Benim kafa kendi arabama gitti kusura bakmayınAraba 110bg 240 tork. 130 bg 300 tork alıyoruz dedi bana gayet iyi geldi bu değerler yaza yaptırmayı düşünüyoruz bilgi için teşekkürler
ecufast var burada orayı düşünüyordum benBenim kafa kendi arabama gitti kusura bakmayın
Değerler iyi ancak yazılım yaptırıcağınız yeri iyi araştırın işlerinde iyilermi yaptıklarının arkasında duruyolarmı gibisinden forumdan bir arkadaşımız turbosuyla ilgili sorun yaşadı @Ozgur Gunes sen nereyi önerirsin özgür panpam
Citroen motor-şanzıman olarak hiç bir sorunum olmadı sadece ıvır zıvırları bozuluyor tabii bunlar bozulurken motor niye bir şey olmasın değil mi valla sizin kadar detaylı bilgim yok bunları da düşünmek lazımBildiğim kadarıyla bu Picasso'da halihazırda türlü türlü elektronik sorunlarından muzdariptiniz. Üstüne bir de yazılım attırmak bence biraz risk. Motoru turboyu belki yemez, ama GEM modülünü etkileyebilir. Bildiğim kadarıyla Citroen'lerde bu bölüm fazla narin. Tutup beynin kontrol ettiği hava yakıt karışımlarından ötürü verimsiz lpg dönüşümü arızaları gibi silkeleme, tekleme, stop etme arızaları verebilir.
Hiç Citroen'im olmadı. O yüzden bu yorumlarım tamamen afaki, ama çok olası. Tekrar okuyunca bana çok mantıklı geldi
Remaps maalesef yakında yok yinede teşekkür ederimRemaps öneririm gayet memnunum
Amacım alt devirleri doldurup 6. Vites 2k devirde 95 den 110 gibi bir hıza çıkarmak.Yani aklima gelen ilk soru su. Bu beygir artisi ole buyuk bir fark saglayacakmi ? Bu sinifta bir araba icin pek bir fark olmayacagi yonunde gibi geldi bana
Zaten düşündüren o sıkıntılar yaza bıraktık. Lastikleri çoktan değiştirdik.Yazılım ve citroen kelimelerini aynı cümle içinde görünce çok garipsedim. Yazılım yaptırıldığında citroen modelleri için 2 şeye dikkat etmek gerek.
Birincisi, stock halinde bile türlü elektronik arıza verebilme potansiyeli olan bir aracın dışarıdan bir müdahale ile ne arızalar verebileceğini hesaplamak gerek. Yetkili servis uygulamalı ve onaylı dokunmatik ekran taktırdım da aracın direksiyon üzerindeki ses açma/kısma, parça değiştirme v.s işlevlerine yarayan düğme takımı komple bozuldu. Aracı stop edip 5 dakika bekleyip çalıştırınca düzeliyordu. Sonra kafasına göre yine bozuluyordu. Dışarıdan bir işleme karşı gerçekten hassaslar.
İkincisi, citroen modellerinde dizel araca yazılımla fazladan güç verilecekse kesinlikle en iyisinden yola oturan, asfaltı tutan ve saçmalamayan lastik gerekli. Keza ön takımların fazla güçle baş edebildiğini düşünmüyorum ki sıfır hisse ve geri bildirime sahip direksiyondan da bu hareketleri sezip, anlayıp dizginlemeye çalışmak çok güç oluyor.
Tam olarak bahsettiğim buna benzer sorunlardı. Binlerce uygulama örneği olmasına rağmen ben 2001 model Opel'de bile elektronik müdahaleye tedirgin yaklaşırken C4 Picasso'da elektronik üzerinde rus ruletine benziyor.Yazılım ve citroen kelimelerini aynı cümle içinde görünce çok garipsedim. Yazılım yaptırıldığında citroen modelleri için 2 şeye dikkat etmek gerek.
Birincisi, stock halinde bile türlü elektronik arıza verebilme potansiyeli olan bir aracın dışarıdan bir müdahale ile ne arızalar verebileceğini hesaplamak gerek. Yetkili servis uygulamalı ve onaylı dokunmatik ekran taktırdım da aracın direksiyon üzerindeki ses açma/kısma, parça değiştirme v.s işlevlerine yarayan düğme takımı komple bozuldu. Aracı stop edip 5 dakika bekleyip çalıştırınca düzeliyordu. Sonra kafasına göre yine bozuluyordu. Dışarıdan bir işleme karşı gerçekten hassaslar.
İkincisi, citroen modellerinde dizel araca yazılımla fazladan güç verilecekse kesinlikle en iyisinden yola oturan, asfaltı tutan ve saçmalamayan lastik gerekli. Keza ön takımların fazla güçle baş edebildiğini düşünmüyorum ki sıfır hisse ve geri bildirime sahip direksiyondan da bu hareketleri sezip, anlayıp dizginlemeye çalışmak çok güç oluyor.
Arabadan bıktım valla hem bozulursa değişmek için bahane olur şaka bir yana bu beni de çok düşündürüyor.Tam olarak bahsettiğim buna benzer sorunlardı. Binlerce uygulama örneği olmasına rağmen ben 2001 model Opel'de bile elektronik müdahaleye tedirgin yaklaşırken C4 Picasso'da elektronik üzerinde rus ruletine benziyor.
Hocam bozulursa asıl o zaman değiştiremezsiniz, elinizde patlar. Aman diyeyimArabadan bıktım valla hem bozulursa değişmek için bahane olur şaka bir yana bu beni de çok düşündürüyor.
Değişsek ne alacağız o da sorun bu arabanın iç mekanı hiç bir arabada yokHocam bozulursa asıl o zaman değiştiremezsiniz, elinizde patlar. Aman diyeyim
Fiat Multipla?Değişsek ne alacağız o da sorun bu arabanın iç mekanı hiç bir arabada yok