Clio 4 1.5 DCI Manuel Periyodik Bakım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ecuetos
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ecuetos

Elit Apaçi
81
30
Marka
Renault
Merhaba. Aracımı serviste bakıma götüreceğim. Aracım 124 binde. 110 bin KM'de aracın triger kayış setini komple değiştirdim. Şunaki bakımda da hava filtresi, polen filtresi, yağ, yağ filtresi, balata ve disk, fren hidrolik yağı ve soğutma suyunu değiştirmeyi düşünüyorum. Bunun dışında değiştirmem veya kontrol ettirmem gereken bir şey var mı? (Mazot filtresini triger ile birlikte değiştirttim.)
 
Şanzımanda bir sorun hissediyorsanız vites geçişlerinde vs. baktırmanızı öneririm. Bir de ön takım durumu, amortisörlerde değer kaybı falan var ise ilerde sorun açabilecek şeyleri önceden değiştirmenizi öneririm.
 
  • Beğeni
Tepkiler: ecuetos
Merhaba. Aracımı serviste bakıma götüreceğim. Aracım 124 binde. 110 bin KM'de aracın triger kayış setini komple değiştirdim. Şunaki bakımda da hava filtresi, polen filtresi, yağ, yağ filtresi, balata ve disk, fren hidrolik yağı ve soğutma suyunu değiştirmeyi düşünüyorum. Bunun dışında değiştirmem veya kontrol ettirmem gereken bir şey var mı? (Mazot filtresini triger ile birlikte değiştirttim.)

Merhabalar , genel bir kontrolden sonra sanırım istek doğrultusunda siz söyleyeceksiniz bunları , ben ekstra olarak konuşayım bir kaç şey , motorini bildiğiniz ve güvendiğiniz yerden alıyorsanız her bakımda mazot filtrenizi değişmenize gerek yok bunu şöylede yapabiliriz 20-30.000 Km bir yakıt filtresi diyebiliriz , bunun dışında talebinizi ısrarla söyleyip şanzıman yağınızın değişmesini istediğinizi söyleyin değişmez olmaz demezler sanmıyorum ama siz böyle bir durum olursa bile değişimini talep edin , klima sisteminizin kontrolünü isteyin bunu genel kontrollerde yapmazlar , carbon clean işlemi yapıyorlarsa talep edin ve bu işlem harici map+maf ve boğazın temizlenmesini talep edin yaptırın , aracınızla nice uzun kilometrelere yollara diyorum burada yazımı bitiriyorum :)