Bu doğrumu sizce de

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan dizelci
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dizelci

Profesör
112
Motor kısmında yer almakta olan yağ pompası, triger kayışına bağlı olarak çalışmaktadır ve motorun daha devirli olarak kullanılmasıyla daha çok miktarda yağın basılmasını sağlar. Bu yüzden aracınızı kısa bir süre rölantide çalıştırdıktan sonra yağın basınçlı olarak yayılabilmesi için bir miktar devirli kullanmak faydalı olacaktır.
(Başka bir siteden alıntı)
@motorsinann
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Her motorda yağ pompası trigere bağlı değildir,
örneğin Honda ve Fordlarda krank milinden direk hareket alırlar, vag grubunun kullandığı TSI motorlarda extra koyulan bir zincir ile hareket alırlar.
Yazı bir nevi doğru çünkü düşük devirlerde yağlama iyi olmayacaktır özellikle benzinli motorlarda 2000 devir altında çok gezmek ( motoru baymak ) doğru değil hem yağlama hem yanma hararetinden ötürü.
Yüksek devirde ufak gaz hareketleri ile aracınız hem daha az yakar hem daha ferah çalışır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...