eksi yönü bence bu, e biraz da malzeme kalitesi, ama bunlarda düzelse o zaman poloyu kim alacak?
6. Polo: evet pahalı, ama hala her şeyden ortanın üstünde sunduğu için iyi bir b.
7. Clio: malzeme kalitesi düşük, motor ve şanzıman iyi, tasarım güzel, ikinci eli kuvvetli.
8. İbiza: tasarım fena değil, motor şanzıman fena değil, arka koltuk dar, fiyat uygun.
9. İ20: b segmentinde en geniş iç mekan, şık tasarım ve uzun garanti, eksi yönleri ağırlık + demode motor ve şanzıman = yüksek tüketim.
12. Yaris: sorunsuz sayılabilir, tasarım eh işte, motor şanzıman, eh işte, içi geniş, bagaj dar. fiyat yüksek.
11. Micra: sorunsuz, pratik kullanım, görüş alanı iyi, içi beklenilenden geniş ama bagaj dar. performans kötü. (tam bayan arabası)
12. C3: 208 in biraz toparlak versiyonu. 208 de ki motor ve şanzıman onda da gelirse karizmayı toparlar.
12. Rio: (ceed c segmentidir, listede yanlış yazılmış) i20 nin aynısı sadece biraz daha tipsiz olanı.
Mazda sahibi olarak soyluyorum 2 almasin kimse. servise kazali geldiginde o kadar dagilmis oluyorki inanamazsiniz biraz dis sikip veya 2. el mazda 3 daha mantikli olacaktir cunku saglamlik bakimindan bana gore sinifta kalmis 2.
 
Mazda sahibi olarak soyluyorum 2 almasin kimse. servise kazali geldiginde o kadar dagilmis oluyorki inanamazsiniz biraz dis sikip veya 2. el mazda 3 daha mantikli olacaktir cunku saglamlik bakimindan bana gore sinifta kalmis 2.
şuan Türkiye de satışı yok zaten biraz fantezi olarak yazdım. ama bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.
 
Yeni fiesta beğenmediğim ön tasarımına rağmen listede dengeleri değiştirir gibime geliyor
tasarım benim de pek hoşuma gitmese de altyapısının kalitesi mevcut fiestadan biliniyor. Mevcut fiestanın dış tasarımını gayet beğeniyorum fakat içi rakiplerine göre eski kalmıştı. Multimedya sisteminin vs yenilenmesi ile, size katılıyorum, dengeler değişebilir. 1.5 118 beygir dizel motor da güzel bi seçenek
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...