BMW 5.30D E60

BMW 5.30D E60 (2005-2007)

  • MANUEL

    Kullanılan: 18 52.9%
  • OTOMATİK

    Kullanılan: 16 47.1%

  • Kullanılan toplam oy
    34
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

AliYoruklu1

Asfalt Kurutucu
4
Merhaba arkadaşlar,yurt dışından (makedonyadan) Bmw 5.30d almak istiyorum e60 (2005-2007)kasa fakat şöyle birşeyle karşılaştım manuel ve otomatik vitesleride bulunuyor sizce hangisi daha sıkıntısız daha zevkli olur.E60 5 kasa hakkında bilgileri olan kronik sorunları bilen ve 30d moturu hakkında fikirlerinizi alabiir miyim.Teşekkürler
TEKNİK ÖZELLİKLER

  • Motor Hacmi 2993 cc
  • Motor Gücü 231 hp
  • Tork 500 nm
  • Silindir Sayısı 6
    • Yakıt Tüketimi 7 lt
    • Şehiriçi Tüketim 9.8 lt
    • Şehirdışı Tüketim 5.4 lt
    • 0-100 km/h 6.9 sn
    • Azami Sürat 244 km/h
    74a5492e99ceec71e95b249bbffe3abf.jpg
 

Ekli dosyalar

  • 74a5492e99ceec71e95b249bbffe3abf.jpg
    74a5492e99ceec71e95b249bbffe3abf.jpg
    35.9 KB · Görüntüleme: 386
  • 74a5492e99ceec71e95b249bbffe3abf.jpg
    74a5492e99ceec71e95b249bbffe3abf.jpg
    35.9 KB · Görüntüleme: 294
Ben olsam manuel alırdım.
Kuzenim 2005 530d almıştı Fakat araba 2 yıl gümrükte yatmış Bu Yüzden herhalde parçalar gevremiş. Aldıktan 2 hafta sonra yolda giderken aniden Motor kitledi 12 bin liraya motoru sıfırladı.Sonra yolda gidiyorduk birden intercooler patladı.
Kısaca çok güçlü araba motoru kükrüyor fakat temizini bulmak lazım.
 
Valla 500küsür bin km'deki haline bindim yine de köpek gibi gidiyordu. Kumandanın kapıyı 20 denemede açması gibi bir sorunu vardı ama gidişiyle konforuyla çok beğenmiştim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: AliYoruklu1
Valla 500küsür bin km'deki haline bindim yine de köpek gibi gidiyordu. Kumandanın kapıyı 20 denemede açması gibi bir sorunu vardı ama gidişiyle konforuyla çok beğenmiştim.
o e60ların genel sıkıntısı anahtarla açıncada koltuğun hafızası sıfırlanıyodu.
 
Üstad madem yurt dışından alıp binmeyi kafaya koydun sana bir tavsiyede ben vermiş olayım. Geçen sene X5 30sD modeli aracımı sattım. 2009 model 6 ileri zf joystik vitesliydi. Normal 3 litrelerden farkı çift turbo olmasıydı. 286 beygir 580 nm torku vardı ve bugüne kadar bende hatırı saıyılır hatıralar bırakmış bir arabaydı. Ayrıca yaşıtının 3 litre normal dizellerinden 1-2 litre daha az yakıyordu X5 araçlarda. Diyeceğim o ki E60 kasada bu motora sahip olanları var. 535d mi 540d mi yoksa 530sd diye mi geçer bilmiyorum. Ama dene tadına bak ondan sonra karar ver derim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: gokhanaydogdu06
231 bg motor sorunsuz. O yönden kaygıya gerek yok. Manuel veya otomatik zevk meselesi.

Şahsen LCİ (2007den itibaren) bir model alırdım. Örneğin iç mekan kalitesi çok daha iyi.
 
Üstad madem yurt dışından alıp binmeyi kafaya koydun sana bir tavsiyede ben vermiş olayım. Geçen sene X5 30sD modeli aracımı sattım. 2009 model 6 ileri zf joystik vitesliydi. Normal 3 litrelerden farkı çift turbo olmasıydı. 286 beygir 580 nm torku vardı ve bugüne kadar bende hatırı saıyılır hatıralar bırakmış bir arabaydı. Ayrıca yaşıtının 3 litre normal dizellerinden 1-2 litre daha az yakıyordu X5 araçlarda. Diyeceğim o ki E60 kasada bu motora sahip olanları var. 535d mi 540d mi yoksa 530sd diye mi geçer bilmiyorum. Ama dene tadına bak ondan sonra karar ver derim.
535d hocam.
 
  • Beğeni
Tepkiler: YavuzhanKartal
Tahmin ettigiM uzere yurt disinda trafik tr deki kadar yok. Sikintisiz olsun istiyorsaniz manuel tercih ediniz.
 
Bence de manuel fakat bu tür güçlü dizellerin bakımına dikkat etmek gerekir. Öyle sanayi ustalarına falan bırakmayın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...