İlk güncellemeyi anlatarak başlayalım o zaman 
2010 yılında ortalıkta filtre kiti bulamayışımızdan bulduklarımız da lise öğrencisi olmamdan kaynaklı pahalı gelmesinden ötürü alamamamdan kaynaklı 70lik pimaştan maf sensörü yuvası yaparak simota açık hava filtresi takarak başladı aslında. Tabi buna o sırada aile aracı olarak kullanmamızdan ötürü peder beyi zar zor ikna ederek takmıştık (sakin kullanımda yakıt düşürüyormuş bahanesi ile
). Asıl mevzu aslında 2014 yılında kıbrıstan filtre kit borusunu getirmem ile devam ediyor. Hatta kargodan aldığım gibi takıp 5 dk sonra 8.5 yıldır çalıştığım yer ile iş görüşmesine gitmiştim. Çok gereksiz bir detay olsa da filtreyi taktığım tarihi net olarak aklımda tutmamda yarıyor diyebiliriz.




E tabi çalışıp kan kurtlanmaya başlayınca daha çok performansı acaba nasıl alabilirim diye düşünürken klasik reçete olan kat iptali 51lik ara boru ve varex oldu. Etkiler orjinale göre güzel olunca bir süre daha oyaladı sonrasında okul çevresi hastahane çevresi şehir merkezi açmayayım egzozu diye gezinirken muayene gelmesi sebebi ile söküp veda ettik varexe. Ama o sesi bazen özlemiyorda değilim hani...
Ve tabi yabancı forumların dibine düşüp ekmekle dibini sıyırmaya başlayınca aslında vvt-i için başka güzel reçetelerin olduğunu gördüm. Yaklaşık olarak 7 ayımı aldı araştırıp düşünüp tartıp uygulamaya geçişim. Yine yine kıbrıstan 1zzfe (1.8 vvt-i) emme manifoldu ve gaz kelebeği getirttim. Aralarındaki farkı aşağıdaki fotoğraflarda görebilirsiniz..


Bunun sonrasında 1zzfe enjektörlerin gelişi aslında bir miktar uzun sürdü. Aslında kendimce testte idim. Aracın gazlarken 5200e kadar hayvani gidip 5200de kafayı indirip 6000e kadar sesinin kısılarak gitmesi sonrasında 6650 (rev limit)'e kadar kafa kaldırıp yürümesi ile çözdüm. Kırdığım motor yapıldıktan sonra tekrar bir kaç denemeden sonra aynı problemin devam ettiğini görünce enjektör yükseltmesinin gerektiğini düşünerek 1zzfe enjektörlere geçiş yaptık.
195 cc 3zzfe enjektörleri

255 cc 1zzfe enjektörleri




2010 yılında ortalıkta filtre kiti bulamayışımızdan bulduklarımız da lise öğrencisi olmamdan kaynaklı pahalı gelmesinden ötürü alamamamdan kaynaklı 70lik pimaştan maf sensörü yuvası yaparak simota açık hava filtresi takarak başladı aslında. Tabi buna o sırada aile aracı olarak kullanmamızdan ötürü peder beyi zar zor ikna ederek takmıştık (sakin kullanımda yakıt düşürüyormuş bahanesi ile





E tabi çalışıp kan kurtlanmaya başlayınca daha çok performansı acaba nasıl alabilirim diye düşünürken klasik reçete olan kat iptali 51lik ara boru ve varex oldu. Etkiler orjinale göre güzel olunca bir süre daha oyaladı sonrasında okul çevresi hastahane çevresi şehir merkezi açmayayım egzozu diye gezinirken muayene gelmesi sebebi ile söküp veda ettik varexe. Ama o sesi bazen özlemiyorda değilim hani...
Ve tabi yabancı forumların dibine düşüp ekmekle dibini sıyırmaya başlayınca aslında vvt-i için başka güzel reçetelerin olduğunu gördüm. Yaklaşık olarak 7 ayımı aldı araştırıp düşünüp tartıp uygulamaya geçişim. Yine yine kıbrıstan 1zzfe (1.8 vvt-i) emme manifoldu ve gaz kelebeği getirttim. Aralarındaki farkı aşağıdaki fotoğraflarda görebilirsiniz..


Bunun sonrasında 1zzfe enjektörlerin gelişi aslında bir miktar uzun sürdü. Aslında kendimce testte idim. Aracın gazlarken 5200e kadar hayvani gidip 5200de kafayı indirip 6000e kadar sesinin kısılarak gitmesi sonrasında 6650 (rev limit)'e kadar kafa kaldırıp yürümesi ile çözdüm. Kırdığım motor yapıldıktan sonra tekrar bir kaç denemeden sonra aynı problemin devam ettiğini görünce enjektör yükseltmesinin gerektiğini düşünerek 1zzfe enjektörlere geçiş yaptık.
195 cc 3zzfe enjektörleri

255 cc 1zzfe enjektörleri


