o frenleri takan 118i birkac tanidigim var avrupada genelde bayanlar ve fonksiyondan ziyade gorunusunu begendigi icin taktiriyor yalniz bu frenleri takinca lastiklerinde en az 18 inc olmasi gerekiyor, sirf bu yuzden bile turkiyede taktirmak istemeyen olacaktir.2.18i' ye kim fren yapar ki? Onu yapan egzoz da yapar, bodykit de yapar. Ama hiçbir 2.18 sahibi o koca diskleri alıp takmaz emin olabilirsin. Hele hele Türkiye'de. Bizde önce şekil gelir sonra fonksiyon. Gurbetçilere selamlar.
Xdrive araci onden kaydirmak cooooook zor. Xdrive arka tekere daha cok guc veren bir sistem, yani Xdrive ile hareket halinde virajda kayarsaniz da bunu arkadan atarak yapiyor. (frenleri kitleyerek kayarsaniz o baska bir senaryo) onden kayan Xdrive videosu varsa paylasirsaniz merak ediyorum.Matt Farah bu aracın hem normal hem de xdrive versiyonuyla piste çıkıyor. Xdrive modeli inanılmaz önden kayıyor ve çok daha keyifsiz.
Arkadan itişten korkmaya gerek yok. dsc'yi tamamen kapamadığın sürece seni kurtarır merak etme Bilgisayar oyunlarında biraz pratik yapmanı tavsiye ederim
Bir de gri ayna kapaklarıyla sadece 35i-40i serilerinde standart gelen jantlardan anlaşılabilir.
Bu arada 1 ve 2'nin şasi boyutları benim bildiğim kadarıyla aynı, ama 2 serisi koptuktan sonra 1'den çok daha iyi hissettiriyor nedense. 1 anında koparken 2'nin arkası daha çok 3 serisi gibi yavaş yavaş geliyor.
Güzel test olmuş, güzel noktalara değinmişsiniz. LSD kesinlikle lazım 235i'ye. İçeriye verilen ses de sanal değil ama motor sesini yükselterek hoparlörden veriyorlar. Arkadaş da iyi basıyor anlaşılan, M4 bile şehir içinde 11-12 litreleri görebiliyor çünkü sakin kullanımda
S3 varken bunu almam şahsen.Niye yahu
Xdrive araci onden kaydirmak cooooook zor. Xdrive arka tekere daha cok guc veren bir sistem, yani Xdrive ile hareket halinde virajda kayarsaniz da bunu arkadan atarak yapiyor. (frenleri kitleyerek kayarsaniz o baska bir senaryo) onden kayan Xdrive videosu varsa paylasirsaniz merak ediyorum.
zevk meselesiS3 varken bunu almam şahsen.
LSD'nin sürüş zevkini azaltma gibi bir ihtimali yok yav, hem virajda hem yanlarken iyi bir sistem, özellikle bu güçlerde.LSD ile ilgili hicbir fikrim yok. yani olmasi surus zevkini koreltir mi artirir mi ? viraj kabiliyetinin artmasini istiyormuyum acaba yoksa bu hali mi daha guzel, LSD'li bir model kullanmadan bunu bilemeyecem sanirim. Gri kapaklar disinda burada genelde karbon ayna kapaklari goruyorum, araci alirken opsiyon listesinde vardi.. karbon mu yoksa karbon gorunumlu mu sormadim.
http://shop.rossiters.co.uk/ekmps/s...rror-caps-for-bmw-1-series-f20-f21-4767-p.jpg
Önden kaymayı seviyorsun hocam sanırımS3 varken bunu almam şahsen.
Quattro önden mi kayiyor?LSD'nin sürüş zevkini azaltma gibi bir ihtimali yok yav, hem virajda hem yanlarken iyi bir sistem, özellikle bu güçlerde.
M Performance parçaları bildiğim kadarıyla direkt karbon fiber, görünüm değil. Ben gri ayna kapağı diyerek standartından bahsettim zaten. Yoksa kişiselleştirme mevcut.
Önden kaymayı seviyorsun hocam sanırım
Şaka bir yana, 1-2 serisinin içi eskidi artık, ilk çıktığı zaman da zamanının ötesinde değildi. Kaliteli olmasına kaliteli, ya da ne bileyim işçilik kusurları, trim sesleri falan yok ama dizaynı beni bile baydı hem zamanında 1 hem de şimdi 2 sahibi biri olarak.
Xdrive, 4 matic, subaru AWD, audi Quattro, bunlarin hepsi guncel taksi modellerinde haldex kullaniyor ayni sistemin laciverti birinin digerine ezici ustunlugu yok , piyasada donenler reklam amacli sehir efsaneleri..., nerden mi biliyorum 6 ay kis olan memlekette audi subaru mercedes bmw sistemlerinin hepsini deneyimledim, cevremde kullananlar mevcut.Quattro önden mi kayiyor?
Bence Audi ile Subarunun sistemini bir kenara koymak gerekir. Tarihteki başarıları ortada.Xdrive, 4 matic, subaru AWD, audi Quattro, bunlarin hepsi guncel taksi modellerinde haldex kullaniyor ayni sistemin laciverti birinin digerine ezici ustunlugu yok , piyasada donenler reklam amacli sehir efsaneleri..., nerden mi biliyorum 6 ay kis olan memlekette audi subaru mercedes bmw sistemlerinin hepsini deneyimledim, cevremde kullananlar mevcut.
derseniz ki ben SUV alicam o zaman isler karisiyor, kullandigniz her quattro ayni degil, arazi formatina daha uygun kasalarda torsen kullaniliyor ki onlar teknik olarak zaten ustun, ayni sey subaru icinde gecerli merceds icinde..
o basarilara sahip olan sistem her quattroda bulunmuyor. quattro yazan her aracta torsen yok. ayni sey subaru icinde gecerli, belli basli modelleri iddali yapip bunlarla reklam yapiyorlar, bu showroomda en full araci gosterip baz versiyonu satmak gibi biseyBence Audi ile Subarunun sistemini bir kenara koymak gerekir. Tarihteki başarıları ortada.
S3 ve TT'ler kayıyor Haldex olduklarından, ama S4 ve üzeri modeller Quattro olduğu için kaymıyor. Haldex önden çeker temelli bir sistem çünkü.Quattro önden mi kayiyor?
@sinan , size çok güzel bir video konusu buldum FWD vs RWD vs AWD karşılaştırması. Lütfen şu RWD'nin sanıldığı kadar "öcü" bişey olmadığını anlatan güzel bir video çekin
Tofaş Şahin vs. Skoda Favorit vs. Subaru Justy 1.2 AWDhep istediğim bir karşılaştırma ama maliyetli pistte çekilmesi lazım mutlaka
Maliyetten kasıt, pistin bir gün kiralanması gerek.Tofaş Şahin vs. Skoda Favorit vs. Subaru Justy 1.2 AWD
ekonomik çözüm olmaz mı?
Abi öyle arabalar dedin ki onların teminini bulmaktansa type R, Golf R ve M135 bulmak daha kolay.Tofaş Şahin vs. Skoda Favorit vs. Subaru Justy 1.2 AWD
ekonomik çözüm olmaz mı?
Bu arada temini değil temizi olacak. Yanlış yazmışım.Abi öyle arabalar dedin ki onların teminini bulmaktansa type R, Golf R ve M135 bulmak daha kolay.