KAPALI Beyin Firtinasi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

by

Reis
3,737
Marka
Peugeot
Beyler Selamlar,

Simdi soyle bir durum var. Babamin arabasi oldukca eski, uzun zamandir degistirmeyi dusunuyorlar ancak bir turlu cesaret edemiyorlar. Ikinci el otomobile biraz temkinli yaklasiyorlar ama sifir almalari da simdilik cok zor bir ihtimal. Butceyi bir otomobil icin fazlasiyla sarsmak istemiyorlar. Ben de kendi cabalarimla onlara yol gostermek arabalarini degistirmek istiyorum
Aradigim otomobilin segmenti ve markasi farketmiyor (Hyundai ve Dacia olmamali), tabi C veya D segment olursa iyi olur. Yasi max 10-11 arasi olmali. Km 150.000’i gecmemeli, fiyat olarak da max 60k’lik bir limit var. HB kesinlikle istemiyorum. Suv,Mpv’lere sicak bakiyorum. Dizel olmasi isteniyor, bir ihtimal benzinli de dusunulebilir az yakmak kosuluyla. Fazla sorun cikarmamasi gerekiyor, Japonlara sicak bakiyorum. Sanzimanin da tork konvertorlu olmasini istiyorum. Boya degisen takintim yok tabii otomobil de hosafa donmus olmamali. Ben hali hazirda arastiriyorum ancak aklima gelmeyen bir sey illa olmustur, bunun icin fikir almak istedim.
Inceledigim otomobiller :

Opel Insignia
Ford Mondeo
Renault Latitude
Mazda 3
Subaru XV, Legacy
Toyota Corolla,Avensis

Bunlar disinda da incelediklerim var ancak simdilik aklima gelenler bunlar. Bu modellerden herhangi birini kullananlar da deneyimlerini paylasirsa sevinirim

Tesekkurler
 
Son düzenleme:
Beyler Selamlar,

Simdi soyle bir durum var. Babamin arabasi oldukca eski, uzun zamandir degistirmeyi dusunuyorlar ancak bir turlu cesaret edemiyorlar. Ikinci el otomobile biraz temkinli yaklasiyorlar ama sifir almalari da simdilik cok zor bir ihtimal. Butceyi bir otomobil icin fazlasiyla sarsmak istemiyorlar. Ben de kendi cabalarimla onlara yol gostermek arabalarini degistirmek istiyorum
Aradigim otomobilin segmenti ve markasi farketmiyor (Hyundai ve Dacia olmamali), tabi C veya D segment olursa iyi olur. Yasi max 10-11 arasi olmali. Km 150.000’i gecmemeli, fiyat olarak da max 60k’lik bir limit var. HB kesinlikle istemiyorum. Suv,Mpv’lere sicak bakiyorum. Dizel olmasi isteniyor, bir ihtimal benzinli de dusunulebilir az yakmak kosuluyla. Fazla sorun cikarmamasi gerekiyor, Japonlara sicak bakiyorum. Sanzimanin da tork konvertorlu olmasini istiyorum. Boya degisen takintim yok tabii otomobil de hosafa donmus olmamali. Ben hali hazirda arastiriyorum ancak aklima gelmeyen bir sey illa olmustur, bunun icin fikir almak istedim.
Inceledigim otomobiller :

Opel Insignia
Ford Mondeo
Renault Latitude
Mazda 3
Subaru XV, Legacy
Toyota Corolla,Avensis

Bunlar disinda da incelediklerim var ancak simdilik aklima gelenler bunlar. Bu modellerden herhangi birini kullananlar da deneyimlerini paylasirsa sevinirim

Tesekkurler
Corolla diye bahsettiğiniz sanırım benzinli olan versiyonu çünkü tork konvektörlü şanzıman dizelde yok. Zaten o fiyat seviyesinde dizel Corolla almanızı önermem. Çünkü alacağınız model muhtemelen makyajlı olan versiyon olacak. O modeldeki dizel motorda yağ yakma problemi var. Ondan öncekilerde içiniz rahat olsun sorunsuzluk konusunda üstlerine yok.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Honda accord olabilir mi? 2.0 atmosferik motor lpg ile kullanilabiliyorsa tek dezavantajı vergi olur galiba. Özellikle de esp sinin tamamen kapatilabilmesi Honda nin accorda ne kadar güvendiğinin bir göstergesi
 
Corolla diye bahsettiğiniz sanırım benzinli olan versiyonu çünkü tork konvektörlü şanzıman dizelde yok. Zaten o fiyat seviyesinde dizel Corolla almanızı önermem. Çünkü alacağınız model muhtemelen makyajlı olan versiyon olacak. O modeldeki dizel motorda yağ yakma problemi var. Ondan öncekilerde içiniz rahat olsun sorunsuzluk konusunda üstlerine yok.

Dizel motorun yag yakma sorunu oldugunu bilmiyordum. Goz onunde bulundururum. Acikcasi hangi Corolla hangi sanzimani kullaniyor diye hic bakmamistim. Multidrive cvt ve tork konvertorlu kullanildi diye biliyorum Corolla’larda

Honda accord olabilir mi? 2.0 atmosferik motor lpg ile kullanilabiliyorsa tek dezavantajı vergi olur galiba. Özellikle de esp sinin tamamen kapatilabilmesi Honda nin accorda ne kadar güvendiğinin bir göstergesi

Accord guzel bir otomobil de bizimkiler lpg’ye tamamen karsilar. Otomobil almayi gectim, lpg’ye karsi duruslarini yikabilecegimi sanmiyorum :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: denizyenilmez_
Dizel motorun yag yakma sorunu oldugunu bilmiyordum. Goz onunde bulundururum. Acikcasi hangi Corolla hangi sanzimani kullaniyor diye hic bakmamistim. Multidrive cvt ve tork konvertorlu kullanildi diye biliyorum Corolla’larda



Accord guzel bir otomobil de bizimkiler lpg’ye tamamen karsilar. Otomobil almayi gectim, lpg’ye karsi duruslarini yikabilecegimi sanmiyorum :)
2010 da makyaj geçirdi. Makyajla 15-20 nm tork artirdilar sonra başladı bu sorun. Dizellerde MultiMod robotize şanzıman var benzinlilerde 4 ileri tork konvertorlu yeni kasa benzinlilerde multidrive s cvt şanzıman kullanildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: sputnik ve by
Beyler Selamlar,

Simdi soyle bir durum var. Babamin arabasi oldukca eski, uzun zamandir degistirmeyi dusunuyorlar ancak bir turlu cesaret edemiyorlar. Ikinci el otomobile biraz temkinli yaklasiyorlar ama sifir almalari da simdilik cok zor bir ihtimal. Butceyi bir otomobil icin fazlasiyla sarsmak istemiyorlar. Ben de kendi cabalarimla onlara yol gostermek arabalarini degistirmek istiyorum
Aradigim otomobilin segmenti ve markasi farketmiyor (Hyundai ve Dacia olmamali), tabi C veya D segment olursa iyi olur. Yasi max 10-11 arasi olmali. Km 150.000’i gecmemeli, fiyat olarak da max 60k’lik bir limit var. HB kesinlikle istemiyorum. Suv,Mpv’lere sicak bakiyorum. Dizel olmasi isteniyor, bir ihtimal benzinli de dusunulebilir az yakmak kosuluyla. Fazla sorun cikarmamasi gerekiyor, Japonlara sicak bakiyorum. Sanzimanin da tork konvertorlu olmasini istiyorum. Boya degisen takintim yok tabii otomobil de hosafa donmus olmamali. Ben hali hazirda arastiriyorum ancak aklima gelmeyen bir sey illa olmustur, bunun icin fikir almak istedim.
Inceledigim otomobiller :

Opel Insignia
Ford Mondeo
Renault Latitude
Mazda 3
Subaru XV, Legacy
Toyota Corolla,Avensis

Bunlar disinda da incelediklerim var ancak simdilik aklima gelenler bunlar. Bu modellerden herhangi birini kullananlar da deneyimlerini paylasirsa sevinirim

Tesekkurler
Mazda 3 benzinlisinin ve dizelinin muhabbetini biliyorsun forumda.Benzinlisi 4 ileri tork konvertör benzin israfı var.Donanımı iyi yakıtı kötü.Limiti yüksek araba babaya gelmez.Kapıştığı modellerden az daha dar.Dizelinin otomatiği yok
Subaru xv o fiyata bulursan bana da söyle
Legacy yakarsın çok yakarsın.Boxer motor medeniyetine gerçekten ihtiyaç var mı?
Corolla mmt şanzıman var dizelinde.otomatikleştirilmiş manuel yani arabaya alışana o şanzımana alışana kadar ömür törpüsü
Avensisin otomatiği sadece 2,0 dizellerde var 90k civarı piyaasadan aşağısı da yok.
Renault latitud varsa o paraya bakabilirsin.Parçası da ucuz sanayide gördüğüm kadarıyla. şanzımana baktır ama almadan önce araba ağır motor küçük ısınma problemleri var
Mondeo bilmem...
 
Son düzenleme:
Grand Vitara düşünülebilir. 1.9 dizel veya 2.0 otomatik, lpg'li bulunabilir. Oldukça donanımlı ve sağlam araçlardır. 4 çeker sistemi de ayrıca başarılıdır.
 
Son düzenleme:
Mazda 3 benzinlisinin ve dizelinin muhabbetini biliyorsun forumda.Benzinlisi 4 ileri tork konvertör benzin israfı var.Donanımı iyi yakıtı kötü.Limiti yüksek araba babaya gelmez.Kapıştığı modellerden az daha dar.Dizelinin otomatiği yok
Subaru xv o fiyata bulursan bana da söyle
Legacy yakarsın çok yakarsın.Boxer motor medeniyetine gerçekten ihtiyaç var mı?
Corolla mmt şanzıman var dizelinde.otomatikleştirilmiş manuel yani arabaya alışana o şanzımana alışana kadar ömür törpüsü
Avensisin otomatiği sadece 2,0 dizellerde var 90k civarı piyaasadan aşağısı da yok.
Renault latitud varsa o paraya bakabilirsin.Parçası da ucuz sanayide gördüğüm kadarıyla. şanzımana baktır ama almadan önce araba ağır motor küçük ısınma problemleri var
Mondeo bilmem...

Xv o fiyata yok. Hani Subaru olursa butceyi biraz zorlarim diye dusundum de 70-80 bandinda geziyor en kotusu, eledik onu
Legacy’de soyle bir durum var, marka algisi ve bulundugu segment sebebiyle o tuketime katlanilir diye dusunuyorum. Tabi bu benim dusuncem babamin bu dusunceden haberi yok. Ayda 1000 km yapmayan bir araba olacak sonucta
Renault da hangi segment olursa olsun kronik bir trim sorunu var. Bir de Renault’un ic mekani yillara meydan okuyamiyor
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Kötü düşünüyorum. Ticari temelli Courier, detaylara inildiğinde çok net daha kaliteli ve arka koltuğu daha konforlu bir araç, öyle söyleyeyim. B-Max, vasat kalitesi ve yüksek fiyatı nedeniyle büyük hayal kırıklığı oldu Ford için de, müşterileri için de.

Ama adam 2004 Kangoo kullaniyor bir de o acidan bak :)
 
2011 Nissan QQ 1.5 DCİ
2010 Tiguan 1.4 TSI
2011 Mitsubishi Asx (intense)

Suv seçenekler arasında öne çıkıyor. Donanımlı Captiva, gerçek suv Vitara da var ama model, km ve yakıt üçgenine takılıyorlar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
Yüksek model(2013-2014) cam tavansız(invite) ASX
Yine yüksek model benzinli QQ radara girer.

İki aracın da ortak özelliği sert yapıda olması ve elinin uzandığı her yerde sert plastik kullanılmış olması. QQ DCi olursa satarken çok zorlanılmaz. Asxte intense paket olursa kolay satılır. İki modelin de kronik problemi yok denilebilir. Sorunsuz binilecek araçlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...