CAR OF THE YEAR

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kenblock
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
a50bd0a1434af8b687feb5895fcc53f4.jpg
c1450293af706b81d417922803012c62.jpg
Dünyanın en önemli fuarlarından Cenevre Otomobil Fuarı öncesinde gerçekleşen Yılın Otomobili (Car of the Year 207) yarışmasında uzun bir aradan sonra birinci belli oldu.

Peugeot’un büyük yatırımının sonucu olarak son dönemde yükselen SUV pazarına iddialı bir giriş yapan 3008 modeli, 7 otomobil arasından birinci seçilerek Yılın Otomobili yarışmasında birincilik elde etti. Fransız markanın önceki neslinden farklı olarak adına SUV eki alan Peugeot 3008 SUV, ileri teknolojisi, i-cockpit tasarımı, motor-şanzıman, yakıt tüketimi ve daha bir çok konu değerlendirmelerinden geçerek 319 puanla 2017’de yılın otomobili olmayı başardı.

Yeni EMP2 platformu üzerine inşa edilen model, düşük yakıt tüketimi, konforlu şanzımanı ve çarpıcı tasarımıyla 2017 yılının en çok ses getiren otomobillerinden olmayı başarmıştı.



Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Finale Alfa Romeo Guilia , Mercedes Benz E serisi , Pug 3008 , Volvo S90 , Citroen C3 , Toyota CHR ve Nissan Micra kalmıştı . Onların kaç puan aldığını bulamadım ama 3008 in iç mekanı onları oldukça etkilemiş olmalı ...

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
İngilizler'in rezalet puanlarına rağmen Peugeot 3008 birinci bitirmiş, Giula ile aralarındaki fark çok fazla değil :)

Sadece puanların nasıl verildiğini anlamadım. Her oy veren kafasına göre bir puan mı veriyor, yoksa belirli bir toplamı arabalara dağıtmak zorunda mı bilemedim.
 
İngilizler'in rezalet puanlarına rağmen Peugeot 3008 birinci bitirmiş, Giula ile aralarındaki fark çok fazla değil :)

Sadece puanların nasıl verildiğini anlamadım. Her oy veren kafasına göre bir puan mı veriyor, yoksa belirli bir toplamı arabalara dağıtmak zorunda mı bilemedim.

Bilgim yok ama puanlara bakılırsa kişi başı 25 puan dağıtıyor, bir modele 10'dan fazla puan verilmiyor.

Vadim Ovsiankin'in youtube kanalını takip ediyordum bir kaç ilgimi çeken video nedeniyle takibe başlamıştım ama böyle oylamalara giren biri olduğundan haberim yoktu, adam otorite çıktı.
 
Aslında bu tarz bi başlık açacaktım fakat yazdıklarımız silindiği için tenezzül etmedim. Bu oy veren dayılar dünyaca sözü geçen otomotiv medyasından adamlar. Ufuk Sandık hem gazteci, Türkiye Otomobil gazatecileri başkanı hemde TYO'nun başkanı ondan baya kıdemli biri. Valla 3008'in seçilmesi NET olarak Guilia'ya hakarettir. Bana kalırsa geçen sene olduğu gibi bu senede şaibeli olaylar var COTY'de. Ben 3008'e binince zilyon tane işçilik hatası bulabiliyorsam, araba segmentine göre iyi derecede kullanışlı olamıyorsa, konforu ahım şahım daha doğrusu hala torsiyonu bazı çukurlarda hissetiriyorsa, Grip Control olayını her ülkede sunmuyorsa (distribütörle de alakalı olabilir), segmentinin en güvenli aracı olamıyorsa (bu yıl Tiguan Compact SUV'lar arasında en güvenli seçildi), hala 207'den kalma CC kolu bulunduruyorsa kusura bakmasınlar ama bem seçmezdim. Ben Guilia'yı binince daha 1 tane hata bulamadım sadece bagaj kapağının kaplamasını beğenmemiştim o kadar onun dışında bence sonuna kadar COTY ödülünü hak ediyordu. Yazık olmuş...
 
Son düzenleme:
Aslında bu tarz bi başlık açacaktım fakat yazdıklarımız silindiği için tenezzül etmedim. Bu oy veren dayılar dünyaca sözü geçen otomotiv medyasından adamlar. Ufuk Sandık hem gazteci, Türkiye Otomobil gazatecileri başkanı hemde TYO'nun başkanı ondan baya kıdemli biri. Valla 3008'in seçilmesi NET olarak Guilia'ya hakarettir. Bana kalırsa geçen sene olduğu gibi bu senede şaibeli olaylar var COTY'de. Ben 3008'e binince zilyon tane işçilik hatası bulabiliyorsam, araba segmentine göre iyi derecede kullanışlı olamıyorsa, konforu ahım şahım daha doğrusu hala torsiyonu bazı çukurlarda hissetiriyorsa, Grip Control olayını her ülkede sunmuyorsa (distribütörle de alakalı olabilir), segmentinin en güvenli aracı olamıyorsa (bu yıl Tiguan Compact SUV'lar arasında en güvenli seçildi), hala 207'den kalma CC kolu bulunduruyorsa kusura bakmasınlar ama bem seçmezdim. Ben Guilia'yı binince daha 1 tane hata bulamadım sadece bagaj kapağının kaplamasını beğenmemiştim o kadar onun dışında bence sonuna kadar COTY ödülünü hak ediyordu. Yazık olmuş...



Buda eurovision a bağladı


eurovision yorumu doğru o zaman :)
 
Ufuk sandık neden 3008 seçtiği kısaca özetlemek gerekirse ekranlarından ve tipinden.

Peugeot 3008

To be honest, Peugeot has overtaken itself with 3008. It may be a bit ambitious, but the 3008 is the most successful model of Peugeot that I`ve seen in recent years. It has the upper class luxury SUV look. I need to open a separate topic for the interior design which is better than most luxury models. Digital indicators that can be personalized are standard even on the base equipment package. It is an obligation to pay extra for these gadgets in most of the premium brands.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...