KAPALI Citroen C4 Picasso 1.6 HDİ yazılım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GARAJ TV
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

GARAJ TV

Panpa
6,305
Başlıktan gördüğünüz gibi arabaya yazılım atmayı düşünüyoruz. Daha önce yazılım attıranların yorumlarını merak ediyorum. Ecufastten yaptırmayı düşünüyorum telefonda 750 tl dendi sizce yaptırdığım yer ve fiyat nasıl?
 
  • Beğeni
Tepkiler: yaso
Dr ecu bu işte en iyilerden biridir , yurt dışına yazılım bile satıyolar tavsiyem onlarda yaptırmanız ama şuan piyasada bir sürü yazılım şirketi var arabasında o yazılımları kullanmış insanlarla konuşup fikir alabilirsiniz , ekstra olarak yazılım yaptırıpta aracınızı 120hp yapıyoruz diyolarsa uzak durun hiç tavsiye etmem 75 hp fabrika çıkışlı aracın alıcağı maksimum değer 100 hpdir
 
Araba 110bg 240 tork. 130 bg 300 tork alıyoruz dedi bana gayet iyi geldi bu değerler yaza yaptırmayı düşünüyoruz bilgi için teşekkürler :)
Benim kafa kendi arabama gitti kusura bakmayın :)
Değerler iyi ancak yazılım yaptırıcağınız yeri iyi araştırın işlerinde iyilermi yaptıklarının arkasında duruyolarmı gibisinden forumdan bir arkadaşımız turbosuyla ilgili sorun yaşadı @Ozgur Gunes sen nereyi önerirsin özgür panpam
 
Bildiğim kadarıyla bu Picasso'da halihazırda türlü türlü elektronik sorunlarından muzdariptiniz. Üstüne bir de yazılım attırmak bence biraz risk. Motoru turboyu belki yemez, ama GEM modülünü etkileyebilir. Bildiğim kadarıyla Citroen'lerde bu bölüm fazla narin. Tutup beynin kontrol ettiği hava yakıt karışımlarından ötürü verimsiz lpg dönüşümü arızaları gibi silkeleme, tekleme, stop etme arızaları verebilir.
Hiç Citroen'im olmadı. O yüzden bu yorumlarım tamamen afaki, ama çok olası. Tekrar okuyunca bana çok mantıklı geldi :)
 
Son düzenleme:
Bildiğim kadarıyla bu Picasso'da halihazırda türlü türlü elektronik sorunlarından muzdariptiniz. Üstüne bir de yazılım attırmak bence biraz risk. Motoru turboyu belki yemez, ama GEM modülünü etkileyebilir. Bildiğim kadarıyla Citroen'lerde bu bölüm fazla narin. Tutup beynin kontrol ettiği hava yakıt karışımlarından ötürü verimsiz lpg dönüşümü arızaları gibi silkeleme, tekleme, stop etme arızaları verebilir.
Hiç Citroen'im olmadı. O yüzden bu yorumlarım tamamen afaki, ama çok olası. Tekrar okuyunca bana çok mantıklı geldi :)
Citroen motor-şanzıman olarak hiç bir sorunum olmadı sadece ıvır zıvırları bozuluyor tabii bunlar bozulurken motor niye bir şey olmasın değil mi valla sizin kadar detaylı bilgim yok bunları da düşünmek lazım :)
 
Yazılım ve citroen kelimelerini aynı cümle içinde görünce çok garipsedim. Yazılım yaptırıldığında citroen modelleri için 2 şeye dikkat etmek gerek.
Birincisi, stock halinde bile türlü elektronik arıza verebilme potansiyeli olan bir aracın dışarıdan bir müdahale ile ne arızalar verebileceğini hesaplamak gerek. Yetkili servis uygulamalı ve onaylı dokunmatik ekran taktırdım da aracın direksiyon üzerindeki ses açma/kısma, parça değiştirme v.s işlevlerine yarayan düğme takımı komple bozuldu. Aracı stop edip 5 dakika bekleyip çalıştırınca düzeliyordu. Sonra kafasına göre yine bozuluyordu. Dışarıdan bir işleme karşı gerçekten hassaslar.
İkincisi, citroen modellerinde dizel araca yazılımla fazladan güç verilecekse kesinlikle en iyisinden yola oturan, asfaltı tutan ve saçmalamayan lastik gerekli. Keza ön takımların fazla güçle baş edebildiğini düşünmüyorum ki sıfır hisse ve geri bildirime sahip direksiyondan da bu hareketleri sezip, anlayıp dizginlemeye çalışmak çok güç oluyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve GARAJ TV
Vallahi detaylı bilgim yok, başarılı bir A firmasından ziyade 1.6 HDI üzerinde epey deneyim sağlamış B firmasını tercih ederdim. Bunuda heralde peugeot forumlarında bulabilirsiniz diye umuyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
Yazılım ve citroen kelimelerini aynı cümle içinde görünce çok garipsedim. Yazılım yaptırıldığında citroen modelleri için 2 şeye dikkat etmek gerek.
Birincisi, stock halinde bile türlü elektronik arıza verebilme potansiyeli olan bir aracın dışarıdan bir müdahale ile ne arızalar verebileceğini hesaplamak gerek. Yetkili servis uygulamalı ve onaylı dokunmatik ekran taktırdım da aracın direksiyon üzerindeki ses açma/kısma, parça değiştirme v.s işlevlerine yarayan düğme takımı komple bozuldu. Aracı stop edip 5 dakika bekleyip çalıştırınca düzeliyordu. Sonra kafasına göre yine bozuluyordu. Dışarıdan bir işleme karşı gerçekten hassaslar.
İkincisi, citroen modellerinde dizel araca yazılımla fazladan güç verilecekse kesinlikle en iyisinden yola oturan, asfaltı tutan ve saçmalamayan lastik gerekli. Keza ön takımların fazla güçle baş edebildiğini düşünmüyorum ki sıfır hisse ve geri bildirime sahip direksiyondan da bu hareketleri sezip, anlayıp dizginlemeye çalışmak çok güç oluyor.
Zaten düşündüren o sıkıntılar yaza bıraktık. Lastikleri çoktan değiştirdik.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Yazılım ve citroen kelimelerini aynı cümle içinde görünce çok garipsedim. Yazılım yaptırıldığında citroen modelleri için 2 şeye dikkat etmek gerek.
Birincisi, stock halinde bile türlü elektronik arıza verebilme potansiyeli olan bir aracın dışarıdan bir müdahale ile ne arızalar verebileceğini hesaplamak gerek. Yetkili servis uygulamalı ve onaylı dokunmatik ekran taktırdım da aracın direksiyon üzerindeki ses açma/kısma, parça değiştirme v.s işlevlerine yarayan düğme takımı komple bozuldu. Aracı stop edip 5 dakika bekleyip çalıştırınca düzeliyordu. Sonra kafasına göre yine bozuluyordu. Dışarıdan bir işleme karşı gerçekten hassaslar.
İkincisi, citroen modellerinde dizel araca yazılımla fazladan güç verilecekse kesinlikle en iyisinden yola oturan, asfaltı tutan ve saçmalamayan lastik gerekli. Keza ön takımların fazla güçle baş edebildiğini düşünmüyorum ki sıfır hisse ve geri bildirime sahip direksiyondan da bu hareketleri sezip, anlayıp dizginlemeye çalışmak çok güç oluyor.
Tam olarak bahsettiğim buna benzer sorunlardı. Binlerce uygulama örneği olmasına rağmen ben 2001 model Opel'de bile elektronik müdahaleye tedirgin yaklaşırken C4 Picasso'da elektronik üzerinde rus ruletine benziyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...