Herkese tekrardan merhaba.
Malum içinde bulunduğumuz durumlardan dolayı aracı hazırlamamız yavaş yavaş ilerliyor. Bu süreçte önceliğimizi mekanik bakımlara verdiğimiz için pek fazla görsel değişikliğimiz yok.
Mekanik olarak ne yaptık önce onlardan bahsedelim.
Aracımızın jantlarında eğrilik ya da yamukluk olmadığını öğrendik ve balansın poyra ile jant arasındaki bileziklerden olduğu çıktı. Yeni bilezik takımı aldık ve uyguladık kıl bilezik diye geçiyormuş çok az boşluklar vardı, yakın zamanda cnc torna da ön ve arkalara flanş (spacer) yapmayı ciddi ciddi düşünüyorum. Hem bu bileziklerden kurtulacağız hemde jantları mızın daha dışarıda durmasını sağlayacağız. Önlere 13 mm arkalara 20 mm şeklinde bir fikir oluşturdum kafamda. Jant ve aracın poyra-sına göre özel ölçü yaptıracağım. Direk birleştirme olacak araya bilezik falan gerektirmeden.
Karter contası değişimi ve komple yağ ve filtre bakımımızı yaptırdık.
Ön disklerimizi değiştirdik.
Salıncak ve burçları değiştirdik.
Kozmetik olarak kişisel dokunuşlar yapmayı tercih ettim ve tabi ki bu dokunuşları evde kal günlerinde kapalı otoparkım da kendim yapmayı tercih ediyorum.
Plakalar APP idi, orijinal mühürlü cemiyet plakaya döndük.
Arka plakayı kare yaptık ve kare Borusan Oto Plakalık uyguladık.
Far ve stopları internette satılan temizleyicilerle sildik ve enteresan olarak güzel sonuçlar aldık. Çıkan sapsarı sıvıya inanamazsınız.
Ayna kapaklarını gövde rengi kapladık. Ancak henüz araç üstünde resimleri mevcut değil.
Çamurluk sinyallerindeki amerikan park sinyal modüllerini iptal ettik, yakında far sinyallerindeki modülü de iptal edeceğim.
Bazı eksik parçalarımızı (avadanlık parçaları) ve eksik etiketlerimizi tamamladık.
Fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar. Hem kozmetik, hem de mekanik tavsiyelerinize ihtiyacım var.
Malum içinde bulunduğumuz durumlardan dolayı aracı hazırlamamız yavaş yavaş ilerliyor. Bu süreçte önceliğimizi mekanik bakımlara verdiğimiz için pek fazla görsel değişikliğimiz yok.
Mekanik olarak ne yaptık önce onlardan bahsedelim.
Aracımızın jantlarında eğrilik ya da yamukluk olmadığını öğrendik ve balansın poyra ile jant arasındaki bileziklerden olduğu çıktı. Yeni bilezik takımı aldık ve uyguladık kıl bilezik diye geçiyormuş çok az boşluklar vardı, yakın zamanda cnc torna da ön ve arkalara flanş (spacer) yapmayı ciddi ciddi düşünüyorum. Hem bu bileziklerden kurtulacağız hemde jantları mızın daha dışarıda durmasını sağlayacağız. Önlere 13 mm arkalara 20 mm şeklinde bir fikir oluşturdum kafamda. Jant ve aracın poyra-sına göre özel ölçü yaptıracağım. Direk birleştirme olacak araya bilezik falan gerektirmeden.
Karter contası değişimi ve komple yağ ve filtre bakımımızı yaptırdık.
Ön disklerimizi değiştirdik.
Salıncak ve burçları değiştirdik.
Kozmetik olarak kişisel dokunuşlar yapmayı tercih ettim ve tabi ki bu dokunuşları evde kal günlerinde kapalı otoparkım da kendim yapmayı tercih ediyorum.
Plakalar APP idi, orijinal mühürlü cemiyet plakaya döndük.
Arka plakayı kare yaptık ve kare Borusan Oto Plakalık uyguladık.
Far ve stopları internette satılan temizleyicilerle sildik ve enteresan olarak güzel sonuçlar aldık. Çıkan sapsarı sıvıya inanamazsınız.
Ayna kapaklarını gövde rengi kapladık. Ancak henüz araç üstünde resimleri mevcut değil.
Çamurluk sinyallerindeki amerikan park sinyal modüllerini iptal ettik, yakında far sinyallerindeki modülü de iptal edeceğim.
Bazı eksik parçalarımızı (avadanlık parçaları) ve eksik etiketlerimizi tamamladık.
Fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar. Hem kozmetik, hem de mekanik tavsiyelerinize ihtiyacım var.





