Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alptamer

Profesör
995
Marka
BMW
Dünden beri otomobilimde sorun var maalesef. BMW F31 316i N13 kodlu motor.
10 km/h ile giderken motor bir anda sustu. Durdurdum arabayı, marş basmayı denedim. Marş motoru çalışıyor fakat motor çalışmıyor. Sanki benzini yok gibi oldu,fakat 4/3 doluydu. 6.kez denedim, sonra bir şekilde çalıştı. Fakat yine oldu.

Motor tahrik uyarısı, motor tam performansta çalışmaya uygun değil! diyordu. Motoru çalıştırdığım zaman da rolanti devri stabil değil, 900 devirde kalması gerekiyorken, 1200 devirlere çıkıp-iniyor. Ben buji veya ateşleme ile ilgili başka bir problem olduğunu düşünüyorum.

Edit: Şimdi aklıma geldi, sorun bujide de olabilir. Ne dersiniz?
Var mıdır fikriniz? Daha önce tecrübe ettiniz mi böyle bir durum?

Herkese şimdiden teşekkürler...
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
aynısı ibiza tsı da başımıza geldi, araba tekliyor ve 1-2-3-4 silindir ateşleme arızası veriyordu, buji bobin denedim yok.. kompresyon ölçtüm yok aynen devam en sonunda yakıt örneği alalım dedik benzin değil bildiğin su çıktı...
Hangi motordu kanka 1.4 cupra mı 1.0 mı 1.2 mi meraktan soruyorum.
edit: 1.0 olamaz da :D 4 silindir demişsin
 
Bmw 2012 model f20 1.16i aracim var ve arac menzil 45-50 km gosteriyorken birden benzin bitiyor ve yolda kaliyor arac. 65.000 de aracim sanki otobanda giderken belli bir hiz limitinden sonra araba gaz yemiyor ve belli bir hizda sabit kaliyor gibi. Bugun bir ustaya gosterdim oda benzin pompasindan silecegin altinda ki parcadan oldugunu soyledi. Ama emin olamadim samandirada mi bir problem var yoksa enjektorlerde mi yoksa pompada mi. Makinaya bagli olarak bujileri kontrol ettiginde ateslemede bir sikinti olmadigini soyledi ve degistirdigimiz taktirde yakit pompasinin tekrar bujileri bozacagini soyledi. Sizce ne tur bir problem ile karsi karsiyayiz?
 
Bmw 2012 model f20 1.16i aracim var ve arac menzil 45-50 km gosteriyorken birden benzin bitiyor ve yolda kaliyor arac. 65.000 de aracim sanki otobanda giderken belli bir hiz limitinden sonra araba gaz yemiyor ve belli bir hizda sabit kaliyor gibi. Bugun bir ustaya gosterdim oda benzin pompasindan silecegin altinda ki parcadan oldugunu soyledi. Ama emin olamadim samandirada mi bir problem var yoksa enjektorlerde mi yoksa pompada mi. Makinaya bagli olarak bujileri kontrol ettiginde ateslemede bir sikinti olmadigini soyledi ve degistirdigimiz taktirde yakit pompasinin tekrar bujileri bozacagini soyledi. Sizce ne tur bir problem ile karsi karsiyayiz?
Diyagnoza bağlandı mı? Ustanın konuya hakim olduğundan emin misiniz?

İstanbul'daysanız Askar'ı tavsiye ederim. Veysel usta bu konulara hakimdir. Şu ana kadar anlattıklarınız bende hiç bir çözüm uyandırmadı maalesef.

Kolay gelsin...
 
1 haftadır arabamda bi problem var bi türlü çözemiyoruz.
Tahrik arızası verdi ve o günden beri 3 özel servis 1 yetkili servise götürdüm arabamı toplam 2000₺ masraf yaptım ama net bişey yok hala ortada.
Buji değişti ateşleme bobini değişti çözülmedi
Yetkili servis sorunu bulamadı ve Motoru açmamız gerekiyor sorunun ne olduğunu bulmak için dediler ama izin vermedim.
Özel servis subaptan olabilir dedi Kompresörle kontrol ettiler bütün silindirin basınçları aynı bi anormallik yok
Beyninden dediler beyin kontrol edildi herşey normal çıktı
Bilgisayara bağlıyken silindir çalışma düzeni kontrol edildiğinde önce herşey stabil ama motor sarsılmaya başladığında 2. Silindirin düzeni bozuluyor.
Görsel olarak yüklicem lütfen yardım edin
Merhaba bende de aynı sorun ,yetkili dahil 3 servisteyim çözemiyorum , varmı tavsiyeniz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...