BMW F30 İÇİN EN ÇABUK KAYAN LASTİK

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

assettocorsaa

Profesör
11 Eyl 2016
685
1,268
2,270
20-30 derecelik küçük açılarla bu işi yapmak istiyorsan aracındaki mevcut lastik, hatta daha iyi tutan bir lastik bile yeterli gelir.
Arkadaş sence mevcut lastikle denemeden mi gelmiş açmış konuyu? Daha az tutan bir lastiğe ihtiyacı olduğunu hissetmiş bir 320i kullanıcısı olarak.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alpckr33

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Neyse, konu sahibi gerekli cevaba erişti. Artık herkes rahatlayabilir. Konu sahibi arkadaşa önerim, bulabilirsen michelin al, benim arabamda 4 yıllık rft cinturato vardı, yine fena tutmuyordu, michelin daha az tutar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alpckr33

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,195
45,773
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Arkadaş sence mevcut lastikle denemeden mi gelmiş açmış konuyu? Daha az tutan bir lastiğe ihtiyacı olduğunu hissetmiş bir 320i kullanıcısı olarak.
Ben de masrafa gerek olmadığını, 156'lık esp'si kapanmayan 18 inç pilot sport 4 lastikli c180'in bile her göbekte gaza biraz fazla basıldığında rahatça arkasını açtığını, 170'lik bmw'nin bunu hayli hayli yapabileceğini, yeter ki boş bir alanda biraz buna çalışılsın kendisinin de görebileceğini söyledim. Herkes senin gibi profesyonel driftçi assettocorsa fatihi olamayabilir tabii ki ama çalıştıktan sonra hala beceremezse o zaman para verir gidip lastiğini alır zaten. Kaçmıyor neticede lastikler.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur

assettocorsaa

Profesör
11 Eyl 2016
685
1,268
2,270
@Ozgur Gunes arabayı kullanmış zor yanlıyor diyor, ben kullandım zor yanlıyor diyorum. Konuyu açan arkadaş da muhtemelen zorlandı ki lastik arıyor. Kullanan kişiler bu yorumları yaparken daha bu neyin inadı??

Direksiyonu çevir, gaza bas, arkası gelsin... Bu drift değil arkadaşlar. Bunu şahin de yapar...Tutunma ne kadar az olursa bu güçlerde drift o kadar kolay ve keyifli olur. Kış gelince neden kar yağsın diye bakıyoruz?
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Mustafak

2jzihtiyar

Reis
Beta Programı
23 Şub 2018
3,062
6,940
5,020
github.com
Marka
BMW
Ben de masrafa gerek olmadığını, 156'lık esp'si kapanmayan 18 inç pilot sport 4 lastikli c180'in bile her göbekte gaza biraz fazla basıldığında rahatça arkasını açtığını, 170'lik bmw'nin bunu hayli hayli yapabileceğini, yeter ki boş bir alanda biraz buna çalışılsın kendisinin de görebileceğini söyledim. Herkes senin gibi profesyonel driftçi assettocorsa fatihi olamayabilir tabii ki ama çalıştıktan sonra hala beceremezse o zaman para verir gidip lastiğini alır zaten. Kaçmıyor neticede lastikler.
@assettocorsaa nın söylemeye çalıştığı şey yanlış anlamadiysam arkaya bırakması değil de 320'nin sürüklenmë ve viraja bağlamak için gereken güce sahip olmaması. Onun için de beygirden çok tork gerekir. yazılımlı 3.20d bu açıdan gayet yeterli olabilir. Lastikle bu sürüklenme illaki artacaktır ama tam anlamıyla verimli olacağını düşünmüyorum. Sinan Reis'in çektiği Drift nedir videosundaki E30 da 5.40 motoru vardı yanlış hatırlamıyorsam. 4.0 lik hacim bol bol tork demek. Videodaki arkadaş da belirtmişti zaten belli bir yerden sonra tork beygirden daha önemli hale geliyor diye. E30 da 1000 beygir filan değildi 300 beygir civarlarindaydi
 
  • Beğeni
Tepkiler: assettocorsaa

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,195
45,773
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
@Ozgur Gunes arabayı kullanmış zor yanlıyor diyor, ben kullandım zor yanlıyor diyorum. Konuyu açan arkadaş da muhtemelen zorlandı ki lastik arıyor. Kullanan kişiler bu yorumları yaparken daha bu neyin inadı??

Direksiyonu çevir, gaza bas, arkası gelsin... Bu drift değil arkadaşlar. Bunu şahin de yapar...Tutunma ne kadar az olursa bu güçlerde drift o kadar kolay ve keyifli olur. Kış gelince neden kar yağsın diye bakıyoruz?
@assettocorsaa nın söylemeye çalıştığı şey yanlış anlamadiysam arkaya bırakması değil de 320'nin sürüklenmë ve viraja bağlamak için gereken güce sahip olmaması. Onun için de beygirden çok tork gerekir. yazılımlı 3.20d bu açıdan gayet yeterli olabilir. Lastikle bu sürüklenme illaki artacaktır ama tam anlamıyla verimli olacağını düşünmüyorum. Sinan Reis'in çektiği Drift nedir videosundaki E30 da 5.40 motoru vardı yanlış hatırlamıyorsam. 4.0 lik hacim bol bol tork demek. Videodaki arkadaş da belirtmişti zaten belli bir yerden sonra tork beygirden daha önemli hale geliyor diye. E30 da 1000 beygir filan değildi 300 beygir civarlarindaydi
Ben sizi anlıyorum da ben kendimi tam ifade edemiyorum galiba. Başlık sahibi arkadaş az önce ' öğrenciyim şehir dışı yapmıyorum , viraj kasmayı sevmiyorum , eğlence amaçlı boş bir yer görürsem veya gece kimsenin olmadığı yerde 20 30 derece fazla olmayan açılarla arkayı getirmek amacım. ' dememiş mi ? Bunun drift olmadığını, asıl driftin virajları bağlayarak daha yüksek hızlarda yapıldığını biliyorum. Fakat arkadaşın da zaten böyle ileri derecede bir eğlence isteği yok. Hal böyle olunca 20-30 derecelik açıyla küçük küçük aracın arkasını getirmek için tutmayan lastik takmaya gerek yok. Arkanın kayma başlangıcını zaten 170'lik bmw de, 156'lık c180'de her türlü lastikle yapabiliyor ki arkadaşın aracında duran şuan ki lastik zaten sportcontact 6, pilot sport 4 v.b gibi yüksek tutuş gücüne sahip lastikler değil.

Beklentisi büyük olmadığı için boş bir yere çıksın aracını şuan ki lastikleriyle denesin iyice. Yapamıyorum diyorsa bile üstüne gitsin, öğrenmeye çalışsın baktı ki olmuyor o zaman lastik değişir. Hem şuan yaz dönemi başındayız. Ucuz türevli lastikler bile henüz pahalı olabiliyor. 15-20 gün 1 ay çalışsın, hem aracını da iyice tanır. Sonra yaz ortası gibi yazlık lastik fiyatları da inince eğer hala beceremiyorsa değişir.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor ve Ugur

assettocorsaa

Profesör
11 Eyl 2016
685
1,268
2,270
Bak arkadaş ne yazmış. "Yıllardır arkadan itiş tecrübem var. Bileğim de iyidir".
Tamam seni mi kıracak 15-20 gün daha çalışsın :)
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,195
45,773
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Bak arkadaş ne yazmış. "Yıllardır arkadan itiş tecrübem var. Bileğim de iyidir".
Tamam seni mi kıracak 15-20 gün daha çalışsın :)
Tecrübesi yok demedim, yapacağı iş için altında ki lastikler zaten yeterli gelecektir dedim. Biraz üstüne gider çalışırsa bunu kendisi de görür. Hem aracını tanır, hem daha fazla zevk alır. Beceremezse de yaz ortası gibi daha uygun bir fiyattan yaz lastiği alır. Eğer çalışmak istemiyorsa da zaten söyler. Söylediğim yöntemde kaybedeceği hiç bir şey yok. Mantıklı olabilmek zor değilmiş dimi ? :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur

assettocorsaa

Profesör
11 Eyl 2016
685
1,268
2,270
Azıcık mantığını kullanırsan arkadaşın bu konuyu açmadan önce mevcut lastiği yeterince denediğini anlayabilirsin
 

Ugur

Panpa
Destekçi
Beta Programı
10 Eyl 2016
2,295
6,325
4,270
.
@assettocorsaa meseleyi neden uzatıyorsunuz, olay kapandı bitti. Israrla aynı kelimeler dönüyor. @Cenk abi fikirlerini belirtmiş, siz tanımadığınız becelerilerini bilmediğiniz iki insan arasında bir nevi kıyas yapıp mevzuyu uzatıyorsunuz.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,195
45,773
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Azıcık mantığını kullanırsan arkadaşın bu konuyu açmadan önce mevcut lastiği yeterince denediğini anlayabilirsin
Ya yeterince denememiştir ya da doğru şekilde denememiştir. 170'lik bmw'nin esp kapalı şekilde o lastiklerle arkasını bırakmaya başlamaması mümkün değil. 1.6 hacimli 5.20i de bile yeterince gaz ve direksiyon hareketiyle hafif hafif de olsa arkasını açabiliyorken göbekte 3.20i nasıl bırakmayacak ? Beceremeyen yeterince üstüne gitmiyor demektir. Sanki dünyanın en nadir araçlarından bahsediyorsunuz. Neyse, ben 3, 5 ve c180'de arkadaşın bahsettiği şeyin ufak ufak da olsa yapılabildiğini defalarca gördüm, tecrübe de ettim. Yapamayan varsa ya üstüne gider çalışır ya da tutmayan lastik alır.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur

assettocorsaa

Profesör
11 Eyl 2016
685
1,268
2,270
hala şahinlerin bile yapabildiği k*ç attrmaktan bahsediyoruz.... neyse başa dönemicem benden bu kadar...
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: TMRT

TMRT

Profesör
8 Eyl 2016
78
129
1,060
Eskişehir
Ben bu forumda, daha doğrusu ülkedeki nadir otomobil forumlarından birinde ve orta yaş bandındaki topluluğunun bilincine inandığım bu forumda 170 HP motor gücüne ciddi anlamda ,ciddi ciddi anlam yüklendiğini mi görüyorum yoksa benim gözlerimde mi bir sıkıntı var. Ülkedeki hacimden alınan vergi ve downsizing damarlarımıza kadar işlemiş, psikolojimizi bozmuş ne yazık ki. Araç 150HP'yi geçince güçlü diyoruz off oğlum 170 HP laaaaann diyoruz galiba. Açık ve net örneği. Ciddi ciddi 170 HP motor gücüne ve 250 NM torka "DRIFT" için yeterli ve GÜÇLÜ denildiğini görüyorum ya şaka ? Şu Polo GTI'da 10 HP fazla olanından. Ya da 1.4cc hacimli Giulietta'da olan güç.

hala şahinlerin bile yapabildiği k*ç attrmaktan bahsediyoruz.... neyse başa dönemicem benden bu kadar...

Bu başlıkta görebildiğim nadir mantıklı yorum bu oldu. Siz adamın dediği gibi kıç ve spin attırmanın muhabbetini yapıyorsunuz burada driftin değil. Ve binlerce mesajınız var üstelik. Sinan Koç'un meşhur 420 testini izleyin Youtube'dan kaldırdılarsa Dailymotion'da vardır o kadar geliyor işte bu arabanın arkası dahası yok üstelik o dizel modeliydi. Forumdaki muhabbetlerden sonra eniştemde 40.yıl paketli 320 IED var telefonla arayarak daha önce defalarca sürdüğüm aracın gücüne bakmak için ödünç almak istediğimi söyledim. O da petrolheaddir ben gibi aramızdaki muhabbet çok ileri seviyededir gülerek al aracı tabiki dedi. Elimde bi gopro falan olsa foruma videosunu atsam konu sahibinden sonra ben linç yerdim yaptığım hareketlerden dolayı üstelik linç ekibinin içinde ilk sayfada ben de varım :) Sırf burada yazılanlar için yaptım, bu aracın arkası hızlı olmadığınız sürece alt devirlerde (8 ileri şanzıman) 3.viteste bile gelmiyor siz neden bahsediyorsunuz ? 80-90 civarı 3 veya 4.viteste gireceksiniz arkası 20 derece gelecek sonra zaten bütün elektronik sistemler kapalı bile olsa GÜÇ YETERSİZLİĞİNDEN topluyor araba arkayı otomatikman çeviremiyor ki. Onda da gazı kökleyip giriyorsun en ufak bir gazdan çektiğinizde arkası toparlanıyor. Bu drift değil Tofaş tayfasının mastürbasyonunu yaptığı şey. Yanlamak mı deniyor onların dilinde ? 1 veya 2.viteste geniş bir yolda GAZI KÖKLEYEREK yani tabana yapıştırmak suretiyle sağ sol full pandül atarak anca drift atıyor bu araba o da arap drifte kaçıyor biraz. 320d seri köz getir kardeşim tayfası ve ikinci viteste sağa sola 320d koparmalı instagram paylaşımları. 1 veya 2'de Sağa sola çılgın gibi koparmadığınız taktirde bu arabanın yan yan gitmesi imkansız arkadaşlar. Dünyanın hangi kıtasında GAZ KÖKLEYEREK drift yapıldığı görülmüş benim bildiğim drift gaz pompalanarak kesik kesik verilerek yapılıyor. Bu yazdıklarınızı okuduktan sonra hayatınızda hiç F10 M5, E92 M3 falan sürmediğinize kanaat getiriyorum F10'un gazına 320 IED'yi yanlattırmak için oturduğunuz gibi otursanız sonucun ne olacağını az çok tahmin edersiniz. Çeyrek gaz bas çek ile dünyanın etrafını yan yan giderek döneceğiniz bir otomobil. İşte zaten bu drift oluyor. Fiat 124 spider inceleme videosunda yazmıştım sanırım ben bu yorumu. Ben "YANLAMA" tayfasının ilahı özünde pist otomobili S2000'in koltuğuna oturup 4'ten 3.vitese çekip yanlayayım derken aracın gaz yememesi ve bildiğin kösülmesiyle bu hayatın en ciddi tokadını yemiştim zaten. Hayatın acımasızlığını anladığım andı... :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: assettocorsaa

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,195
45,773
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Ben bu forumda, daha doğrusu ülkedeki nadir otomobil forumlarından birinde ve orta yaş bandındaki topluluğunun bilincine inandığım bu forumda 170 HP motor gücüne ciddi anlamda ,ciddi ciddi anlam yüklendiğini mi görüyorum yoksa benim gözlerimde mi bir sıkıntı var. Ülkedeki hacimden alınan vergi ve downsizing damarlarımıza kadar işlemiş, psikolojimizi bozmuş ne yazık ki. Araç 150HP'yi geçince güçlü diyoruz off oğlum 170 HP laaaaann diyoruz galiba. Açık ve net örneği. Ciddi ciddi 170 HP motor gücüne ve 250 NM torka "DRIFT" için yeterli ve GÜÇLÜ denildiğini görüyorum ya şaka ? Şu Polo GTI'da 10 HP fazla olanından. Ya da 1.4cc hacimli Giulietta'da olan güç.



Bu başlıkta görebildiğim nadir mantıklı yorum bu oldu. Siz adamın dediği gibi kıç ve spin attırmanın muhabbetini yapıyorsunuz burada driftin değil. Ve binlerce mesajınız var üstelik. Sinan Koç'un meşhur 420 testini izleyin Youtube'dan kaldırdılarsa Dailymotion'da vardır o kadar geliyor işte bu arabanın arkası dahası yok üstelik o dizel modeliydi. Forumdaki muhabbetlerden sonra eniştemde 40.yıl paketli 320 IED var telefonla arayarak daha önce defalarca sürdüğüm aracın gücüne bakmak için ödünç almak istediğimi söyledim. O da petrolheaddir ben gibi aramızdaki muhabbet çok ileri seviyededir gülerek al aracı tabiki dedi. Elimde bi gopro falan olsa foruma videosunu atsam konu sahibinden sonra ben linç yerdim yaptığım hareketlerden dolayı üstelik linç ekibinin içinde ilk sayfada ben de varım :) Sırf burada yazılanlar için yaptım, bu aracın arkası hızlı olmadığınız sürece alt devirlerde (8 ileri şanzıman) 3.viteste bile gelmiyor siz neden bahsediyorsunuz ? 80-90 civarı 3 veya 4.viteste gireceksiniz arkası 20 derece gelecek sonra zaten bütün elektronik sistemler kapalı bile olsa GÜÇ YETERSİZLİĞİNDEN topluyor araba arkayı otomatikman çeviremiyor ki. Onda da gazı kökleyip giriyorsun en ufak bir gazdan çektiğinizde arkası toparlanıyor. Bu drift değil Tofaş tayfasının mastürbasyonunu yaptığı şey. Yanlamak mı deniyor onların dilinde ? 1 veya 2.viteste geniş bir yolda GAZI KÖKLEYEREK yani tabana yapıştırmak suretiyle sağ sol full pandül atarak anca drift atıyor bu araba o da arap drifte kaçıyor biraz. 320d seri köz getir kardeşim tayfası ve ikinci viteste sağa sola 320d koparmalı instagram paylaşımları. 1 veya 2'de Sağa sola çılgın gibi koparmadığınız taktirde bu arabanın yan yan gitmesi imkansız arkadaşlar. Dünyanın hangi kıtasında GAZ KÖKLEYEREK drift yapıldığı görülmüş benim bildiğim drift gaz pompalanarak kesik kesik verilerek yapılıyor. Bu yazdıklarınızı okuduktan sonra hayatınızda hiç F10 M5, E92 M3 falan sürmediğinize kanaat getiriyorum F10'un gazına 320 IED'yi yanlattırmak için oturduğunuz gibi otursanız sonucun ne olacağını az çok tahmin edersiniz. Çeyrek gaz bas çek ile dünyanın etrafını yan yan giderek döneceğiniz bir otomobil. İşte zaten bu drift oluyor. Fiat 124 spider inceleme videosunda yazmıştım sanırım ben bu yorumu. Ben "YANLAMA" tayfasının ilahı özünde pist otomobili S2000'in koltuğuna oturup 4'ten 3.vitese çekip yanlayayım derken aracın gaz yememesi ve bildiğin kösülmesiyle bu hayatın en ciddi tokadını yemiştim zaten. Hayatın acımasızlığını anladığım andı... :)
Her gelen Selamun aleyküm deyip aynı şeyleri söylüyor şu başlıkta :D Arkadaşlar, başlık sahibinin 1-2 sayfa önce ki yorumlarını bir okuyun ondan sonra diğer yorumları değerlendirin. Drift denen olgunun nasıl ve ne şartta yapıldığını zaten biliyoruz. Başlık sahibi arkadaşın sizin anlattığınız usülde, fast&furious izler gibi drift yapma amacı falan yok. Sadece aracının ufak ufak arkasını getirmek istiyor yahu ne abarttınız..170 hp'lik bir bmw esp kapalı spor modda gazı kökleyip pandülü attığın vakit arkadaşın isteğine yeterince cevap verecektir. Virajdan viraja arkasını bağlama gibi bir amacı yok elemanın. Zaten 170'lik arabanın da öyle bir potansiyeli yok.
 

tumay_colak

Taklacı Güvercin
15 Haz 2017
40
92
335
istanbul
Marka
BMW
Sinan Koç'un meşhur 420 testini izleyin Youtube'dan kaldırdılarsa Dailymotion'da vardır o kadar geliyor işte bu arabanın arkası dahası yok üstelik o dizel modeliydi.
Arabanın arkasının sinan abinin getirdiğinden fazla gelmeyeceğini söylüyorsun ama arkalara tutmayan lastik takınca ''gerçek drift'' yapılacağını iddia ediyorsun?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Ben bir BMW sahibi olarak başlık sahibi arkadaşın ne istediğini sonuna kadar anlıyorum ve o yüzden bitik lastik öneriyorum. Kışın kullandığım Alpin5 lerle yanlamayı gerçek anlamda unuttum. O kadar iyi tutuyordu ki yanlamak hayal olmuştu. Yaz sezonunda iyi olan lastikleri diğer araca aktarıp BMW ye biraz daha bitik bir lastik alarak daha kontrollü ve kolay yanlamalar gerçekleştirmeye başladım. Zaten bu dediğim drift olayında asfalt da çok önemli, 170hp lik arabaya kötü lastik de taksanız iyi tutan bir asfaltta yanlamanız zor. Önemli olan parlak asfaltta ne yapabildiğiniz. Cinturato P7 ilk sezonunda iyi tutunma karakteri sergileyen bir lastik ve arkadaş da bunun farkında. Bu yüzden ben teorik konuşmayıp deneyimlerimden arkadaşa gerekli öneride bulundum. Bence herkes sonuna kadar fikrini sundu, konu kapanabilir.
 

2jzihtiyar

Reis
Beta Programı
23 Şub 2018
3,062
6,940
5,020
github.com
Marka
BMW
Np0NWL.jpg

Başlığın özeti
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım