hay ağzın bal yesin beUlkemizdeki F30 kullanicilarinin cogunlugunun profili bu
Anlatmaya gerek yok goruyorsunuz![]()
hay ağzın bal yesin beUlkemizdeki F30 kullanicilarinin cogunlugunun profili bu
Anlatmaya gerek yok goruyorsunuz![]()
Abi bu BMW'lere uygun saç jantlar varya onlar olmaz mı?Öncelile demek istediğim, forum biraz fazla duyar kasmış, dağ yollarında limitte viraj kasarken sıkıntı yok, adam yanlayacam dediğinde sıkıntı. Burda ehliyeti olanların hepsi %100 emin sütten çıkmış akkaşık değil. @assettocorsaa kardeşime kısmen katılıyorum bu yüzden.
Arkadaşın sorusunun cevabına gelirsek, ben yazılımlı F20 116i sahibiyim. İyi lastikle gerçekten hiçbir şekilde yanlayamıyordum(205/55 r16). Yanlamıyor araba, basıyosun gaza, tutuş mükemmel, sıfır kayıpla 0-100 yapıyorsun. Bir arkadaşım sıfır 320i almıştı(225/50 r17), lastiklerde sıfır olduğu için onum arabada da yanlayamamıştım. Başka 320i si olan arkadaşım arabasına 4 adet sıfır lastik almıştı(205/60 r16), o da yanlamıyordu. Sonra birgün aynı anda arka iki lastiği yardı ve kötü durumda çıkma lastik aldı. O yanlamayan araba çok keyifli bir şekilde yanlamaya başladı. 80 le viraja giriyorum dsc off şekilde, o kadar kolay ve kontrollü yanlıyordum ki anlatamam. Kesinlikle kaliteli bir lastikle yanlamaya çalışmak çok daha tehlikeli. Tutmayan lastikle kontrollü yanlanıyor. Eğer böyle bir düşünceniz varsa kesinlikle öneririm. Jant al diyenler olmuş, BMW nin göbeği özel, öyle kafana göre her jantı takamıyorsun. Direk gidin,çıkma bir lastik alın keyfinize bakın. Bunu tabi apaçilik boyutunda yapmayın, olabildiğince boş, kimseyi tehlikeye atmayacak yollarda yapın. Kaza yapabilirsiniz, olabilecek bir durum. Yaptığınız zaman bile kimseye zarar vermeyin yeter. Tekrar söylüyorum, arabanın dengesi falan bozulmuyor, hatta önde iyi lastik arkada kötü lastik olunca arka çekerin avantajlarını kullanıyorsunuz, önden kaymaların önüne geçiliyor arabanın arkasıyla oynayabildiğiniz için.
Ya verecek cevap bulamıyorsun ya da beni gerçekten anlamakta zorluk çekiyorsun. Ben hiç bir mesajımda trafikte yanlamak ve makas atmak doğrudur vs birşey dedim mi?Yanlayin kardeşim , atın makaslari birbirinize kral sizsiniz. Diğer insanlar mal çünkü düzgün gidiyorlar .Adama iki saattir ne anlatmaya çalışıyoruz adamın anladığına bak
Tavırlarınız çok ağır, böyle hep bir ağızdan karşı tarafı aşağılayıcı konuşursanız adamın bağdat caddesinde yanlayacağı varsa yine yanlar, bir kişiyi kendinize düşman edeceğinize arkadaş edinip tatlı tatlı tavsiyelerde bulunun. Bu tavırla amacınıza ulaşmanız çok zor...
Ya verecek cevap bulamıyorsun ya da beni gerçekten anlamakta zorluk çekiyorsun. Ben hiç bir mesajımda trafikte yanlamak ve makas atmak doğrudur vs birşey dedim mi?
Son kez yazıyorum artık anla lütfen : İki tane olumsuz davranış var. Biri X biri Y olsun. X davranışını yapan arkadaş linç edilirken, Y davranışını yapan maşallah alıyor. Ben bu farka dikkat çekiyorum sadece.
Bak sen de yollar boşken yanlıyorum demişsin. En rahat empatiyi sen yapabilirdin halbuki. Ama hazır bulmuşken linç etmek daha tatlı geldi herhalde. Adam yanlamaktan bahsediyor, sen otobanda makasa getirmişsin konuyu.Duyar kasılmış diyorsunuz, hemen bir kaç şey anlatayım sizlere.
Bağdat caddesinde yanlayan insanların kontrolü kaybetmesi sonucu ölen çiçekçiyi biliyor musunuz? Veya sonraki günlerde elinde kemanı ile aynı olaya kurban giden sanatçıyı? Heykelleri dikildi caddeye. Yazık değil mi bu canlara?
Şimdi siz kimin neye niyeti olduğunu bilmeden, bu uyarıları yapmadan lastik önerirseniz Allah korusun ama ileride arkadaş böyle bir kazaya karışmış olursa hiç mi kötü hissetmeyeceksiniz kendinizi? Keşke önermeseydik demeyecek misiniz?
Yapmayın arkadaşlar, ben bir BMW sahibi olarak tabii ki yolları bomboş gördüğümde yanlıyorum eğleniyorum. Fakat eğer bir otomobil bile varsa, bir tane yaya hatta canlı varsa kendimi tutuyorum. Otobanda yol boşsa 130'u da geçiyorum. Eğer bir tehlike olduğunu hissedersem hem kendi hem de başkalarının can güvenliğini tehlikeye atmamak için yavaşlıyorum.
Başlık ismi o kadar falso ki hakikaten, arkadaşın niyetini anlamak pek de zor gelmiyor. Pistte yanlamak istese, zaten P7 ona gani gani yetecektir.
Rolling yapılan başlıkta destek veriyorsunuz vs vs.
Trafik bomboşsa, yollar müsaitse ve canı veya malı tehlikeye atılacak kimse yoksa etrafta isterse gidip 350 yapabilirler TEM'de. Benim için sorun yok. Herhangi bir canlının canı tehlikeye atılıyorsa, sıkıntı var.
Fakat bu arkadaşın ön-arka yapılmış lastiklerle otobanda makas atarken kontrolü kaybedip kaza yapmasının aslında kolay bir ihtimal olduğunu hatırlatıyoruz. Bunun adına da duyar kasmak diyenler olmuş. Hadi kendi canını tehlikeye atmayı geçtim, karşındakinin canını da tehlikeye atıyorsun. Böyle bir insana lastik önerilir mi ?
Konuyu açan arkadaşın niyetini bilemiyorum, başlıktan anladığım kadarıyla yorum yaptım. Eğer pistte gidip kullanacağım diyorsa kusuruma bakmasın.
Duyar kasılacaksa bu ülkede, bu konudan başlayabiliriz bence.
Bu arada, benim 136 beygirlik otomobilim bile yanlayabiliyor. 320i de kullandım, sportcontact 5 ile. O da yanlayabiliyordu. Pistte kullanılacaksa rahat rahat P7 ile yanlayabilir.
Asfalt kuruduKardeşim seri kayan lastik getir araba yanlamıyo
Sizin gibi mantıksızlığın dibini bulup belkide kötülük edecek birine peşinen yardım edeceğime, duyar kasan biri olmayı tercih ederim. En azından duyarlı diye anılırım mantıksız değil. Mantıksız konuşan akla ne denildiğini idrak edebilecek kadar mantık yürütebilirsin umarımArkadaşlar duydunuz. Bundan sonra yazılım, hafifletme, egzoz, hava filtresi, lastik, hatta yeni araba önerileri isterken önce niyetinizi yazın. yoksa cevap vermiyoruz.
Bir de kısa özgeçmişinizi de konuya ekleyin ki kişilik analizi yapıp ona göre yorumda bulunalım.
Kalkıp da en çabuk kayan lastik soran birinin amacı ne olabilir peki? Maksadını ben söyleyeyim, ben yanlayamıyorum da tutmayan bir lastik bana önerin yanlayabileyim. Bunu zaten beceremeyen bir adamsa ve bunu hep trafikte yapacağı ve bunu da bol bol yapacağı belliyse ne diyecez peki?Arkadaşlar duydunuz. Bundan sonra yazılım, hafifletme, egzoz, hava filtresi, lastik, hatta yeni araba önerileri isterken önce niyetinizi yazın. yoksa cevap vermiyoruz.
Bir de kısa özgeçmişinizi de konuya ekleyin ki kişilik analizi yapıp ona göre yorumda bulunalım.
Zaten başlığı açış şekli kafadan yanlıştı.. Toplumda ki insanların hassas olduğu konulara dair bir başlık açılırken ince detayına kadar her şey yazılır. En çabuk kayan lastiği istiyorum yanlayacam da ben diye başlık açarsan eşini, dostunu, akrabasını trafik kazasında kaybetmiş insanların, her gün youtube'da izlediğimiz o magandalara laf söyleyenlerin tepkisiyle karşılaşırsın.Neyse, kaçtı çocuk zaten.
Tavırlarınız çok ağır, böyle hep bir ağızdan karşı tarafı aşağılayıcı konuşursanız adamın bağdat caddesinde yanlayacağı varsa yine yanlar, bir kişiyi kendinize düşman edeceğinize arkadaş edinip tatlı tatlı tavsiyelerde bulunun. Bu tavırla amacınıza ulaşmanız çok zor...
Mevzu bu kadar basitti.. Şu açıklamayı baştan yapmış olsaydın, insanların hassasiyetini düşünüp olması gerektiği gibi en başta yazmış olsaydın zaten bu konuşmaların hiç biri yaşanmazdı. Başta söylenmesi gereken şey sonda söylenince iletişim kopukluğu oluyor. Ben senin niyetini ve davranış şeklini anladım, o sebeple bu başlığa dair benim aklımda bir soru işareti kalmadı hocam. İnşaallah aracını keyifle kullanabilirsin.Abicim seni tebrik ediyorum yaklaşımından ve düşüncelerinden dolayı. Yaklaşımından belli Eğtimli ve kaliteli bir insansın. Tekrardan Teşekkür ediyorum.
Diğer konuya geleceksek benim kanımca saçma saçma orda burda yanlayıp , trafiğin huzurunu ve güvenliğini tehlikeye atacak insan gelipte en az kendi yaşında veya kendinden büyük insanlara forum vs. gibi yerlerde danışmaz , kafasına göre takılır. Ben de yanlış buluyorum ama herkes gibi çok küçük yaşlarda araba kullanmaya başladım işimiz gereği. Yıllardır arkadan itiş tecrübem var. Bileğim de iyidir. Kayan lastikler ide şu nedenle istedim ; öğrenciyim şehir dışı yapmıyorum , viraj kasmayı sevmiyorum , eğlence amaçlı boş bir yer görürsem veya gece kimsenin olmadığı yerde 20 30 derece fazla olmayan açılarla arkayı getirmek amacım.
Burada iyi kalpli , forum forum kovalayıp linç aramayan iyi kardeşlerim , abilerim sayesinde farklı lastiklere yönelirsem arabanın dengesinin bozulacağını öğrendim , Teşekkür ederim. Önümüz deki hafta P7 cinturato nun 2. el alacağım . Herkese iyi forumlar teşekkürler...
Neden linç edeyim ki? Ne çıkarım olabilir ki bundan?Bak sen de yollar boşken yanlıyorum demişsin. En rahat empatiyi sen yapabilirdin halbuki. Ama hazır bulmuşken linç etmek daha tatlı geldi herhalde. Adam yanlamaktan bahsediyor, sen otobanda makasa getirmişsin konuyu.
Bu arada yanlamaktan kastın kıç attırmaksa eyvallah. Yok drifti istediğim kadar devam ettirebiliyorum diyorsan tutuşu zayıf bir asfalttasın demektir.
Tutan asfaltta bu arabayla drift imkansız. Hadi bir kaç metre kaydın diyelim. Lastiklere yazık.
(pro driftçilere haber salalım da boşuna 1000+ beygir kasmasınlar, 320i cayır cayır yanlıyormuş hazır)
Şu yazdığınızı keşke basşlığı açarken de yazmış olsaydınız. Niyetinizi bilmiş olurduk. Laflar için kusura bakmayın, takdir edersiniz ki bu lafı yemeye layık çok insan var trafikte, sizi de onlardan sandık.Kayan lastikler ide şu nedenle istedim ; öğrenciyim şehir dışı yapmıyorum , viraj kasmayı sevmiyorum , eğlence amaçlı boş bir yer görürsem veya gece kimsenin olmadığı yerde 20 30 derece fazla olmayan açılarla arkayı getirmek amacım.
Ben demek istediğini anladım hocam, ama sen de bizi anla. Başlık açma ve başlığın içeriğini yanlış anlaşılmaya mahal vermeyecek şekilde doldurmak diğer ciddi forumlarda da genel bir kuraldır. Malum, trafik bilinci olmayan bir ülkedeyiz ve açtığın konu hassas. Ama niyetini anladığım için bir şüphem kalmadı. Yaptığım yorumlar da zaten direkt şahsına yönelik değil, durumu anlatabilmek adınaydı.Vaktim çok yok. Sosyal medya'da fazla takılan bir insan değilim. Derdimi anlatabildiysem ne mutlu bana , Sağ olun. İyi forumlar