BMW F30 İÇİN EN ÇABUK KAYAN LASTİK

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan alpckr33
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alpckr33

Profesör
74
Marka
BMW
HERKESE SELAM , ARACIM F30 320İ. ŞU ANDA PİRELLİ P7 CİNTURATO RUN FLAT KULLANIYORUM. LASTİKLERİM YENİ HENÜZ 1 AYLIK AMA , SADECE ARKA LASTİKLERDE DAHA ÇOK EĞLENCE İÇİN DEĞİŞİKLİĞE GİTMEK İSTİYORUM. NORMAL LASTİĞE GEÇMEYİ DÜŞÜNÜYORUM. YANLAMAK İÇİN LASTİK ARIYORUM. ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM İYİ GÜNLER :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: saracer
Yüksek hızlarda viraj kasarken yanlamak içinse arkadaşın dediği gibi dengesi aşırı bozulur yanlamayı geçin sizin en beklemediğiniz durumda bile arkası kayabilir/kopabilir. Fakat kısa mesafe düşük hızlarda yanlamak için diyorsanız lastikçiden 2. el çiftini 50-100 liraya alıp kullanın
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Arabada o kadar mühendislik var o dengeyi sağlamak için. Siz de oluruna bırakın lütfen. Şu arabaları rahat bırakın
Arabalar her yönden genele hitap etmeye çalışır (konfor yol tutuş yakıt tüketimi dış ve iç tasarım). Mühendislik bir kişinin ihtiyacını karşılarken diğerinin ihtiyacını karşılamıyorsa o noktada yetersiz kalır. Eminim ki bahsi geçen arabada emeği olan mühendisler de aynı arabayı alıp kendi kişisel ihtiyaç ve zevklerine göre araba üzerinde oynamalar yapıyor. Akıl akıldan üstündür başkalarına zarar vermediği takdirde geliştirebilir değiştirebiliriz bence
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan
Çıkma kötü durumda dişleri olan lastikleri alın istediğiniz sonuca ulaştırır ancak o lastiklerle trafikte gezmek başkalarının canına malına kast eder. Islak zeminde fren yaptığınızda veya viraja girdiğinizde arkanın dengesiz oluşu kontrol problemleri yaratır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alkın
Continental, Michelin, Pirelli, GoodYear, Hankook, Bridgestone gibi markalardan uzak durun.
Yılan desenli vs. böyle saçma isimli lastiklere yönelin. Muhtemelen beni öldürmeye yetmez bunlar diyorsanız, lastiğe karpuz kabuğu vs. zımbalayabilirsiniz.

Daha ileri gidip, easy drift ile dolaşabilirsiniz, internetten sipariş edebiliyorsunuz bunu da. Tabii ki bu modifikasyonlar yetmez:

1.Yayları kesin veya pressletin. Arabayı yerle bir edin, çünkü alttan hava girerse yanlamak zorlaşır.
2. Egzozu modifiye edin, böyle olunca araba da ''Ben M3'üm '' moduna girip daha yanlamaya istekli olacaktır.
3. Farları siyah spreyletmenizi de öneririm, bu sayede asfalttan seken taş ve tozlar farınıza zarar vermeyecektir.


Bu formül ile %100 yanlarsınız. Kolay gelsin.
 
HERKESE SELAM , ARACIM F30 320İ. ŞU ANDA PİRELLİ P7 CİNTURATO RUN FLAT KULLANIYORUM. LASTİKLERİM YENİ HENÜZ 1 AYLIK AMA , SADECE ARKA LASTİKLERDE DAHA ÇOK EĞLENCE İÇİN DEĞİŞİKLİĞE GİTMEK İSTİYORUM. NORMAL LASTİĞE GEÇMEYİ DÜŞÜNÜYORUM. YANLAMAK İÇİN LASTİK ARIYORUM. ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM İYİ GÜNLER :)

Şu konuda gerçek düşüncemi de yazayım:
Eğlence arıyorsanız piste gidin. Orada P7 Cinturato da yetmeyecek. İstediğiniz eğlenceyi bulursunuz. Çok mu iyi otomobil kullandığınızı düşünüyorsunuz? Ralliye başlayın, pro kart falan yapın.
Caddelerde terör estirmek için bu forumda lastik sormayın bence, bildiğim kadarıyla kimse taraftarı değil bu işin. Sizin yaptığınız hareketler insanların canına kastediyor, malına kastediyor hatta ruh sağlığına kastediyor.

Boş alan mı buldunuz? Etrafta zarar görebilecek kimse yok mu? ESP tuşuna uzun uzun basın, sağ ayağınızla gaz pedalına basın. 170 beygir bir otomobilin yanlamasını isterseniz, yanlar. Daha fizik kurallarını aşabilen bir lastik göremedim.

''Ne saçmalıyor bu?'' derseniz ise: Ön-arka yaparsanız lastiklerde, otobanda yağmurda öyle bir kayarsınız ki...
Eğlence diye allah korusun hem canınızı hem de malınızı tehlikeye atmış olursunuz.
 
Yeni lastiğe gerek yok. P7 ler de ihtiyacınızı karşılayacaktır. Öyle aham şaham bir tutuşu yok zaten :D
 
Arkadaş sağlam linç yemiş ama katılmamak elde değil doğrusu. 1.6cc 170 HP araba, 250 nm tork, 225 taban arka lastik, 1400 KG kasa ağırlığı bu otomobilin kabak lastikle de olsa neresini kaydıracaksınız atsa atsa drift değil spin atar bu araç ancak 1 ve 2.viteste. (8 ileri ise 3.vites) 60 kmh nin üzerinde ne torku yeter nede beygiri bu aracın yan yan sabit şekilde gidebilmek için. Benim bildiğim drift en azından 90-100 ile girilip aynı eğride devam edilerek yapılıyor en azından Japonlar böyle yapıyor ya da benim drift anlayışımda bir hata var. Vereceğim Harun örneği çok matah bişey olacak (Sinan Koç çok sever :) ) ama benim bildiğim drift böyle yapılıyor. 1, 2.viteste göbek dönerken gazı kökleyerek arkasını attırarak değil.


Son olarak, eğlence için kabak lastik alırsanız kayar ama araçla birlikte hayatınız da...
 
Öncelikle arabanızın değerine bir bakın, altınızdaki araba tofaş değil yani kayması için tutmayan lastiğe ihtiyacı yok. Yeterince gücü var yapabilirseniz zaten yaparsınız. Bu yaptığınızla zaten trafikte doğru olmayan bir hareket yapıp trafiği riske attığınız gibi tutmayan lastikle devamında nasıl toplamayı düşünüyorsunuz? Tamam buradaki birçok kişi yapar buna ben de dahilim ama trafiği minimum riske atarak yapmaya çalışırız. Tutup da özellikle kopsun diye tutmayan lastik takıp ortalıkta hep yanlamaya çalışmak başka insanların canına kastetmektir, net...
 
Yahu bu arkadaş üniye başlayacağı anda ehliyet alıp üstüne 130k 150k araba arayan değil mi?
Yanlamak isteyen, her arabayla yanlar.Yeni lastikle de kötüyle de yanlar.Ama amacınız arabanın yanlama limiti görmesi değil de sadece gidemediği için yan vermesiyse
 
Son düzenleme:
yahu adam kabak lastik mi sormuş? trafikte yanlayacağım mı demiş?
fabrika çıkışı pahalı lastikleri eskitmek istemiyor. gayet doğal.
yok arabanın dengesi bozulur yok bilmem ne...
pro driftçiler bile ön arka farklı lastik takıyor.
3.20i kuvvetli bir araba değil, parlak asfaltta ancak yanlayabiliyor.
ben olsam şöyle 2018 üretimi ucuz starmaxx ları takar geçerdim.
https://www.hepsiburada.com/starmax...0-oto-lastik-uretim-yili-2018-pm-otlststar378
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...