KAPALI Caddy 2.0 tdi Sportline Dsg

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

oguzhann

Takipçi
1
24
Marka
Yok
Öncelikle Merhaba,hepinize iyi günler diliyorum. Foruma yeni katıldım. Burdaki insanların bilgili olduğunu düşünüp bir konu hakkında danışmak istiyorum.

Ailemizin fazla olduğundan ötürü,Vw Caddy 2.0 tdi Sportline almayı düşünüyoruz. Daha önce 2007 1.9 tdi caddy kullandık,çok keyifliydi. Yine Caddy düşünüyoruz.

Alacağımız araç 6 iler yaş kavrama Dsg. 2013 ve üstü düşünüyoruz. 2012’den sonrası için dsgde sorunlar çözüldü diyolar fakat herhangi bir bilginiz var mı? 2.0 tdi çok yakar mı? Kronik sorunları var mıdır? Bilgilendirirseniz çok sevinirm.

Herkese İyi Günler Diliyorum..
 
Babamda manuel versiyonu var genel olarak güzel bir araç ama biz iş için yük taşımak için kullanıyoruz.
Yakıtı uzun yolda 4 litrelere rahat düşüyor yakıtı motor hacmine göre uygun. Ortalama tüketimi 6-7 litreyi geçmez. Kronik sorunu varmı bilmiyorum biz 2012 yılında sıfır almıştık şuan 120 binde periyodik bakım haricinde birşey yapılmadı.

Aile kullanımı için çok uygun bir araba.
 
Motoru gayet iyi, tam o kasa için uygun, 6 ileri yaş kavrama kuru kavramaya göre çok daha sağlam, hor kullanılmamışsa sorun çıkartacağını sanmıyorum, biraz da şans işi bunlar, 2015’in ikinci yarısından sonra üretilenler de galiba mekatronik arızası zor oluyormuş, en maliyetlisi de bu zaten.
 
DSG genel anlamda en sağlamlardan galiba. Zaten caddy kullanıcısıymışsınız araç olarak memnun kalmaycğınız pek bişey olmaz. Yakıt olarak da 1.9tdi motora göre az yakar hem nispeten verimli motor hem de dsg sayesinde

Edit: yük kısmını atlamışım, yük taşınacak arabada tork konvertörlü hariç otomatik önermem. Ben aile kullanımı olarak düşünmüştüm dsg pek yüke gelmez bence
 
Son düzenleme:
Vazgeçirmek istemem ama uzak bir akrabanın da DSG caddy'si vardı, sıfır alalı 4 sene falan oldu. Geçtiğimiz kış DSG'si patladı. Yüklü bir masraf çıkardılar(kendisi 15 bin tl diyor, ne kadar doğru bilemiyorum), iyi niyete falan soktular mı bilmiyorum ama garantisi bitikti aracın.

Bu tarz yük taşınacak araçlarda DSG'ye karşıyım ben. Hem şanzıman ekstra ağırlıktan dolayı zorlanacak, hem de 2.0 motorun yüksek torkuyla baş etmeye çalışacak. Sakat iş.
 
Son düzenleme:
Vazgeçirmek istemem ama uzak bir akrabanın da DSG caddy'si vardı, sıfır alalı 4 sene falan oldu. Geçtiğimiz kış DSG'si patladı. Yüklü bir masraf çıkardılar(kendisi 15 bin tl diyor, ne kadar doğru bilemiyorum), iyi niyete falan soktular mı bilmiyorum ama garantisi bitikti aracın.

Bu tarz yük taşınacak araçlarda DSG'ye karşıyım ben. Hem şanzıman ekstra ağırlıktan dolayı zorlanacak, hem de 2.0 motorun yüksek torkuyla baş etmeye çalışacak. Sakat iş.
Zaten o yüzden Caddylerde yaş kavrama kullanılıyor ve gerçekten iyi, bunlar şans işidir sizin akrabanıza oldu diye bu arkadaşımıza olacak diye birşey yok, sıfır aldığınız araçta da olabilir.
 
310bin kmdir aynı motor şanzıman ikilisine sahip passat kullanıyoruz. Yaklaşık 60bin km/2 yaş civarında geri vitese geçerken sıkıntı yaşattığı için iyi niyet garantisinden komple şanzıman değişti, o günden sonra da bir sıkıntımız olmadı. İstanbul trafiğinde en kötü saatlerde ileri geri geçişlerinde tam durmadan kullanılıyor hala.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...