C segmentinde 10yearschallenge

10yearschallenge da bu sefer de C segmenti otomobilleri derledik.

Volkswagen Golf

whatsapp-image-2019-01-20-at-18.53.13-1.jpeg


Toyota Corolla

whatsapp-image-2019-01-20-at-18.53.13.jpeg


Ford Focus

whatsapp-image-2019-01-20-at-18.53.14-1.jpeg


Opel Astra

whatsapp-image-2019-01-20-at-18.53.14.jpeg


Peugeot 308

whatsapp-image-2019-01-20-at-18.53.15-1.jpeg


Honda Civic

whatsapp-image-2019-01-20-at-18.53.15.jpeg


Audi A3

whatsapp-image-2019-01-20-at-18.53.16-1.jpeg


Renault Megane

whatsapp-image-2019-01-20-at-18.53.16.jpeg


Bmw 1 Serisi

whatsapp-image-2019-01-20-at-18.53.17.jpeg


Kaynak: http://garajtv.com/c-segmentinde-10yearschallenge/

Emeğe Saygı: @DuzboruDownpipe
 

Mt.Akina

Reis
Beta Programı
18 Ocak 2017
5,579
1
22,226
5,670
Ankara
Marka
Ford
Çok zor bir seçim, kafamda 4 model vardı, ilk ikisini seçtim, Corolla, Peugeot, diğer ikisini de buraya yazıyorum, Focus ve 1 Serisi. Sadece kokpite bakarak seçim yapmadım, Corolla yeni kasasında bayağı bir gelişim yapacak diye duyum aldım, @DouglasAdams 'dan, Peugeot ise hem malzeme kalitesini arttırdı hem de saçma sapan otomatik şanzımanlarını bir kenara bırakıp EAT6 ile devrimsel ve başarılı bir karar verdiler. Focus ise 10 yıl önceki kasasıyla fark olduğu için seçtim, çünkü bence en son kasası ile daha maliyet odaklı bir duruma geçmişler, bu durum pek hoşuma gitmedi. 1 serisinde ise E87 de kullanılan tarih öncesi motor ve şanzımanlar bırakılarak F20 de gerek ZF ile gerek motorları ile en başarılı hareketi sağladılar.(Galiba Peugeot ile değiştireceğim).:D:D:D
Yalnız dikkat ettim de ''Premium''lar genellikle yerinde sayarken, diğer modeller bayağı yaklaşmışlar.o_O
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams

GARAJ TV

Panpa
9 Eyl 2016
6,305
8,799
4,770

Munferit

Panpa
Destekçi
Beta Programı
21 Eyl 2018
1,729
6,796
4,070
Kocaeli
Marka
Volkswagen
Liste dahilinde oyumu Corolla ve 308'den yana kullandım. Özellikle Peugeot yeni 308'le tasarım dilini baştan aşağı değiştirmesiyle bu segmentte en öne çıkan marka oldu. Listede olsaydı Corolla yerine, i30 seçerdim. :)
 
Son düzenleme:

sputnik

Üye
Beta Programı
11 Kas 2016
5,475
2
19,695
5,320
İstanbul
Fotoğraftaki 308'in içi 2009 model değil, makyajlı kasa bu. 2012'den itibaren yani.

Eğer görsel olarak bakarsak "işte bu" diyebileceğim bir değişim herhangi bir araçta yok. Peugeot 308'i seven biri olarak (2009 modeldi bendeki) tasarımın geriye gittiğini düşünüyorum. Peugeot'nun 206 ile başlayan o tasarım dili mükemmeldi.

Liste dahilinde oyumu Corolla ve 308'den yana kullandım. Özellikle Peugeot yeni 308'le tasarım dilini baştan aşağı değiştirmesiyle bu segmentte en öne çıkan marka oldu. Listede olsaydı Corollar yerine, i30 seçerdim. :)
İlk kasa 308'in Avrupa'da -yanlış hatırlamıyorsam- iki defa yılın otomobili oldu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Munferit

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Golf ve Astra'ya 1 oy veren kim hele bir çıksın ortaya asudhaufhusdfhsudhgsdug
 

Ekli dosyalar

  • asdc.jpg
    asdc.jpg
    35.6 KB · Görüntüleme: 58
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor

g.c.

Gökhan
Panpa
27 Eki 2016
1,543
2,717
3,570
Aydın
Marka
Mitsubishi
Megane iç tasarımda çağ atladı. Corolla da sıkıcı kasasından silkinip kurtuldu. Yeni çizgileri bence çok iyi olmuş.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,205
45,795
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Oyumu Focus ve 308'den yana kullandım.

Focus; bu araç C segmentinin en eski üyelerinden biridir. İlk çıktığı zamandan son çıkan kasasına kadar bugün geline süreçte otomobilin değişim görmediği hiç bir yanı kalmadı. Bugün ki kasada eksik olarak sayılabilecek iki unsur; kişisel zevke göre iç - dış tasarımı ve yer yer iç mekan malzeme kalitesi. Bunun haricinde bu aracın sayılabilecek hiç bir alanda eksiği kalmadı.

Yıllardır doğru düzgün bir şanzımanı yoktu bu geldi. Eski modelleri ciddi yol ve rüzgar gürültüsü alırdı şimdiyse sınıfında ilk 3'e rahat girer. Hacim eksiği vardı artık giderildi. Donanım kıtlığı vardı artık yok ( Dünya genelinde ki versiyonlar ). Kişisel zevklere ve tercihlere göre en az 5-6 tane farklı kasa ve versiyon sunabiliyor. Güçsüz versiyonlarda torsiyona geçildi ama ulaşılabilir motora sahip güçlü sayılabilecek versiyonlarında SLA süspansiyonu bugün premium'ların üst segmentlerinde ancak görebiliyoruz. Ün yaptığı control blade'den ve onun üst versiyonu olan integral link süspansiyondan daha gelişmiş bir süspansiyon kullandılar. Torsiyonlu versiyonları bile bugün sınıfında yol tutuş ve sürüş zevki sunan rakipleriyle yarışabilecek düzeyde. Konforu eksik dendi 18 jant 45 yanak spor süspansiyon kombinasyonlarında bile konfor sunabilir hale geldi ki bu kombinasyonlarda konforu premium modellerde bile zar zor görebiliyoruz. Her versiyonuyla konforu, sürüş zevkini, teknolojiyi ve günlük hayatta kullanılabilirliği birleştirdi. Her bölümünde eski kasalarına oranla işçiliği arttırıldı. Keza eski kasalarına oranla malzeme kalitesi de arttırıldı. Başı çeken rakipleriyle kıyaslandığında bu aracın, kişisel zevklere göre karar verilebilecek tasarım haricinde tek eksik yanı yer yer malzeme kalitesidir hepsi bu.

308'e gelince; uzun zaman Fransız otomobillerini kullananlar iyi bilir ki altyapı, makul konfor ve standart bineklerde sürüş zevki Fransızların mottosu değildir. Bunu benim gözümde kıran, daha iyisini sunabilen ilk marka Peugeot'tur. Üstelik iyi ve kaliteli bir iç mekanla birleştirdiler bu değişimi. Yaşamış olduğu bu değişim Fransız üreticilere ders niteliğindedir.
 
Son düzenleme:
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım