KAPALI Beyin Firtinasi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

by

Reis
3,737
Marka
Peugeot
Beyler Selamlar,

Simdi soyle bir durum var. Babamin arabasi oldukca eski, uzun zamandir degistirmeyi dusunuyorlar ancak bir turlu cesaret edemiyorlar. Ikinci el otomobile biraz temkinli yaklasiyorlar ama sifir almalari da simdilik cok zor bir ihtimal. Butceyi bir otomobil icin fazlasiyla sarsmak istemiyorlar. Ben de kendi cabalarimla onlara yol gostermek arabalarini degistirmek istiyorum
Aradigim otomobilin segmenti ve markasi farketmiyor (Hyundai ve Dacia olmamali), tabi C veya D segment olursa iyi olur. Yasi max 10-11 arasi olmali. Km 150.000’i gecmemeli, fiyat olarak da max 60k’lik bir limit var. HB kesinlikle istemiyorum. Suv,Mpv’lere sicak bakiyorum. Dizel olmasi isteniyor, bir ihtimal benzinli de dusunulebilir az yakmak kosuluyla. Fazla sorun cikarmamasi gerekiyor, Japonlara sicak bakiyorum. Sanzimanin da tork konvertorlu olmasini istiyorum. Boya degisen takintim yok tabii otomobil de hosafa donmus olmamali. Ben hali hazirda arastiriyorum ancak aklima gelmeyen bir sey illa olmustur, bunun icin fikir almak istedim.
Inceledigim otomobiller :

Opel Insignia
Ford Mondeo
Renault Latitude
Mazda 3
Subaru XV, Legacy
Toyota Corolla,Avensis

Bunlar disinda da incelediklerim var ancak simdilik aklima gelenler bunlar. Bu modellerden herhangi birini kullananlar da deneyimlerini paylasirsa sevinirim

Tesekkurler
 
Son düzenleme:
Yüksek model(2013-2014) cam tavansız(invite) ASX
Yine yüksek model benzinli QQ radara girer.

İki aracın da ortak özelliği sert yapıda olması ve elinin uzandığı her yerde sert plastik kullanılmış olması. QQ DCi olursa satarken çok zorlanılmaz. Asxte intense paket olursa kolay satılır. İki modelin de kronik problemi yok denilebilir. Sorunsuz binilecek araçlar.

Babam is 2004 model Kangoo kullaniyor o yuzden plastik kalitesi sorun olmaz :)
 
Xv o fiyata yok. Hani Subaru olursa butceyi biraz zorlarim diye dusundum de 70-80 bandinda geziyor en kotusu, eledik onu
Legacy’de soyle bir durum var, marka algisi ve bulundugu segment sebebiyle o tuketime katlanilir diye dusunuyorum. Tabi bu benim dusuncem babamin bu dusunceden haberi yok. Ayda 1000 km yapmayan bir araba olacak sonucta
Renault da hangi segment olursa olsun kronik bir trim sorunu var. Bir de Renault’un ic mekani yillara meydan okuyamiyor
Ben de öyle düşünüyordum. Bizdeki 2009 symbol yeni kasa olmayan model ve içinde trim sesi yok. Bu tabumu yıktı benim
 
Ben de öyle düşünüyordum. Bizdeki 2009 symbol yeni kasa olmayan model ve içinde trim sesi yok. Bu tabumu yıktı benim

2016 Megane Icon kullandım 25-30.000 km kadar..Trim sesi dışında arabadan çok memnundum
Babamda 2004 Kangoo var trim sesi tavan. Megane ve Clio 2 kullanmıştım onlarda da trim sesi vardı. Symbol de kullanma fırsatım oldu ancak onda da değişen bir şey yoktu :)
Kısmet diyeceğim de kısmet de değil ki Renault'ta kader bu :D
 
2016 Megane Icon kullandım 25-30.000 km kadar..Trim sesi dışında arabadan çok memnundum
Babamda 2004 Kangoo var trim sesi tavan. Megane ve Clio 2 kullanmıştım onlarda da trim sesi vardı. Symbol de kullanma fırsatım oldu ancak onda da değişen bir şey yoktu :)
Kısmet diyeceğim de kısmet de değil ki Renault'ta kader bu :D
Ya ben fazla takılmıyorum büyük ihtimalle ya da kullandığımız arabalar iyi kullanılmış. Megane 2 de yoktu clio3 var arkadaşımda ses yok bizde ses yok. Veya cam açık kullanırım ben klima sevmem o yüzden hep dizel sesinden trim duyulmuyor. Başka arkadaşta kango var onda bariz ses var ama onlar halıcı araba iste kullanılıyor
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
Hocam ne yaptin sen :D S-max gonullerde yatan araba da aralarindaki fark Everest
170 bin km civarında var bazı ilanlar. Biz 200 bine kadar kaputu açmadık desem yeridir. Bir kere hortumu çatlamıştı, onu değiştirdik sadece. Bir kere yolda bırakmadı.
Bence temiz olursa yüksek kilometreli de olsa alınabilecek bir otomobil hocam.
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
170 bin km civarında var bazı ilanlar. Biz 200 bine kadar kaputu açmadık desem yeridir. Bir kere hortumu çatlamıştı, onu değiştirdik sadece. Bir kere yolda bırakmadı.
Bence temiz olursa yüksek kilometreli de olsa alınabilecek bir otomobil hocam.

Otomobil sorunsuz ve saglam olabilir. Babam arabasini 2004 yilinda 0 km aldi ve su anda 184.xxx km’de. Yani ortalama yillik 13 bin kusur km yapar. Ki bu 184k’nin 100k’si direk bana ait. O yuzden yuksek km’de otomobile cok sicak bakmiyor. Bir de burasi Avrupa gibi degil ki, malum ulkemizde otomobiller o km’lere gelince hosafa donuyor. Avrupa’da satilan 200k’daki otomobil buradaki 80k’lik otomobilin kondisyonuna esdeger. S-max cok sevdigim muazzam bir otomobil ancak bu sartlarda zor.
 
Valla son benzin/dizel yakıtı arasındaki fark %15 e falan inince dizel bakılmaz gibi geliyor.Ne dicem benzinli tork konvertörlü birşey baksanız fena olmaz bence.Alacağınız araba her türlü güncel altındaki arabadan daha güvenli ve daha iyi olacaktır
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...km-de-tertemiz-en-full-modeli-538258893/detay
Canınız acırsa yakıttan zaten bütçenizin altında bir araba sıvı kit sağlam bir lpg takarsınız.3-5 ayda bir de lpg ayarı motor kontrolü devam
Daha demin fiyat düştü bildirim geldi attım size
Döneminin en ful donanımlı avensisi zaten
 
  • Beğeni
Tepkiler: TheAMG56 ve g.c.
Valla son benzin/dizel yakıtı arasındaki fark %15 e falan inince dizel bakılmaz gibi geliyor.Ne dicem benzinli tork konvertörlü birşey baksanız fena olmaz bence.Alacağınız araba her türlü güncel altındaki arabadan daha güvenli ve daha iyi olacaktır
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...km-de-tertemiz-en-full-modeli-538258893/detay
Canınız acırsa yakıttan zaten bütçenizin altında bir araba sıvı kit sağlam bir lpg takarsınız.3-5 ayda bir de lpg ayarı motor kontrolü devam
Daha demin fiyat düştü bildirim geldi attım size
Döneminin en ful donanımlı avensisi zaten

Mantikli olan hersey dusunulebilir. Yani illa dizel diye israrci degilim. Avensisleri begeniyorum zaten
Normal kullanimda kac litre yakar bu ? Bilgin var mi ?
 
Otomobil sorunsuz ve saglam olabilir. Babam arabasini 2004 yilinda 0 km aldi ve su anda 184.xxx km’de. Yani ortalama yillik 13 bin kusur km yapar. Ki bu 184k’nin 100k’si direk bana ait. O yuzden yuksek km’de otomobile cok sicak bakmiyor. Bir de burasi Avrupa gibi degil ki, malum ulkemizde otomobiller o km’lere gelince hosafa donuyor. Avrupa’da satilan 200k’daki otomobil buradaki 80k’lik otomobilin kondisyonuna esdeger. S-max cok sevdigim muazzam bir otomobil ancak bu sartlarda zor.
Anlıyorum hocam, haklısınız. Biz S-Max'i Türkiye'de kullandık. Tanıdığımıza sattık, hala keyifle kullanıyorlar...
Aklınızda bulunsun...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...