KAPALI Bu araclar arasından hangisini önerirsiniz?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Esco
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Esco

Davidphomi
Elit Apaçi
200
40
Marka
Suzuki
Arkadaşlar 50 bin tl bütçem var, az yaksın çok kaçsın tarzı arac arıyorum.Hatchback veya kücük sedan tarzı otomobiller olabilir.Benim araların da kaldığım araçlar şunlar niyey Dacia Sandero beni o jeep imsi tarzıyla kendine çekiyor.

Dacia Sandero - Yakıtı çok ideal
Citroen C4 - Dış tasarımı çok hoşuma gitti
Opel Astra J - 1.3 dizel veya 1.4t benzinli veya 1.6 düz motorlu olabilir
Golf 5 veya 6 - 1.4 turbolu motor tsi
Renualt Megane 3
 
  • Beğeni
Tepkiler: saracer
Görünce dayanamadım, sinirleniyorum çünkü, Allah rızası için, 5 i geçtim de 6 daki 122 likten niye uzak duruyor? Ankara da 4 litreyle gezdiğim zamanları bilirim o arabayla
Buna @Ali Karaer cevap versin.Sahibi olduğu 2010 122 lik dsg tsi la beraber yolculuk ettik.2 kişi sabit hızla ,bir iki sefer 180 görüp tekrar sabit hıza düşerek (120 değil, 90 veya bazı yerlerde yolun durumuna göre 110 ama genelde 90) klima kapalı bagaj boş 250 kilometre yol yaptık 8.2 yaktı. İkimizde öğrenci olduğumuz zamanlarda 90 lira benzinle 228 kilometre şehirdışı yol yapıp stop etmeden önce tekrar benzin ışığını yaktığına göre ne bizim öğrenci oluşumuzla (malum paramız kısıtlı dolayısıyla değerli) ne de başka herhangi bir şeyle alakası olduğunu sanmıyorum buradan açıkça görünen sonuç araba yakıyor. Filtre setleri-bakım durumu ne haldeydi bilmiyorum sahibi söylesin. Dsgnin kalkarken titremesi dışında vites geçişlerinde bir sıkıntısı yoktu.Bunların hiçbiri olması gereken kondisyonda değildi desek yinede 4 ile 8.2 arası değerler uçurum.Yolun eğimi ve trafiği de standart haldeydi.Tüm bu koşullar böyleyken ben 122 lik tsi az yakıyor nasıl diyebilirim?
 
Son düzenleme:
Buna @Ali Karaer cevap versin.Sahibi olduğu 2010 122 lik dsg tsi la beraber yolculuk ettik.2 kişi sabit hızla ,bir iki sefer 180 görüp tekrar sabit hıza düşerek (120 değil, 90 veya bazı yerlerde yolun durumuna göre 110 ama genelde 90) klima kapalı bagaj boş 250 kilometre yol yaptık 8.2 yaktı. İkimizde öğrenci olduğumuz zamanlarda 90 lira benzinle 228 kilometre şehirdışı yol yapıp stop etmeden önce tekrar benzin ışığını yaktığına göre ne bizim öğrenci oluşumuzla (malum paramız kısıtlı dolayısıyla değerli) ne de başka herhangi bir şeyle alakası olduğunu sanmıyorum buradan açıkça görünen sonuç araba yakıyor. Filtre setleri-bakım durumu ne haldeydi bilmiyorum sahibi söylesin. Dsgnin kalkarken titremesi dışında vites geçişlerinde bir sıkıntısı yoktu.Bunların hiçbiri olması gereken kondisyonda değildi desek yine de 4 ile 8.2 arası değerler uçurum.Yolun eğimi ve trafiği de standart haldeydi.Tüm bu koşullar böyleyken ben 122 lik tsi az yakıyor nasıl diyebilirim?
o zamanlar bakımı tam değildi lakin bakımları tam olsun veya olmasın ciddi yakıyordu :D satma sebeplerimden biri ve en önemlisi de yakıtıydı zaten.
 
Son düzenleme:
Uzun yolda 110 120 4-5 kişi araba dolu halde yolculukta duruma göre 5.5-6.5 arası yakıyor. Sahibi olarak yazıyorum
o halde benim aracımda büyük bir problem vardı :) 7.5 un altına hiçbir şekilde inemedim uzun yolda. İstanbuldan çıktık Nevşehir'e gittik 750 km full bagaj 4 kişi 7.5'un altına inmedi araba
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Bilal
o halde benim aracımda büyük bir problem vardı :) 7.5 un altına hiçbir şekilde inemedim uzun yolda.
Babam uzun yolda agresif kullandığında 6.5 lari görüyordu bi kere hız sınırlarına uyarak yolculuk yaptılar 3 kişi 5.3 ü görmüş ben afyon-kayseri kayseri-afyon klima açık 4 kişi 5.8 6.2 degerlerini yakalamıştım uzun yolda 7 yi gecirmedik hiç. Ben kayseri içinde yaz aylarında 5.5 6 larda gezebiliyordum tabi bu gerçekçi değil. Gerçekçi yakıt tüketimi şehir içi olarak kayseride 7-8.5 arası oldu dur kalkli bol ışıklı. Araba 58 binde bunun en az 35 bini bana ait
 
Son düzenleme:
Valla Ali nin arabayı biliyorum, sıkıntılıymış o zaman, uzun yolda basa basa gitsem bile 6.5 u hiç geçmedi, genelde 5.5 la yol alıyordum, ş içi uzun dönemim 7 lt idi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mustafak
@Ozgur Gunes merhabalar aracı önerir misiniz artıları eksileri kendi gözünüzden anlatır mısınız zahmet olmazsa parça fiyatları vs nasıl bulunabilirliği

Ben hep yetkili servise gittim, bazı parçaları tuzluydu ama araba masraf çıkartmadığı için parçaları pahalıydı. Dışarda yaptırsaydım büyük ihtimal çok daha ekonomik olurdu. Araba çok güzel çok iyi ama yalıtımı zayıf. Bir deneme sürüşüne çıkmanızı tavsiye ederim. İstersen benim arabanın servis geçmişi duruyor, atabilirim, fikşr sahibi olursun.
 
Son düzenleme:
50 bin tlye bırakın 1.3 cdti astra j kasayı, h kasa bile eli yüzü düzgün bulamazsınız. Golf 6 1.4 tsi'da oldukça çok zor. Golf 6 1.6 alırdım yerinizde olsam.
lpg de sıkıntı cıkarır mı benim aslında tek korkum bu diyebilrm arac lpg de sıkıntı cıkarmasın biraz da az yaksın tamam yoksa marka takıntım falan yok
 
  • Beğeni
Tepkiler: Basri Amca
bu arada mazda 3 satmıyor şehir efsanesi onu söyleyebilirim. eğer araç düzgünse her türlü satılır. yahu yıl olmuş 2018 satılmayacak araba mı kaldı. üstelik kazalı araçlar bile satılıyorken...
 
Bende Golf 6 1.4 tsi 122 sahibi oldum, 0km almıştım. Mağlesef pek kullanamadan 20k km civarı sattım.

Hiç öyle, hele hele sabit hızlı makul sürüşlerin olduğu bir yolculukta, 8.2lt falan hatırlamam ... o araba normal kullanımda 7 gibi yakıyordu.. şehir dışı bir kere Buraaya gitmiştik... 4 yetişkin olarak.. makul huzlarda 6 yakmıştı... sonra mk3 leon aldım.. manuel vites, 140hp idi... dün gibi hatırlarım bayiden alıpta direk Datçaya gittiğimi.. yeni araba diye 130 u geçemdim, 110 larda gitmiştim hep ve yol bilgisayarı 4.8 göstermişti...
 
2009 Subaru Legacy 2.0 awd premium td
Hocam legacy hep keyifle izlediğim bi araç kanıma girdiniz vectra takası yapsam mı diye iki gündür araştırıyorum. Ama bu euro 4 dizel motorlar kronik krank kırıyormuş sonra da blok çatlatıyormuş. Serviste çok aracın garatiden motor değişimi yapılmış onlardan bulunsa alınabilir ama çok riskli
 
  • Beğeni
Tepkiler: DeepSky ve by
lpg de sıkıntı cıkarır mı benim aslında tek korkum bu diyebilrm arac lpg de sıkıntı cıkarmasın biraz da az yaksın tamam yoksa marka takıntım falan yok
lpg takılınca 1.6 hitler motorlu bir golf 6 sorun çıkarmaz :) o motor zaten lpg ye uygunluğuyla bilinen bir ünite :) pek gitmez ama sağlam bir ünite yani :) bide manuel olursa tamam
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R
Arkadaşlar 50 bin tl bütçem var, az yaksın çok kaçsın tarzı arac arıyorum.Hatchback veya kücük sedan tarzı otomobiller olabilir.Benim araların da kaldığım araçlar şunlar niyey Dacia Sandero beni o jeep imsi tarzıyla kendine çekiyor.

Dacia Sandero - Yakıtı çok ideal
Citroen C4 - Dış tasarımı çok hoşuma gitti
Opel Astra J - 1.3 dizel veya 1.4t benzinli veya 1.6 düz motorlu olabilir
Golf 5 veya 6 - 1.4 turbolu motor tsi
Renualt Megane 3
sanderoyu aklınızdan çıkarın derim çünkü güvenlik konusunda sıkıntı çıkarabilir,
ben sayın @by nin de dediği gibi SUBARU LEGACY 2.0 TD tercih ederdim,
fiyat performans arabası kesinlikle; cruze,koltuk ısıtma,4wd olması,çerçevesiz camlar,deri koltuklar,elektrikli ve hafızalı sürücü koltuğu,mercekli farlar....
japon dayanıklılığı ve teknolojisi sizi üzmez diyorum.
 
Hocam legacy hep keyifle izlediğim bi araç kanıma girdiniz vectra takası yapsam mı diye iki gündür araştırıyorum. Ama bu euro 4 dizel motorlar kronik krank kırıyormuş sonra da blok çatlatıyormuş. Serviste çok aracın garatiden motor değişimi yapılmış onlardan bulunsa alınabilir ama çok riskli

Olabilir tabii ancak bunlar sadece kulaktan dolma bilgiler, acikcasi bu kadar az kullanicisi olan bir marka icin kullanmayan insanlarin yorum yapmasini dogru bulmuyorum. Servislerden veya hali hazirda Legacy deneyimlemis kisilerden alinacak bilgiler daha saglikli olacaktir.